2010. május 31., hétfő

Tegnap WAMP

volt. Bosszankodhatnék az időjárás és a szervezés miatt, de nem teszem, mert amíg jó idő volt, nagyon jól éreztük magunkat. Az kicsit kellemetlenebb volt, hogy alig volt hangom. Kicsit nehéz így "kofáskodni". :) Inkább azt bántam, hogy jól megfáztam még a nyavalyám mellé. De sebaj, van egy hetem meggyógyulni, hogy jövő vasárnap a Goubán is találkozhassunk. :))

Az elmaradhatatlan stand kép - bár később az eső és az éppen használatos esernyő, napernyő kombónak köszönhetően már strand volt a neve. :))



És, hogy milyen jó dolgom volt. :) Három kislányos anyuka is meglátogatott a tündérkéjével. Anyahajó, Borsheka és Ledanna. Ugye milyen jó volt nekem??? :))

Róluk sajnos nincsen képem, de az első Csimpi egy tündérkéhez költözött és a szülei megengedték, hogy lekapjam és meg is örökítsem. :)


A többieknek is nagyon köszönöm, hogy felém jártak! Élmény volt, mint mindig. (Pedig a pesszimista énem minden WAMP reggel úgy ébred fel, hogy tudja, hogy ez a csoda egyszer véget ér, de aztán mégse. :)) )

12 megjegyzés:

Ági írta...

Ó, de jó lett volna ott lenni :) Nagyon szeretem a vásárokat.

F.Gina írta...

Akkor a Goubán majd beszélünk :))

Vacskamati írta...

Én most a gép alá olvadtam ettől az utolsó képtől... :D Jó ízlésű szülők, gyönyörű babóca. :)

Mák írta...

:D:D:DIllik a majmocska a takarójához is:D:D:D!!!!Nagyon cukik együtt!!!

Evelin írta...

Juci, ez már nem a csoda kategória, amíg Te csinálod, nem fog véget érni, mindenki imád :))

csúúúcs, szeretnék innen mindent :D

Bejus írta...

De jóóóó! :)))) Kár,hogy nem lehettem ott...:(

vadjutka írta...

Jobbulást ém! :-)
És részletes beszámolót kérek a jövő vasárnapról :-D

csj írta...

Az eső ellenére egy csodás gombszettel lettem gazdagabb, köszönöm! Szerettem volna megismerkedni is veled, de épp nagy volt a nyüzsgés, remélem legközelebb sikerül!

H. Mária írta...

:)))
Régen nem voltam itt. Már több mint egy hete nem volt gépem, meg az egészségem se volt jó. Most próbálom a lemaradást behozni. :)

Móni írta...

De aranyos ez a csimpi! nagyon-nagyon tetszik.

Fércművek írta...

Ági, Bejus: Nyáron lesz még egy-két alkalom. :))

F.Gina: Oké. :)

Vacskamati: Általában el is felejtek fényképezni, de őket muszáj volt. :)

Mák: Remélem jól kijönnek majd és nem csak a takaróhoz megy Csimpi. :))

Evelin: Köszi, de azt hiszem nem mindenki imád. Lassan viszont megtanulom, hogy ez nem is olyan fontos. :)

Vadjutka: Mindeféleképpen beszámolok. Nagyon kiváncsi vagyom már. :)

csj: Én is remélem, hogy legközelebb tudunk majd néhány szót váltani. :)

H. Mária: Isten hozott újra itt. :)

Móni: Örülök, ha tetszik. :)) Nekünk itthon a szívünk csücske. Még mindig örülök, hogy Barnusom "megrendelte" az elsőt. :)

Mák írta...

Férc: Tuti szeretni fogja..Nekem két igen különböző világú (nemű) kicsi gyerkőcöm van és mindegyik azt az első "babát " amit választottunk nekik mi a szülei szeretettel -olyan nagy gonddal mint ahogy jelen esetben tűnik a kép alapján egy gyönyörű kiegyensúlyozott szerintem harmóniában nagy szeretetben élő kisbaba szülei is tették- a gyerekeinknél is sikeresek a mai napig..Valahogy nem tudom nekem az fel sem merült, hogy ezt nem fogja szeretni...Hihi..Már csak azért sem, mert elképzelem az anyukáját aki választhatta ezt, és szerintem tuti Csimpi minden féléket fog csinálni a kicsilánynak, ami további sok sok pozitív nyomot hagy az apróság életében, nem is lehet, hogy ne szeresse:D:D...