2010. június 21., hétfő

Mondtam már...

hogy rohadtul elegem van a vízből, az esőből?? Most nagyon paprikás hangulatban vagyok. Valószínűleg ez lesz az első bejegyzésem, amit törölni fogok, de hátha segít, ha kiírom magamból. Mert megint leszakadt az ég. Most időben sikerült kimenni a vízgyüjtőhöz, de ez még csak félsiker volt, mert abban a pillanatban elment az áram, ami létfontosságú lenne a szivattyú működtetéséhez és mivel elektromos az ajtó - és az alternatív zár nem működik - egyáltalán a pincéhez való bejutáshoz. Aztán a kezdeti pánik után visszajött, úgyhogy zuhogó esőben, pacallá ázva kivödröztük, szivattyúztuk a vizet ismét. Éjszaka. Nekem akkor kellene dolgozni, de így nem tudok. :( Ikerházban lakunk. Az előző alkalommal kiderült, hogy a vízgyüjtőink között egy lukat fúrtak a régi lakók - egy család voltak - hogy a fiatalok segítsék ilyen helyzetben az időseket és helyettük szivattyúzzák/vödrözzék a vizet. Ergo, ha mi dolgozunk, akkor a szomszédoknak is dolgozunk. Akik másfél éve arra sem hajlandóak, hogy fogadják a köszönésünket. Ma arra sem voltak hajlandók, hogy kijöjjenek és segítsenek. Pedig nekik is van szivattyújuk és négy felnött emberről van szó. Ők tudják, hogy itt két kisgyerek van. A héten a bejárati lépcsőnket lebontották, szóval körbe kell menni a házhoz, ha be akarunk jutni. Ketten kell dolgoznunk elöl és valamelyikünk mindig hátraszalad, hogy mi van a gyerekekkel, hiszen viharban becsukjuk az ablakukat, nem lehet hallani ha az emeleten felsírnak. Ezt mind tudják és mégsem jöttek ki segíteni. Hihetetlen emberek vannak. Elegem van az esőből és utálom a vizet, ha eddig nem mondtam volna...
Most nézem, hogy ezt a Nyavalygóba kellett volna írni, de már nincs erőm átmásolni.

14 megjegyzés:

Lara írta...

Hat igen vanak ilyen emberek,de ne busulj enel mar csak jobb lehet.Valahogy mar csak megoldodik ez az egesz.Ne add fel!

Lidércke írta...

Sajnálom, és átérzem. :(( Vacak lehet ez a szomszédság... Gondolom, amint tudjátok, betömitek a lyukat. Vagy nem lehet?
Sikerült mind kiszivattyúzni a vizet? A fiúk nem ébredtek fel?

Zazálea írta...

És ez a dög csak esik, zuhog. :o(
Sikerült megoldani? Én is aggódom, én meg a kisházunk miatt, az nagyon vacak, nehezen bírja a sok vizet. Aggódik mindenki.És akkor még a szomszédok is, hát remek, igazán remek. :o((

Fércművek írta...

A lyukkal az a probléma, hogyha eltömítjük, az övék kiönt a figyelmetlenségük miatt és más úton, de átfolyik a víz hozzánk vagy áztatja a falunkat. Úgyhogy nincs tuti megoldás. :( És igen, egész hétre esőt írnak, úgyhogy az aggódás folytatódhat országosan.

Mici írta...

A szivattyú csövét nemes egyszerűséggel dobjátok be az ablakukon, és hadd lapátolják majd a szobájukból a vizet. Azt már csak megcsinálnák. :D
De a tuti ötlet az, hogy rábeszélitek a lakás eladására. Tudod, lenne rá egy vevő! ;)

Fércművek írta...

:)))))))))))

Egyébként amilyen trehányak, lehet, hogy az sem zavarná őket, hogy bent áll a víz. :(

Babra írta...

Abszolút együttérzek, ami tegnap éjjel volt...!! Kinéztem az erkélyen, és olyan volt mintha ilyen vízesés mögötti barlangban laknánk...
A szomszédok meg pukkadjanak meg!:D

kinga írta...

:(

Judit írta...

Nem értelek, mit nem lehet szeretni egy igazi benti medencében?:)

Amúgy részvétem a szomszéd miatt...hú de idegesítő lehet:(((

Juhizs írta...

Nincs időm elolvasni, hogy mit írtak a többiek, a két vízgyűjtő közötti lyukat nem lehetne megszüntetni?
Én bizony a helyetekben áldoznék is rá...
(tudom, hogy most rossz vagyok :-(
...mégis elolvastam, látom, hogy másban is felmerült...

Nagyon sajnálom, együtt érzek mindenkivel én is egy egyszerű kis házikóban élek, néha vizitelek a padláson aggódva...

Névtelen írta...

Borzalmas hogy milyen emberek vannak. Nekünk is volt egy szomszédunk aki ugyanez a kategória. Bent voltunk a házban, közben hátul a faház lángra kapott, égett, lángolt az egész. Eközben a szomszéd slaggal a kezében!!! (mert éppen a kertben locsolt) bámulta ahogy leég... hát no comment. végül senkinek nem lett baja, jöttek a tűzoltók, eloltották... de hát képzelhetitek.
szóval vannak gonosz emberek, de idővel minden megoldódik, és lehet, hogy naiv vagyok, de azt gondolom, hogy a jók többen vannak! :) Fel a fejjel!
Évi

Fércművek írta...

Ha jó passzban vagyok, én is úgy gondolom, hogy a jók többen vannak, de most nem vagyok jó passzban...

a Matula ikrek írta...

A jók többen vannak! Többen kell, hogy legyenek! :)
Kitartás!

csipkelelkű írta...

Még tegnap reggel olvastam ezt a bejegyzést, de nem volt időm reagálni rá, viszont azóta is, ahányszor eszembe jut, kinyílik a szívlapát a zsebemben. Alapvetően elég jámbor fajta vagyok, de asszem, az ilyenekre szokta mondani egy barátnőm, hogy a fejibe kell húzni egy ónvödröt és kongatni. Párdon, de kitört belőlem az állat.