2010. június 26., szombat

Holnap WAMPsárnap

Persze, hogy már megint hét közepén írni akartam, hogy holnap - vasárnap - WAMP. Gyertek a Gödörbe, ha van kedvetek! :) De valahogy mindig volt valami más, amivel foglalkoznom kellett - néhány hál'isten és néhány sajnálatos dologgal is... Ma reggel is eszemben volt, de aztán leragadtam a YouTube előtt, mert a kedvenc Rod Stewart számomat kerestem, hiszen tudtam, hogy az élménybeszámolóhoz dukál egy kis zenei aláfestés. Gyerekkoromban az autók többségében, amikben akkoriban utaztam, volt Rod Stewart kazetta. Úgyhogy hozzám nőtt. Egyszerűen el kellett menni a Kapcsolat koncertre. :) És jó volt. Óriási bohóc lehet a civil életben ez a pasi. Nagyon jó látni, hogy valaki ennyire élvezi, amit csinál. Régebben volt már szerencsém látni az MTK pályán és nagyon tetszett, hogy most is rugdosott focilabdákat a közönségnek. Jó kis este volt, de a szervezés hibája, ha holnap elalszom a WAMPon. :)))

Ja, a kedvenc dalomat nem találtam meg, pedig egy régi kedvenc filmhez, a Törvényszéki héjákhoz készült még klipp is. Már a YouTube sem a régi, mégsincs rajta minden. :( Úgyhogy ma dal nélkül marad a bejegyzés.

2 megjegyzés:

Bea írta...

A beemp3-at ismered?

Fércművek írta...

Maga a dal megvan, csak a klipet szerettem volna betenni. :) De köszi az oldalt, nem ismertem.