2010. június 16., szerda

Kaptam

Sokmindent kaptam mostanában. Egyik jobban meglepett, mint a másik, egyiknek jobban örültem, mint a másiknak. Most a teljesség igénye nélkül mutatok egy képet, mert a többi még napos időre vár, hogy lefényképezzem. :))


A meskás repülés után, Szarvasmici még hozzánk is berepült élete Páljával és a két kisebb fiúval, akik igenis nagyok. :))) Nagyon jó volt, hogy itt voltak, jót beszélgettünk, bár én mindig azt érzem, hogy ennél sokkal többet is lehetne, meg mutogatni egymásnak ezt meg azt, de nem újdonság, hogy mindig időből van a legkevesebb. Nagy meglepetésemre kaptam tőle egy Meskaticát, úgyhogy már nekem is van Mici figurám. :)) Elég annyit mondanom, hogy hiába varrok figurákat is, az én fiaimat hidegen hagyják az ilyen dolgok, de Ambrus teljesen rákattant erre a szépségre. Nem is csodálom, csuda egy darab és nagyon örülök, hogy már nekünk is van. Köszi Mici!

Látjátok azt a bögrét? Sztárbákszos, budapesti és az enyém. :))))) Köszi Anais! Ha minden igaz, akkor ma nyílik a WestEnd-ben. Juhéjj.

Igen, igen, az ott lent egy londoni taxi és azt úgy kaptam, hogy Farscape-nek én jutottam róla eszébe. Hát igen, minden megdobogtatja a szívemet, aminek köze van a britekhez. :))) Köszönöm!

Sajnos nem ússzátok meg ma sem zene nélkül, mert úgy megörültem, hogy megtaláltam ezt a dalt. Sosem tudtam mi a címe, ki az előadó, de egy butuska filmben meghallottam és sikerült beazonosítani.

2 megjegyzés:

Angel írta...

Csudaszépek az ajándékaid. A bögrére kicsit irigy vagyok. Azt hiszem nagyon sürgősen el kell oda látogatnom, ahol ilyet kapni :)

Anais írta...

Szivesen! :))