2010. június 21., hétfő

Egy könyv

Amikor régebben azt írtam, hogy az Alkony zónával tértem vissza a könyvekhez, nem egészen mondtam igazat, mert már előtte is utolért egy újkeletű olvasmányélmény. Ez a bejegyzés egy régebbi tartozás törlesztése. :) Egy kedves olvasómtól kaptam egy staféta könyvet. Juditti írta. Ő azt hiszem nem tudja, hogy amikor belekezdtem, akkor éppen a múlton rágódós korszakomban voltam, ami akkoriban igencsak megviselt. Az ő könyvét elolvasva még régebbi emlékek is előjöttek, hiszen néha úgy tűnik, hogy az általános iskola a régi emlékeknél is korábban történt. :) Legalábbis nekem. Örömmel olvastam, hogy másnak milyen meghatározó élményt jelentettek ezek az évek, mert én személy szerint úgy érzem, hogy attól a naptól kezdve kezdtem el "élni", miután leérettségiztem. Az előtte lévő részt valahogy homály fedi. Köszönöm szépen a bizalmat és a lehetőséget, hogy elolvashattam a Visszafelé szaladó fákat. :)


Mivel staféta könyvről van szó, az első jelentkezőnek szívesen elpostázom a könyvet Juditti kedves levelével együtt. :)

4 megjegyzés:

soli írta...

Én szeretném elolvasni! :-)

Fércművek írta...

Oké. :) Ha írsz nekem egy címet, akkor hamarosan postázom. :)

info@fercmuvek.hu

a Matula ikrek írta...

Stafétakönyv, de jó ötlet! :)
Van szabálya?

Kriszti és Zsuzsi

juditti írta...

Kedves Judit,
örülök, hogy elolvastad a könyvet, és nem küldted vissza. :-)
Jó szórakozást kívánok hozzá a következő olvasónak!