2010. június 25., péntek

Egy mezei nyúl

A legegyszerűbb fehér nyuszival kezdődött minden. Anykám ránézett és mondta, hogy ez egy sima, mezei nyúl. Akkor elkezdett kattogni az agyam és ez lett a nem sima, de mezei nyúl:


:))


A törléssel kapcsolatban felülírom magam és mégis a blogban marad az a pár mondat. Ahogy eddig is minden. Bejegyzés is, komment is. Én ugyan sosem olvasom vissza a bejegyzéseket, de ha valaki mostanában látogatna ide, akkor így teljes képet kaphat az eddig történtekről. Viszont egy új elhatározásra jutottam. Még azt sem tudom, hogyan kell, de a névtelen hozzászólásokat a tartalomtól függetlenül ezentúl törölni fogom. Én úgy döntöttem, hogy megosztom másokkal a hobbimat, munkámat, néha a családomat és persze az olvassa, akinek kedve van hozzá. Ezt nem tudom és nem is akarom befolyásolni. Viszont ha valaki hozzászól a bejegyzésekhez, akkor elvárom, hogy névvel, elérhetőséggel tegye, mert egyszerűen nem tartom fair-nek ezt a fajta véleménynyilvánítást sem itt, sem más blogokon.

16 megjegyzés:

Edina írta...

Kész, padlót fogtam! :) Nagyon cuki:)

VKOrsi írta...

ahhhhhh ez nagyon szuper :D :D

patonaifabian írta...

Szerelem:)))
Egyszer lesz egy fércnyuszim!

Csigi írta...

Egyszerűen csak ennyi: :D :D :D

Lidércke írta...

Az ötlet szuper, a hímzés meg mesés! :))) Összefoglaljam? Állat! :D

Anna írta...

nagyon ötletes a mezei férc nyuszika :) egyszer majd a távoli jövőben, ha lesz gyerekem tutira lesz férc állatkája!

sesame írta...

A mezei nyúl újfajta értelmezése :)nagyon szimpatikus kis jószág :)

zazálea írta...

Éppen így jártam én is a megjegyzéssel, nem szeretem, ha valakinek névtelenül van megmondhatnékja.

Kála írta...

Eszméletlenül aranyos lett :-) és nagyon szép a hímzés!

Ági írta...

cuki nyuszi :) nagyon édes :))

Ejjkukk írta...

OLÁááááá!
Ez az igaz!!!! Csuda kedves, édes, álom!!!!

Hajnoca írta...

Mezei nyúlhoz ... mezei piros pont jár!!! :-DD

katafolt írta...

Nahát, ez a nyúúúúl, úgy mezei, hogz éppen nem az :D

~ bedett ~ írta...

Ez a nyuszkó nekem bizony nagyon tetszik! :)

Reralle írta...

Imádom!!! :)

Raindrop írta...

Szétolvadok ettől is...
Hát komolyan már, na.
IMÁDOM! :)