2010. május 12., szerda

Süti

Azt hiszem minden a Dunkin Donuts bejövetelével kezdődött. Amikor még itt voltak Magyarországon, beleszerettem a muffin-ba - be. (?) Az áfonyásnak nem tudtam soha ellenállni. Aztán egyszercsak kivonultak Magyarországról és én muffin nélkül maradtam. Sütni nem tudtam, de ez így határozottan motíváció volt, hogy neki lássak. Élénken emlékszem, hogy egyszer megláttam egy hat darabos muffinsütőt a Skála Metróban és sokáig tipródtam, hogy megvegyem-e. Pár nap múlva az enyém lett. Emlékszem az első csokis muffin-re is, amihez forrócsoki is készült és az akkori szomszédainkkal nyammogtuk el. :) Azóta is sokszor készül nálunk ez a süti, nagyon szeretjük. Varrni is szerettem. De csak egy ideig. Aztán valahogy szegény olyan elcsépelt lett. Néha készítettem kérésre egy-egy darabot, de már le sem fényképeztem. Aztán valahogy mégis visszamásztak a fejembe. Természetesen dísznek gombokat, szalagokat kaptak, sőt az egyik Ameva egyik kis horgolt virágát is gyöngyökkel. :) Úgyhogy varrtam egy pár kitűzőt csak úgy. Lehet, hogy inkább sütni kellett volna??? :))

12 megjegyzés:

kinga írta...

óó a piros pöttyös bőr nagyon cuki :)
"Jó bőrben van" HAHA :)
de a rózsa is jó ötlet. hmmm, eddig miért nem jutottak eszembe a rózsás gombok? úgyis teljesen rájuk vagyok kattanva :)

anyahajó írta...

Attól hogy sokan csinálják, szerintem még finom. Varrva is, sütve is :)

F.Gina írta...

És ó, azok a csokis fánkok :))
A tildás könyvek óta nem varrok ilyet :(( Pedig helyesek, vidámak !

Maimoni írta...

Nagyon aranyosak! El tudnám képzelni hűtőmágnesnek.

BCili írta...

Sütni nem sütöttél? ejnye! :)
A különc szalagos a szerelmem, az rám hasonlít.

Jandó írta...

Nagyon aranyosak és kedvesek lettek. Teljesen mások, mint amiket már eddig láttam. Igazi fércek ők is. :) Hihetetlen, hogy még a muffint is át tudod varázsolni.

Emi írta...

De tetszenek. Főleg a szalagos. :) És tényleg fércműves. :) És még mosolyognak is. =)

niniel írta...

szeritem nyugodtan varrhatsz belőlük még, mert édesek és látszik rajtuk, h Te csináltad őket! Huncut a mosolyuk:)

helen írta...

ninini :D De jók!

Gerdushi írta...

azta, iszonyújók! ;)

DoRcY írta...

De édesek már :D Nekem a kis virágos a kedvenc!

Borsheka írta...

Nagyon ismerősen mosolyognak : )) Tisztán férc-remek-mű : )

Épp a múlt héten sütöttem muffint - jobb híján az első elém kerülő recept alapján. Nem hinném, hogy szeretném megismételni ezt a különleges gasztronómiai élményt, de a vendégek tisztességgel majszoltak belőle (persze, mert ők még ilyet sem sütnek idő hiányában). Lehet, hogy megkörnyékezlek muffin ügyben, ha már ilyen nagy tapasztalatod van : ))