2010. június 4., péntek

Téma és variációk + Nina ajándéka

Nem is olyan régen mutattam egy-két gyűrűt. Az egyik megtetszett Ninának, én pedig felvetettem egy csere ötletét. Hááát, nagyon jól jártam. Akik már jártak nála, tudják, hogy mire gondolok. :) Kölcsönvettem két képét, mert azok is legalább olyan szépek, mint, amiket kaptam és ma sem volt sem fény, sem időm, hogy én is legalább ilyen jókat készítsek. Gyönyörködjetek a dobozban, a saját festésű fonalban és a csodálatos gombostűkben:



Nina nem nagyon fényképezte le, de eredetileg egy kis minta volt a cserealap, mert már nagyon régóta szerettem volna keresztszemessel készült gyűrűt is készíteni. Egyszer nekiálltam, de csúfos kudarcot vallottam, úgyhogy gondoltam itt a remek alkalom, hogy egy profitól kérjek segítséget. :)))



Így születtek meg ezek a gyűrűk, amik mostantól a privát kollekciómat gazdagítják. :))

Köszönök Nina itt is mindent. Majd egyszer jól kitalálom, hogy mivel hálálhatnám meg ezt a sok szépséget, mert azt hiszem aránytalanul az én oldalamra billent ez a cserebere. De nem, vissza semmit nem küldök. :))))))

Készült még pár apróság. A kisvirágos verzió után gondoltam kipróbálom a strasszos alapból is a kitűzőt. Szerintem a csillogása ellenére, a méreténél fogva nagyon szolíd kiegészítője lehet egy kiskabátnak.


Nem voltam meglepve, hogy a medáloknak nem volt nagy visszhangja, mert tényleg nem annyira népszerűek, mint az összes többi gombos kiegészítő. Úgyhogy tegnap "kitűzőzés" közben megfordítottam az alapot. A medálakasztóba gyöngyöket fűztem, persze gomb is került rá és a hátára bedugós kitűzőalapot ragasztottam. Most ő a legújabb kedvencem. :)))


Az is nagyon jó volt, hogy egy igen tevékeny napon még Zazáleával is összefutottam és jót beszélgettünk, de én még sokkal többet is tudtam volna. :)))

5 megjegyzés:

Csigi írta...

Csodaszep dolgokat kaptal es keszitettel :)

Talaltam egy oldalt, neked talaltak ki. Papir es gomb egyben, meg sok mas edes dolog :)Nezd meg
http://www.homeshop-versand.de/shop02/index.php

Zazálea írta...

De még én mennyire! Holnap akarom mutatni a blogomon a gyűrűt, nem viccelek, hogy hogyan mutattam a jegyet az ellenőrnek.... :o)))

Nina írta...

Nem is tudom, ne kérjem-e vissza a dobozt :DDD Viccelek, annyira örülök, hogy tetszik, és megfordítom, amit írtál: ez az ajándék, és a 2 mini a ráadás :) A többi meg a borravaló ;)
Köszönöm a csodás gyűrűt :))))

Kathy írta...

Csodaszep a dobozka, es a gombostuktol meg teljesen el vagyok ajulva! Nagyon szep kezimunka NINa! :))
A kituzo nagyon tetszik a gyongyokkel! Igy biztos nagy sikeruk lesz nekik is.:))

Brins de fougère írta...

C'est superbe Bravo. CathF