2010. június 17., csütörtök

Amikor...

pittyre be van osztva az idő, akkor jön egy kedves megkeresés, aminek sos neki kell állni, hozza magával a többi ötletet és máris borult a programom. :) De sebaj, mert a technikai részeket leszámítva nagyon élvezem és megint annyi, de annyi ötlet jön, hogy már külön szekrény kellene.

Már nagyon régóta ki akartam próbálni, itt áll minden hozzávaló, de így is annyi mindent csinálok, hogy sosem jutottam a kivitelezésig. Aztán jön egy megrendelés, lépni kell, aztán belemerül az ember. :)

A cél, hogy saját kép legyen a gombon. Ami persze nem gombként funcionál - bár hamarosan tesztelem a moshatóságot. :).

Amiből aztán bármi lehet. Itt textil kitűzők:


A kérdőjeles leánykérő gyűrűt is kicsit tovább gondoltam:


Ezt is ki kellett próbálni:


Új könyvjelzők is születtek:


Régi álmom volt egy "to be continued" felirat, de kihímezni nem tudtam volna a hossza miatt. Így viszont megoldható, sőt a kedvenc karakterkészletemmel. Ennél a filmnél tanultam meg anno, mit is jelenet. :))


A folyt. köv.-öket is ki kellett próbálni:


Persze mindezek mellett 15 kiszabott férc várja jobb sorsát és mérgesen néznek a gombokra, de majd valamivel kiengesztelem őket. .))

15 megjegyzés:

Mici írta...

A szokásos sziporkáid, nekem meg a szokásos irigységem. Titok a technika?

Fércművek írta...

Nincsenek titkaim. Gyere és megmutatom. :)))

Gerdushi írta...

hű, ezek nagyon ötletesek. a lánykérési gyűrű is, meg minden ilyen szöveges is. az itt aludtam el-en is olyan jót mosolyogtam :) nagyon tetszenek :) hűűű :)

Lara írta...

Az az itt aludtam el konyvjelzo nagyon otletes :)

Névtelen írta...

Nagyon jók...megint:)

zazálea írta...

Könyvjelzőt, sokat! :O)))))

boGár krea írta...

Szeretem.... :)))

juditti írta...

To be continued... - Vissza a jövőbe?

Nagyon tetszenek a könyvjelzők.

yoolee2009design@gmail.com írta...

Szuper mind!!!:)

Cili írta...

Szia!
Nagyon tetszenek!! A technikát elárulod?

Lidércke írta...

Ötletesek, nagyon passzolnak hozzád. :)

Puszedli írta...

Óó, az összes rabul ejtett!

Fércművek írta...

És ez még csak az új őrület kezdete. :)) Ezek persze még csak teszt példányok. :)

LARION írta...

Szuper...... !!!!!!!!!

a Matula ikrek írta...

Az Itt aludtam el annnnnnnyira vickes (ahogy egy osztálytársunk mondotta anno) :)