2010. június 23., szerda

Kékek és zöldek és egy kis rózsaszín

Kezdem Babobead levelijével, aki a WAMP óta vigyáz az orchideánkra. (Néha meg én rá, amikor Ambrus elcseni. :) Amikor hazajöttem vele, Ambrus megfogta és adott neki egy nagy puszit. Nem tudom mire várt, hogy mi lesz belőle... :))) ) Már régebben is néztem ezeket a békákat és nagy öröm, hogy hozzánk is költözött egy. :) Köszönjük!


A teraszról nézelődve ezt lehet látni:


Természetesen csak jó idő esetén. :))

Vagy a látvány vagy a tudatalattim miatt, ami már nagyon vágyik egy tengerpartra, de valahogy a kék és zöld gyöngyök kerültek előtérbe:


A kék magával hozta az "It's a boy!" karkötőt:


Utána már szinte kötelező volt az "It's a girl!" verzió is. :)))


Mondtam már, hogy odavagyok a charmokért??? :)))

Valami teljesen más. Eddig egy rossz szót sem szóltam a GomBolt nyitása után gombamód szaporodó gombolókról és a jövőben sem tervezem. Véleményem viszont van, ez engedtessék meg nekem. Úgy gondolom, hogy egy tisztességes verseny még a vásárlóinknak is előnyére válna, ha mindannyian újítanánk és a saját személyiségünket vinnénk a gombokba, de ezek közül egyiket sem nagyon tapasztalom. Se a tisztességet, se az innovációt.
Hihetetlen rosszindulatú emberek vannak. Szeretném leszögezni, hogy soha nem állítottam - de még csak nem is gondoltam - hogy a gombékszer készítést én találtam ki, úgyhogy az engem pocskondiázókat megkérem, hogy a későbbiekben véleményeikből töröljék ezt a részt. Piszkosul fáraszt, hogy olyan dolgokat tulajdonítanak nekem, amiket sosem mondtam és mindezt megérthetetlen indulattal teszik. A bejegyzésnek ezt a részét egy nap múlva törölni fogom, úgyhogy felesleges is rá reagálni.

17 megjegyzés:

jucii írta...

Nagyon helyesek lettek a karkötők :) Az a kislány pedig annyira cukiii :) Én is imádom a charmokat, de olyan nehezen jutok hozzájuk :(

Mici írta...

Jaj a béka. Asszem nekem is lesz valamilyen formában, mert nagyon teccik.

Anais írta...

Arról álmodozom hogy egyszer majd :) lesz ilyen charmos karkötőm amiben főleg türkiz lesz...meg lesz a "hagyományos" gombosból is türkizes....ajjajj most eszembe jutott a csokis, huh, megvan még? :)

Hunszil írta...

Nagyon tetszik, mind a béka ( hátha királylánnyá változik :) )mind az új karkötők:) de oda vagyok a férműves-gombos munkáidért is :)
Charmokat én is nehezen találok - beszerzési hely:))))))????Esetleg:)

Lidércke írta...

Nálam mosta legfelső, a kék-zöld az ász! :))) A többi is édes ám! :)

Angel írta...

Nagyon charmosak...

Evelin írta...

Ne töröld az alsó részt,nincsen benne semmi rossz! Teljesen érthető, már bennem is felszaladt a pumpa egy-két gombos hajcsatokat készítő emberke láttán... nagyon gáz... Nem is értem,te hogy bírod ilyen jól :) Nekem azért soha eszembe sem jutna mástól vásárolni gombékszert, és nem csak azért, mert nálad láttam először ilyet, hanem mert nagyon jók az ötleteid, csodásan bánsz a színekkel és a formákkal, és a szuperminőség sem utolsó: a csat alapjaid örökéletűek szerintem, és nem utolsó sorban mindezzel együtt még így is a tiédek azok,amikre azt lehet mondani,hogy EGYEDI.

Bodros írta...

