2010. július 29., csütörtök

Bemutatom a szibériai vígözvegyet :)

A tegnapi napomat gondosan elterveztem. Végezni akartam a sok apró megrendeléssel, hogy aztán újra belevessem magam a WAMPos készülődésbe. Egy ideig minden rendben is zajlott, követtem az ütemtervet - igen, ilyenkor olyat is írok :) - aztán valami bekattant. Készítettem a kért karkötőket, de a szemem mindig elkalandozott a gyöngyös dobozom felé. (Majd egyszer megmutatom, mert csuda egy darab - köszi lányok :) ) És akkor megjelent előttem a szibériai vígözvegy.... Merthogy természetesen (?) szőrös pamacsokat mindig készítek és bekúszott mellé egy-két átlátszó csillogó gyöngy. Már csak az volt a kérdés, hogy rakom mindezt össze. Gomb és gyöngy. A brossoknál már persze szerepel ez a kombináció, de valami nagyobbat szerettem volna belőle kihozni. És akkor leesett, hogy minden van hozzá itthon, úgyhogy úgy ahogy voltam eldobtam mindent a kezemből és rögtön nekiláttam ennek a nem éppen nyári darabnak. :))

Íme, őkelme:



Már körvonalazódik a fekete özvegy is, mert fekete műszőrmére is szert tettem a közelmúltban. :)

Természetesen nem tudtam egynél megállni, más színben is ki kellett próbálnom:


Tangó névre hallgatott fejben ez a stendhal-i beütésű darab, de csak reggel vettem észre, hogy a gyöngynek van egy kis pinkes beütése, ami nem igazán passzol ide. Hát igen, a műhelyben kiégett a nagyvillany és pislákoló fények mellett bogarásztam. :))) De ma van indokom lemenni, javítani. :))


Alig várom a holnapi anyagbeszerző körutamat, hogy induljon a nyaklánc project is. :)

Vagy ez pont az a szerelmetes elragadtatásom, amit senki nem támogat?? :))) Akkor magamnak készítek. :)

10 megjegyzés:

ikercsajok írta...

nagyon szépek:)

Kaccat írta...

Ezek nagyon jók!
A szibériai vígözvegy, az valami fantasztikus, de gyöngyökkel kombinált többi is nagyon tuti!
(Ha hordanék karkötőt, akkor ilyet biztos akarnék :-), de nem hordok, amit jelenleg nagyon sajnálok)

Barbara írta...

Szerintem nagyon jók a gombok gyöngyökkel, és a pink is tetszik a stendhal-i színekkel, én nem cserélném le!

Cinella írta...

Nekem nagyon tetszenek ezek a karkötők. Viszont én fémallergiás vagyok, szerinted birná a bőrőm ezeket a gyönyörűségeket?
Cinella

estibogar írta...

A zöldbe beleszerettem, de az a fehér bundás is nagyo tetszik...Emlékeztet a Narnia krónikái jégkirálynőjére...:)

Suzi írta...

Ezek állati jók!
Nem is tudom melyiket választanám, talán a Tangót!:-)

F.Gina írta...

Tök jók ! Így gondoltam én is az ékszerórát a karkötőd közepébe :))
Csak lenne időm, hogy rád ugorjak valahol :)) Pedig azóta külön gyűjtöm a pici maradékokat. Előbb-utóbb eljut hozzád, legalábbis remélem !

Fércművek írta...

Hát ha máshol nem, akkor a blogos találkozón összefuthatunk, nem??? Tényleg, az a dolog alakul?

hanga írta...

A szibériai nekem inkább hókirálynő, de jóságos. Lájkolom.hamár...

Claju írta...

A vígözvegy nagyon jó. Nem szeretem a pamacsokat, de ezt a kombinációt nem lehet nem szeretni. Fekete özvegy is biztos nagyon jó lesz. Remélem majd azt is megosztod velünk.

Ha szeretnél üvegékszert nyerni, játék nálam:
http://klaualkot.blogspot.com/2010/08/jatek.html