2010. május 27., csütörtök

Tegnap maratoni gombolásba csaptam

Amikor előkészítettem a gombokat még frászban voltam, mert a hét elején még nagyon úgy nézett ki, hogy vasárnap két vásárban is helyt kell állni. Ami persze a megfelelő mennyiségű áru kétszeresét jelentette. Aztán sikerült elintézni, hogy ezen a vasárnapon csak WAMPolunk, jövő hét vasárnap Goubázunk, majd azt követően megint WAMPolunk. Úgyhogy azt hiszem lesz lehetőség a fércekkel való találkozásra. :)) Tudom, hogy sokan várják, hogy töltögessem a boltokat, csak az a gond, hogy a nap még mindig 24 órából áll, nekem sincs sajnos több időm és energiám a felkészülésre és vásárba nem nagyon lehet menni áru nélkül, de legalábbis nem érdemes. :) Úgyhogy egy kis türelmet kérek vagy ha valaki lát valamit a blogban, ami a kedvére való, akkor jelezze nekem (info@fercmuvek.hu) és megbeszéljük. :)

Készült egy-két új karkötő. Az egyik legkedvesebb a mézes mackó:



Aztán összejött egy varázs erdőre való charm is:


Egy új strandos is összeállt, de sajnos fogytán vannak legkedvesebb charmjaim... :( (Ezt tulajdonképpen VKOrsinak félretettem, majd szóljon, ha tetszik. :) )


Új anyagokkal is játszottam és ezek a gyűrűk születtek. Teljesen egyediek, nem tudok belőlük mégegyet készíteni. Sajnálom is mert mindegyik nagyon tetszik. Azt hiszem Mandala lesz a nevük:


A fa karkötő után újabb természetes anyagokat használtam fel. :))


Visszatértek a repertoárba a franciás kiegészítők:


...és legnagyobb örömömre most már vannak londoni vonatkozásúak is. (Itt szerelmetes sóhaj hagyta el az ajkaimat.... :)))) )



Kísérleti jelleggel születtek ezek a nem túl visszafogott darabok. Belőlük is csak egy-egy darab van. :(


Mivel elfogytak, újra kellett strasszos gyűrűket is készíteni:


...és visszafogott kisvirágokat is:


On popular demand, ahogy az angolok mondanák született egy-két gyerek gyűrű is, mert sokszor álldogáltak a stand előtt csalódottam kislányok, hogy csak az anyukájuk ujjára való gyűrűk vannak.


Hogy én hogy imádok ilyenekkel pepecselni. :)))

Ezekkel és hasonlókkal várlak benneteket majd vasárnap a WAMPon. :)

26 megjegyzés:

Bakarasz írta...

Jaj, de gyönyörű minden, óóóóóó! A varázserdőbe beleszerettem... Meskára megy? Sajna most nincs rá keretem, pedig szívem szerint azonnal lestoppolnám! A baglyot különösen imádom rajta.

kinga írta...

jajj mennyiminden :)))
hol is kezdjem... talán ott, hogy: fogadjunk, hogy a gyerek gyűrűnek én örülök a legjobban :):):)

ilyen macijaim nekem is voltak :)

a baglyos, fás és bálnás charm szerelem :O <3

és akkor a jobbról a második (azaz balról a 3.:)) mandala gyűrűt ezennel LESTOPPOLOM :)
gyönyörű!!

és tökjók a londonos csatok is :) mondjuk kicsit tényleg merész...

vadjutka írta...

egyre szuperebbek a gombok!

Noémi írta...

Naqyon tetszenek az egyszeri gyűrák!

Noémi írta...

Bocs! Gyűrűk!

boGár krea írta...

Mindegyik csodás! Érdemes is pepecselni velük! :D
(Mellesleg rám hozod a frászt a vásárokkal, én még csak az elsőre készülök...)

BCili írta...

De vártam már egy jó kis gyűrűs posztot! Na most lehet benne lubickolni és válogatni :) A gyerekgyűrűk meg kimondott kedvencek, pillangóóóóóó! Látod ha lányod lenne, lenne a gyűrűhöz cipője :)

Lidércke írta...

Szenvedélyeddé vált az ékszerkészítés, látom. :) Gyönyörűek mind!
Nagy munka lehet a folyamatos vásározás, de azért picit irigyellek. :)

Fércművek írta...

