2010. június 13., vasárnap

A boldogság

...hogy hullafáradtan hazajövök, de a sok átélt élmény miatt mégsem tudok elaludni, mert csak zakatol az agyam

...hogy meglett emberek rajonganak nyuszkóért

...amikor gyerekek a szüleiket hátrahagyva ölelik a férceket

...hogy levelet kapok, hogy barátoknál lakó cserediák egy répasálas nyuszival állított haza, aki hamarosan eljut oda, ahova én még nem, az óceánhoz

...hogy blogolvasók lepnek meg ajándékokkal, mert én jutottam róla eszébe vagy tudja, hogy szeretem

...hogy a barátok is kilátogatnak és szinte mindig piknikké "fajul" a szabadtéri vásározás

...hogy valaki jégkrémet vagy hűtőtáskában házi limonádét hoz, mert tudja, hogy nagyon melegünk van

...hogy az emberek gratulálnak

...hogy én is gratulálhatok sok embernek és inspirálódok, mert minden egyes alkalommal körülnézek és elámulok a többiek kreativitásán, kézügyességén legyen az a "termék" maga vagy a "tálalás"

Még folytathatnám a sort. Sokáig. :)

Tudom, hogy a vásározás egyfajta gazdasági megfontolás és száraz tényekkel le lehet rendezni, hogy egy vásár sikeres vagy sem, de a bevételen kívül ezek a pillanatok is nagyon sokat érnek. Én már csak ilyen szentimentális vagyok. :)

14 megjegyzés:

Kósa Andrea írta...

én is veled együtt örültem ezeknek az apró csodáknak... jó tudni, hogy vannak ilyen emberek, játékosak, gondosak és szeretettel teliek...

Lidércke írta...

:)))

Mona írta...

Most kéne ide egy "Tetszik" gomb, mint a Facebookon :):):):)

zazálea írta...

akkor ez más, mint a Gouba után ? :o)

sesame írta...

Őszinte leszek.. esz a sárga irigység :)Én sose tudom megvalósítani, ami odabenn születik.. Vagy csak egy nagyon silány másolatot.. Jó neked,hogy nem ezzel foglalkoztál egész életedben,és mégis hamar magadra találtál benne, és jönnek az ötletek, megállíthatatlanul, és talán még szebb is a végeredmény, mint ahogy elképzeled! :)
További sok-sok nyuszit és egyéb férceset!
Szandi

Kála írta...

:-) Jó volt olvasni!

Móni írta...

Sok boldogságot még neked!!!

Julcsi írta...

Esküszöm, én is gondoltam rá, hogy viszek neked jégkrémet:) De milyen jó, hogy nem tettem!
1. már mások is vittek.
2. csak egyet vittem volna, így nem jutott volna a családnak.
3. nem lett volna időd megenni:)

Örülök, hogy láttalak!

Fércművek írta...

Jajj, én nem azért írtam ám ezt a bejegyzést, hogy ezentúl mindenki hozzon valamit :)))), csak tegnap este túlbugyogtak bennem a történtek és le kellett írnom. Egyébként ezt a bejegyzést minden vásár után - legyen az WAMP vagy más - megírhattam volna egy-két változtatással. :)) Ilyen csudák mindenhol történnek. Ez tényleg nem bevételfüggő. :))

Zsuzska írta...

Jajj és csak maradj ilyen!!!!! Ilyen szentimentális!

Krisztallit írta...

.. és a száraz tényeken túl van a boldogság... talán azért nem erről írsz :-))

Krisztina írta...

És végre én is láttalak élőben, no meg persze a csodás műveidet!:) Érdemes volt kinézni a WAMP-ra, sokszínű tarkaság, ritkaság, csudaság, amit ott láttunk emberemmel:) Alig bírtam magammal, hogy ne vegyek meg minden nekem tetsző dolgot!!!:D Kriszta

Belinda írta...

Nagyon örülök a sikerednek, és gratulálok! Előbb-utóbb én is odacsábulok hozzád egy offline kukucskára :)

F.Gina írta...

Ez a sava-borsa, nem ? :))
És addig jó nekünk, amíg így rá tudunk csodálkozni :))