Szerintem se töröld az utolsó részt mert én is felháborítónak tartom ezt a dolgot, hogy valakinek eszébe jut, hogy csináljon valami kreatívat, és holnapra már másik 5 ember is megcsinálja és nem olyan színvonalasan persze mint egyesek:)
A charmok nekem is nagyon tetszenek főleg a kislányos, hol lehet őket meglelni mert nekem is szükségem lenne pár darabra a kishúgomnak.:))!!????
Köszi

patonaifabian írta...

Neked is van Vancsavar Ancsának is. Nekem miért nincs?????
Jaaa orchidea az van három:)))

noodlewoman írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
noodlewoman írta...

A második részre:
Szerintem egyszerűen csak örülj, hogy olyan nagyszerűt és csodásat alkottál, amit a saját kreatívság nélküliek csak utánozni tudnak, mert hasonlót nem bírnának készíteni! De minden nagy mesternek voltak tanítványai, akik az ő stílusában festettek, szobrászoltak. Ez is ilyen, szerény véleményem szerint!

DoRcY írta...

Szia, megint nagyon szépeket csináltál! Nagyon szeretem a gombjaid, van is tőled pár csatom és folyamatosan hordom őket, szuper klasszak!

A charmos karkötők is tetszenek, én gyurmából csinálok hasonlókat és szerintem ezek tökre jópofák.

Majd szeretnék még nálad benevezni asszem később gombos lógós fülire és karkötőre is..

Az utolsó részen amit írtál nagyon sokat gondolkodtam. Én is láttam ezeket a munkákat már... egyszerűen felháborítónak tartom.. :( Szerintem aki tőled akar, minőségi terméket vásárolni, az úgyis tőled fog! Emiatt nem kell aggódnod! Ennek ellenére az új gombosok hozzáállása tényleg minősíthetetlen...

Névtelen írta...

Nehéz ügy ez a másolás. Persze, mindenki egyből Rád gondol Judit, ha gombról van szó, de el kellene fogadni, hogy más is ki szeretné próbálni magát ebben, és ahogy előttem is mondták, örülni annak, hogy vannak, akik valami a Tiédhez hasonlót szeretnének készíteni, nyilván azért Téged véve alapul, mert szeretik a munkáidat. :)

Azt viszont meg kell mondanom, igen szomorúnak és ostobának tartom, hogy a hozzászólók egy része gondolkodás nélkül úgy kritizálják a minőséget, hogy valószínűleg nem fogták még a kezükben a leszólt készítő(k) termékeit...Van több GomBolt-os kiegészítőm, de van más gombostól is, és bizony meglátásom szerint nem kevésbé minőségi pusztán azért, mert mástól van, egyformán szép és gondos munka mind!

Úgy gondolom, mindenki valaki/valami más alapján indult el a maga útján, és folyamatosan alakult ki a maga arculata, az vesse az újabbakra az első követ, akire ez nem igaz...és itt mindegy, hogy Magyarország, vagy a Nagyvilág készítőiről beszélünk-e...

Egyébként is elég nagyot csalódtam az utóbbi időben a kézműves készítők közösségében itt az interneten, mert sajnos a 'szeretettel, szívvel-lélekkel' alapgondolat mögött egyre jobban megmutatkozik a féltékenykedés, önzés és irigység, ami nagyon elszomorító... :(

K.

Fércművek írta...

Gyöngyös boltokban szoktam charmokat találni, meg persze turis ékszereken. Na azok az igazán különlegesek, csak hamar fogynak. :(

rugolabnyusz írta...

Szegény :D:D:D
Jó, hogy nem sokan tudunk arról, hogy mit csinálsz az olvasóid és a vevőid háta mögött.

Mici írta...

Hoppácska. Eggyel több nyusz van itt a kelleténél. Pedig ez a bejegyzés nem is róluk szól. :)

rugolabnyusz írta...

Látod, ez a szép a világban, hogy az embereknek különböznek a szükséglteik :).
Amúgy ez a személyid képe?