2010. június 2., szerda

A mókus

Már el is kelt, de azért a dokumentáció miatt itt a helye a blogban. Az ő cimkéjét is régóta tartogattam, mielőtt felhasználtam volna, de hát a kezdetektől mókusért kiáltott. :))



Még tart az ovi, csak nem nekünk, mert mind a négyen kórusban krahácsolunk itthon. :( Azért részt vettünk egy évvégi ünnepségen a múlt hét végén. Az óvónéniknek az ajándékuk mellé a saját rózsáinkból vittünk. Nem tudok csokrot kötni, úgyhogy fogtam kis boros üvegeket, abba állítottam őket és szalagot kanyarítottam rájuk. Nekem nagyon tetszettek, a többiekről nem tudok nyilatkozni.


Egy kis szösszenet recycling témában az ovi udvarából:

15 megjegyzés:

Móni írta...

De jó, hogy meghallotta a mókus a kiáltást!

boGár krea írta...

Honnan szedsz te ilyen cimkéket???? Állati! :)

A rózsák pedig gyönyörűek, és nagyon ötletes a tálalás! Persze ez is csak neked juthat eszedbe! ;)

Na, és a cipő! :DDD

Babra írta...

Hát az a mókus ez valami csúúúcs! A foga a legjobb:D

A virágok is nagyon szépségesek!

Juhizs írta...

Nagyon cuki ez a mókus (is). :-)
Az előző bejegyzésben pedig elefánti ügyben az első táborba tartozom.
Juhizs (az amúgy nagyfülű ;-)

Aledi írta...

A foga szuper!

Mák írta...

Haláli ez a mókus..olyan mintha azt mondaná, hogy mindjárt elszambázok egy kis makkért:D:D:D...és már lép is:D..
Rózsák nagyon szépek!
Cipő..hihi..

Krahácsolás csatlakozunk a kórushoz hárman így a távolból:D!:D

csipkelelkű írta...

Helyes kismókus!
A csokrok gyönyörűek, aki nem örül egy ilyennek, az magára vessen.
És jobbulást!

DoRcY írta...

Hát ez a mókus kééész :D Haláli! A tesómnak is a foga tetszik a legjobban :))

Bakarasz írta...

Csúcs a mókus :))

dviki írta...

A "fészbúkon" már megszeretgettem a szemeimmel és írtam is...de nem lehet innen sem szó nélkül távozni! :)
A fogain akadt meg nekem is először a szemem...haláli!:DDD Viszont a kis cimkéje is tényleg telitalálat. :)Imádom ezeket az apró részleteket (is) a munkáidon! :)

dviki írta...

Ó, a rózsacsokrokat elfelejtettem....nem is te lettél volna, ha nem állsz elő valami "mással"! ;) Nagggyon jóóó! :)

Mesi írta...

Ez a mókus a legtutibb fércmű!!!

Mina írta...

Ez a mókus nagyon jó pofa lett, főleg ilyen fogakkal. :D A rózsák is gyönyörűségesek :))

Anzsi írta...

én a rózsák után továbbra is áhítozom! hogy lehet ilyet növeszteni? :) milyen rózsa ez?
na jó látszik, hogy nem vagyok nagy kertész :)

Timici írta...

a mókus tündéri, a címkéje telitalálat!
a rózsáid mesések, ilyen színt én is szeretnék!!!
jobbulást!