2010. június 7., hétfő

Vasárnapi guba

Megtöröm a hagyományt és ugyan a standról mutatok képet, de most hátulról. :))))


Na jó, ez csak vicc volt, ilyen volt elölről:


A környezet pazar volt - ez nem volt meglepetés. Gyönyörűen felújított helyről van szó, úgyhogy az atmoszférára panasz nem lehetett. Az időjárás is a kedvünkben járt. Néha túlzásba is esett, de akkor jól jött az előző napi beruházásom egy napernyőre. Ha visszagondolok az egész napra, jó élményekkel tértem haza, de hazudnék ha azt mondanám, hogy nem volt bennem hiányérzet. Más volt, mint a WAMP, de másra is van kitalálva. Nagyon sokféle árus, hihetetlen gazdag választékával találja az ember szembe magát. Ez természetesen a legjobb a nézelődők, vásárlók számára. Nagy öröm volt új embereket megismerni és a már ismerősökkel beszélgetni. Szóval lehet, hogy még találkozunk a Goubán, de most vasárnap ismét WAMP. :)

8 megjegyzés:

Zazálea írta...

Na, várjunk csak, nem teljesen világos előttem: akkor mi is az összbenyomásod?
Sokan voltak egyébként?

Mici írta...

Asszem egy fontos kérdésem támadt. A kép a kipakolás után, vagy az összepakolás előtt készült?

Fércművek írta...

Jajj, mennyi kérdés. :)) (Bennem is sok van.)

Ez a kipakolásos kép. Itt lényegesen nagyobb volt a hely, hirtelen nem is tudtam mit hova. :)

Zazálea: Igen, sokan nézelődtek. :))

Mici írta...

És azért vásárló is akadt a sok nézelődő között?

Lidércke írta...

Olyan jó, hogy ennyi lehetőséged van! :) Kár, hogy megint nem tudom kinagyítani a képeket, mert elgyönyörködnék a fércekben. Vannak kedvenceim is, ahogy nézem. :)

boGár krea írta...

Igen, engem is ez érdekel: Csak nézelődtek, vagy vásároltak is? (Én most vasárnap megyek, úgyhogy mindenféle jótanács jól jön...:) Viszont WAMP-on sem voltam még, így semmilyen viszonyítási alapom nincs.)

Blackberry írta...

Nagyon tetszett az asztalkátok! Az a "szőrös szívű bárány" tuti nyerő nálam! Azért a Kottásfülű Nyúl se semmi!

Puszedli írta...

Az asztalod annyira szuper, hogy most az egyszer bánom, hogy nem pesti vagyok.. De csak emiatt! 8)