2010. június 22., kedd

Amikor a Fércművek és a Gombolt találkozik

Akkor biza előkerül a filc.
Amikor kisgyerek voltam, volt egy álmom. Olyan ruhásszekrényről álmodtam, ahol a kedvenc pólóimból, pulcsijaimból a szivárvány minden színében van egy és persze szépen összehajtogatva arra várnak, hogy aznap milyen színben van kedvem pompázni. Persze ez csak álom maradt, hiszen azóta tudom, hogy nem mindenkinek áll jól minden szín és sokszor nincs is merszem színeket viselni. Gyűrűből viszont már kivitelezhető lenne a dolog:


Vannak pillanatok, amikor a fejemre csapok, hogy ez eddig miért nem jutott az eszembe. Tegnap elmerültem a gombolásban, készülök a vasárnapi WAMPra és akkor egyszercsak eszembejut, hogy filcből még nem is készítettem gombot. Kipróbáltam. Működött a dolog. Na onnan nem volt megállás. :))) Mert akkor már szinte minden színben ki kellett próbálnom. Tiszta színterápia ebben a szottyos időben. És rakosgatom, nézegetem, kombinálom őket. Nagyon jó móka és határozottam jobb kedvem lett tőle:






Mostanában rájöttem, hogy nem nagyon tudok arra válaszolni, hogy melyik a kedvenc színem. Egyszerűen élvezem, hogy ennyiféle van és öröm mindegyikkel dolgozni. :)))

19 megjegyzés:

Babra írta...

Szuperjók! Az utolsó kép azzal a sok élénk színnel igazán nekem való:D

Mici írta...

De jó neked, hogy te mindenkivel találkozhatsz. Mmmm... még a Gombolttal is. :)
Azt hiszem, hogy külön talán egyik sem, de így együtt nagyon szépek ezek a színek, igen. Naná, ebben a szürke locs-pocsban. :(

Szigami írta...

De jó az ötlet és milyen szuperek a színek!

strandpapucs írta...

Ez imádatos! :)
Kellkellkell nekem egy-kettő-sok?! :)
Lehet tudni, hogy milyen áron lehet hozzájutni?

Anna írta...

most már az én napom is fel lett dobva, ezzel a sok sok színnel :)

(itt hagyom a mail címem a katicás gomb miatt: naca89@freemailhu, mert hát meskán mégse írhatom oda :) )

Lidércke írta...

Nekem is jólesett ez a szivárvány. :)

jucii írta...

Csudaklassz mindegyik ;)

Zsuzska írta...

Nekem is rögtön beindult a fantáziám: milyen nagyon jól mutatnának egy fehér kiskabáton! Vagy egy szürke kalapon. Vagy egy egyszínü táskán! Vagy a Te fácskáid egyikén! Ügyes vagy!

kinga írta...

Nekem is jobb kedvem lett tőlük :) bár ez a filces dolog olyan, hogy nem is maguk a színek jók, hanem színkombinációk (mostanában egyébként is egyre inkább összeállításokba szeretek bele. imádom kombinálni a színeket.)
szóval viselés terén én abszolút megmaradnék a vásznaknál (vagy hogy hívják őket:)) de ezekre öröm ránézni!! :)

Ági írta...

nagyon jók lettek!!!

DoRcY írta...

Nagyon szépek :) nekem tetszik, hogy ilyen kis egyszerűek, kicsit bolyhosak. Van kedvencem, természetesen ... ;)

Emi írta...

Nem tudnék választani. :)

csipkebogyo írta...

Mind jöhet!

Krisztallit írta...

Látlak magam előtt, amint a homlokodra csapsz. :-))

Angel írta...

Ezekkel a színekkel felvidámítottad a napomat! Köszönöm :)

Aledi írta...

Jaj, de jók! Imádom a filcet, valóban ideje volt kipróbálnod gombon is.
És mi az, hogy nincs merszed viselni ? Főleg nyáron! Én, ahogy öregszem, egyre több színt viselek, 30 éves korom után meg feketét csak elvétve :)

Fércművek írta...

:)))

Tudom, hogy nem éppen nyári anyag a filc, de engem kompenzáltak a színek ebben a tekintetben. :)

Mimóza írta...

isteniek így együtt! nehéz lenne kedvencet választani, egytől egyig szépek! :)

~ bedett ~ írta...

tetszenek nagyon nekem is! :)