Már megint de örülök, hogy tetszenek. :) Azért ezt nem nevezném ékszerkészítésnek, inkább csak mozaikolásnak. :)) A meglévő darabokat illesztem össze. Azért van bennem annyi, hogy ezt még nem tartom ékszerkészítésnek, de már így messziről közelítve is csak csodálni tudom az ötvösök munkáját. :)))

merci írta...

Szia!
Mind gyönyörű... a karkötők, a csattok, a gyűrűk...
Azt a varázserdős karkötőt nagyon szeretném. Csak most vasárnap lehet hozzájutni vagy lehet rendelni is? mert akkor én most megrendelem...
Megadtam az e-amil címem, írj ha vihető.
Köszi

sandi írta...

Bámulatos! Mindegyik! Judit, minden elismerésem a Tiéd! Mennyi ideje nem alszol, csak gombolsz...gombolsz!:))) Gombolóművésznő!:))) Csoda szépek, de ha szabad nekem is stoppolnom, a Mandala sorozat többi tagját ( a Kingáén kívül) nagyon szeretném! Szabad???:)))

Orsi írta...

Ezekbe a Mandala gyűrűkbe beleszerelmesedtem. Nem csinálnál majd egyszer belőlük (vagy hasonlóból) fülbevalót is? Gyűrűt nem hordok, és most kezdtem sajnálni..:)

Barbi írta...

A fekete csipkés szélű gyűrűre lecsaphatok? Hogyéaggya?

Annyi, de annyi ötletes gyönyörűséget készítettél! A varázserdő is teljesen elvarázsolt! :DDD

kwandera írta...

Jó vagy, na! :)

dviki írta...

Judit...nem is tudom hirtelen mit mondjak! :) Imádom mindegyiket!!! :)
Ahogy görgettem lejjebb az oldalon, mindig mondtam, hogy ez igen...aztán megint és megint és megint hűűűűha! :)

Fércművek írta...

Fú, nagyon köszönöm a lelkesedéseteket. :)) Nem gondoltam volna, hogy a mandaláknak ilyen sikere lesz, de már fel is kutattam az anyagot, amiből csak fecnik voltak, úgyhogy majd beszerzek még utánpótlást. :))

Akinek tudtam írtam, írok mail-t. :)

Belinda írta...

Egyre többet hozol ki a gombokból, az ember azt gondolja, na, ezt már nem lehet fokozni, és akkor még egyet lépsz felfelé.:) Az a londonos csat, meg a mandalák, meg a felhős-falas, meg a... :)

Fércművek írta...

Remélem még van egy-két lépcső. :))

Azért köszönöm! :)

Barbara írta...

Jajj, nee, lemaradtam a mandalákról, pedig már stoppoltam volna! Mindenképpen szeretnék előjegyezni egyre, hogyha megjön az utánpótlás!:)szuperek!

babicsek írta...

Már kezdtem örülni,h WAMP-on majd jól bevásárolok,erre kiderül,h lehet nem is tudok menni,mert lehet vizsgára kell majd mennem:((( Ha így lesz az legfeljebb a pénztárcámnak lesz jó...

Anais írta...

Óóóó a mandalások elrabolták a szivemet!!! most mi lesz??? :)

DoRcY írta...

Minden nagyon klassz :) Annyira ügyes vagy. A legjobban a strasszos dolgok tetszenek most, meg a mandalás gyűrűk (L)

estibogar írta...

Ohhhhhh mennyi szépség...Èn legszívesebben a varázserdöset választanám, de a strandos is nagyon cuki...Nem semmi mennyi türelmed van...:)

ikresmami írta...

Már egy ideje nézegetem a munkáidat és nagyon tetszenek. Ezért is jelentkeztem "rendszeresnek", és gondoltam üdvözöllek is. Ria

pillangó kisasszony írta...

jujj a franciás szettből lesz a wampon??? remélem! <3 <3 <3 :) nagyon jóóók!

Krisztina írta...

Valami fantasztikus minden darabod! Most néztem be hozzád először, úgy találtalak meg másik blogról...és elámultam, hogy ilyesmit is lehet....a karkötők csodásak, a gombok, csatok egyediek....húúú, régen voltam WAMP-on, de ki fogok nézni és megkereslek, az tuti!Kriszta