2010. május 29., szombat

Holnap WAMP

Tudom, tudom, sosem sietem el a varázsszó közzétételét... :)

Még gyorsan mutatok egy-két képet, aztán töltöm fel a holnapi varázsszót, amiért cserébe 10% kedvezményt kaphattok vásárláskor. :))

Meg kell mutatnom az első szemüveges Dömét. Nyúl már volt, holnap is lesz. Nem is tudom eddig miért nem volt ilyen intelligens mackó fickó. :)


Készültek egyszerű marok fércek kisebbeknek. Back to basics. :))


Lovacskák is közkívánatra. Itt az egyik legelészőt kaptam lencsevégre:


Csimpik sem szoktak velünk hazajönni, úgyhogy gyorsan varrni kellett két huncut majmocskát. :)


Aztán megszületett nagyban a róka és a gonosz róka a.k.a. / vagyis a farkas. (Amikor a fiúkat kérdeztem, hogy mik ezek, ők mondták. :)) )


Kísérleti jelleggel készültek ezek a gombos dolgok. Kipróbáltam egy strasszos könyvjelzőt és persze hímeztem a standard-eket:


Mágnesek is készültek megrendelésre:


És egy új fajta kitűző. Kisvirágos - kismadaras - kis kitűző. Szerintem nem az utolsó. :)




Most röviden ennyi. :)))

11 megjegyzés:

Mák írta...

Nagyon termékeny időszakod volt!

boGár krea írta...

Végre-végre fércek! Sokan! Hogy te mennyit dogozol!!!
Szépek, édesek mind!
Meg a gombolataid is persze!
(Az előző elefánthoz: kicsi fiam most látta, egyből felismerte és "jaj, de édi"-vel illette...:))

vanessza kiss írta...

Ó, de gyönyörű csimpik lettek!

Már fáj is a szívem :))

DoRcY írta...

Lehet h ciki, de még 23 évesen is oda vagyok azért a póniért.. :DD Minden nagyon szép és cuki! Te aztán nem tétlenkedsz!

csipkebogyo írta...

Jó kis kollekció, gyere haza üres dobozzal és tele tárcával!

F.Gina írta...

Örülök, hogy végre láttam őket élőben :)) Annyian álltak az asztalod előtt, hogy nem tülekedtem, de azért mindent jól meggyönyörködtem :))

Strugamano írta...

Én is örülök a személyes találkozónak! Kár, hogy szó szerint viharvertre sikeredett :))
A mágnesek meglepibe lesznek, már alig várom, hogy átadhassam. A kitűzőknek pedig nagyon örülök, alig tudtam eldönteni melyiket tegyem fel... Köszönöm a villámgyors kívánságteljesítést!

Fércművek írta...

Hát nagyon sajnálom, hogy így alakult, de a végén már a mentsük, ami menthető volt a fő szempont... Azért remélem még összefutunk jó időben is, őrület nélkül. :)

F.Gina - pedig de jó lett volna egy pár szót váltani, amúgy is kérdeztem volna - már ha lett volna hangom. :))

A többieknek köszönöm a bíztatást! :)

mágika írta...

Én úgy szeretnék egy kismadaras kisvirágos kitűzőt. Nem lehetne egy olyat meskásítani nekem?

dviki írta...

A paci és a Csimpik az abszolút favoritok nálam! :) De a többi sem kutya! ;)

Csilla Zalabai írta...

Szia! Készítettem egy macis összeállítást a blogomra, és az egyik képedet felhasználtam hozzá - természetesen linkkel, és a neved kiírásával. Ha mégsem szeretnéd, hogy az oldalamon szerepeljen, akkor természetesen leszedem! Köszönöm, és nagyon tetszenek az alkotásaid :)
http://upcy.blog.hu/2015/02/02/macko-korkep