2010. június 17., csütörtök

Számok

Nem mondom, hogy nem szoktam nézni, de azért vannak pillanatok, amikor megdöbbenek, hogy úristen. Mármint, hogy hányan vagytok rendszeres olvasók. Ilyenkor mindig ingatom a fejem. Nem nagyon értem. De nagyon köszönöm! Pontosan emlékszem arra a pillanatra, amikor azt gondoltam, hogy sosem fogom elérni az 50-es számot, mit is képzelek magamról... :)) Most pedig 361-et mutat a számláló. De most nem is emiatt képedtem el, hanem a fészbukon lévő 200 rajongó miatt. És kicsit el is szégyeltem magam, hogy cserébe lehetnék ott (is) egy kicsit aktívabb.

Nagyon szépen köszönöm, hogy olvastok, bátorítotok, "rajongtok"! Azt hiszem néha nem is tudjátok ez mennyire fontos. :)

8 megjegyzés:

Mici írta...

Bakker lemaradtam. Én bizony szoktam nézni (ezt komolyan), és reggel még én vezettem.

Anna írta...

én nem értem miért döbbentél meg, hogy ennyien vagyunk. azt hiszem elég kiválóakat alkotsz, ahhoz hogy sokan kíváncsiak legyünk :) nekem személy szerint a gombokból készült összesminden a kedvencem, na meg a nyuszkók mellett a Róka és a Gonosz Róka :)

Fércművek írta...

Mici: :))) Bakker, tényleg versenyezünk? :)))) Vigyázz, mert beizzítom a régi tanítványokat. :)))

Anna: Köszi. :)

Mici írta...

Hahaha! Volt már sokszor olyan gondolatom, hogy "húzzunk bele, mert Judit előrébb jár". De már megbékéltem a sorsommal, és örömmel látom, hogy azért kerülgetjük egymást. Van amiben én járok előrébb. :P Azért a diákjaidat ne izzítsd be, mert az csúnya előny lenne. :)

Fércművek írta...

A versengés tulajdonképpen nagyon ösztönzően tud hatni. :)) Bár ez egy kicsit olyan, mintha én gátfutnék, te meg úsznál, de hát mi szeretjük a kihívásokat. :)))))) De jót mosolyogtam - nevetni nem lehet, alszanak. :)))

boGár krea írta...

Naná, hogy rajongunk! Mi mást tehetnénk? :)))

Barbi írta...

Ne legyél már mindig ilyen hitetlen! Imádunk! :D

Evelin írta...

ÉS Juci,most képzeld el sanyarú sorsunkat,hogy amikor játékot indítasz, kb annyi esélyünk van nálad nyerni,mint a lottón :D
Egyébként én sem lepődöm meg, sőt, szerintem sokkal többen is vagyunk,én pl folyamatosan nézlek, de ezt a rendszeres olvasó funkciót még sosem használtam,bár most azért feliratkoztam :)