2010. június 5., szombat

Gouba és nyuszkó

Akár egy gasztró bejegyzés címe is lehetne, de ez is fércekről fog szólni. :))

Holnap egy új fába vágjuk a fejszénket és szerencsét próbálunk a GOUBÁn is. A csodálatosan felújított Gozsdu udvarban nyáron minden vasárnap vásár van. Szerintem nem rossz program egy napsütéses hétvégi napon. :)

Tegnap többek között anyagbeszerző körúton is jártam a városban, mert a sok vásár gyakori készletfeltöltést is igényel. Ki is élveztem a kismama bérlet nyújtotta lehetőségeket. Régebben osztottam-szoroztam, de főleg gyalogoltam egy-egy ilyen alkalommal, mert ugye egy-két megállóért nem kezelek jegyet, a bliccelés pedig még mindig nem megy. :)) A műbőrös helyemre is betértem. A szokásosak mellett ott kandikált egy kis arany is. És már láttam is magam előtt Oszkárt.

Nyuszkó eddig csak nyuszkó volt. Nem volt neve, mint mondjuk Dömének, aki mackó. De azért szerintem látszott, hogyha az egyik lány:


... a másik meg fiú volt:


a prof :)

Oszkár viszont nevet is kapott. Meg csokornyakkendőt és piros szőnyeget is. :))


Erről eszembejutott a nálunk kiállított Oscar díj is. Már nem emlékszem, hogy karácsonyra, szülinapra vagy Valentin-napra ajándékoztam. :)



9 megjegyzés:

Mici írta...

Nyugtass meg kérlek, hogy ez a díj nem a te ötleted volt. Mondd hogy megvolt a sablon, csak be kellett helyettesíteni a nevet.
Hát a nyuszkók meg eccerűen naccerűek.

Fércművek írta...

El kell, hogy szomorítsalak. :) Saját ötlet és sok utánajárás volt, mert ugye a legtöbb ötlet az utolsó pillanatban jön és azonnali megoldást kíván. Nem sokan voltak rugalmasak és hasonlóan elszántak, mint én, hogy időben készen legyen. :)) Arról már nem is beszélve, hogy anno milyen nehéz volt Oscar-díjat szerezni. :))

Mina írta...

Nagyon aranyos kis nyuszkók lettek, főleg a lány nyuszi lopta be magát a szívembe :)

patonaifabian írta...

Nem semmire sikeredett Oszkár. Biztos sok csaj megfordul majd utána

Judit írta...

:DDD ez az oszkár díj!!!!, mindig mosolygok az ötleteiden, olyan bájosak, kedvesek, humorosak, de ettől leestem a székről.

Lidércke írta...

Szuper az Oszkár nyuszid! :)
képzeld, az én férjemnek is van Oscar-díja, de nem ilyen klassz, névre szóló. :) (Mi Spanyolországban vettük anno.)

Nina írta...

Ez az Oszkár :)))) Csini fiú :))) A szobor isteni ajándék, hol lehet ilyet szerezni? :D
Imádom a férceidet, nagyon bájos mindegyik :))

Ejjkukk írta...

:D:D:D OK!
Akkor ezek szerint jövőhéten is leszel Goubán?..... talán akkor már én is megyek, mert vár a párom.....

Fércművek írta...

Hát igen, egy ideig a filmek voltak a minden. Ez is tükrözi mire járt akkor az agyam. :)
Fogalmam sincs, hogy most honnan lehetne ilyet szerezni, az ajándékboltok egy időben tartottak ilyet, de ez egy 10 éves történet. :)
Jövő héten nem Gouba, hanem WAMP van kilátásban, de majd meglátjuk mennyire fáradunk el. :)