2010. július 26., hétfő

Béke béka és barátai

Nem is olyan régen - na jó, nem most volt, elnézést a megrendelőtől :) - jött egy kérés nyuszis kulcstartóra. De a kérés csak nyuszkó fejére vonatkozott. Természetesen nem tudtam egy fércnél megállni és több fej is kihullott a kezeim alól. :)

A békám megunta, hogy herceg és mint olyan harcolnia kell, hol sárkányokkal, hol királylányok kegyeiért, úgyhogy inkább a békét választotta. Így született meg a béke béka, mint az elásott csatabárd alternatívája. Szóval ajánlom békülési ajándéknak. :)))


Aztán persze ehhez a csinos csont függőhöz kellett egy kutty is:


Ez az exhalacska pedig cicáért kiálltott:


Mackóm mellett persze ott döngicsél egy méhecske:


Nyuszkó pedig kapott egy motort. A megrendelő tudja miért. :)

21 megjegyzés:

Mona írta...

Nekem a cica a kedvencem! :)
Ötletes, mint mindig.

Theia írta...

a cica megvehető...? :-)

Borsheka írta...

Szóval gombhoz a kabátot, már megint : ))

Fércművek írta...

Mint mindig. :)

Theia: Tulajdonképpen persze. :)) Úgysem tarthatok meg mindent. :)

rékanna írta...

Béke béka...Ez nagyon jó!!!! A többi is, jók a párosítások!! :)

jucii írta...

Maciiiiii

ikercsajok írta...

béke béka..ahh nagyon tetzsik mind:)

VKOrsi írta...

ha a béka szabad én szeretném megvenni! :)

Farscape írta...

Tudja miért :-)

sesame írta...

Naná, hogy a cica a kedvenc! (persze a férc nyuszkóval együtt! :) )

Doris írta...

De milyen leleményes párosítások. Nekem a maci a legkedvesebb.

jucii írta...

Ami a békának a szeme, az a macinak a füleee :))))
Ugye a maci még nem talált gazdára?!?! úúúgy szeretném :))))

Fércművek írta...

Akkor a békát és a macit is félretettem. :)) Jucii, írsz nekem mail-t? Orsi, hamarosan útjára indítom a békét. :)

Fércművek írta...

Farscape, neked is küldhetem? :)

gerdushi írta...

mackó(L)

Lidércke írta...

Na, erről beszéltem múltkor.... Nemcsak édes figurák, de hozzáteszed a humorodat, és valami egészen egyéni jön ki belőle. :))

Móni írta...

Mindegyik nagyon jó :)! A cica különösen tecc.

Farscape írta...

Ha még van Supergirl gyűrű, akkor ne :-) A csaja beleesett, szeretne, és azt mondták, elmennének a következő WAMP-ra érte/értük.

Fércművek írta...

Oké, akkor elteszem neki. :))

Fanni írta...

hihetetlenül jók :) először akartam kedvencet választani, hogy legalább azt írhassam, hogy hú de különösen jó ez a.... de aztán rájöttem hogy mindegyik baromi jó. :)

krisz írta...

Nagyon jol sikereultek!Nem is tudnek valasztani!