2010. július 22., csütörtök

Hűtőmágnesek a meleg ellen

Készültek sima napos csibék. :)


Aztán a praktikusak (apának egy kis bónusszal :) )


Special edition fogyózóknak:


Egy sima szett is készült, amit táblaíró filccel ki lehet pipálni a megfelelő helyen, hiszen minden hűtőn lehet használni a letörölhető fajtát, ugye? (Kérdezem, mert nálunk be van építve a hűtő hosszú évek óta.)


Persze, kinek mi inspiráló vagy fontos a hűtőjén...? Kiváncsi lennék, hogy ki hogy áll a hűtőmágnesekhez, mert ez nekem valahogy kimaradt az életemből. Amikor lehetett volna, még nem volt "divat", amióta meg nem tudjuk rátenni, nekünk nem is lett fontos, de azért látom, hogy sokaknak tele van mindenfélével a hűtője, míg más a hűtőmágnesmentes életet választja. :)))

14 megjegyzés:

babicsek írta...

Jaj,ezek nagyok jók:D Nekünk otthon tele volt a hűtő mindenfélével,nyaralásos emlékek,apu által hozott apróságok.Nekem tetszik az is,amikor a hűtőn van mágnes,de az is,amikor semmi nincs rajta,mindkettő tud szép lenni:D

Barbi írta...

Én nem vagyok oda a hűtőmágnesekért, de a te repertoárod nagyon tetszik és csábító! Én olyanokon agyalok, amin rövid receptek vannak, hogy ne kelljen elővenni minden aprósághoz papírt. :) Hamarosan készen lesznek, és majd én is megmutatom, persze azok csak itthonra készülnek. :)

sesame írta...

Nekünk mindig is voltak hűtőmágneseink, csak ügye könnyen törnek.. ezek viszont nem törékenyek, ráadásul viccesek is! :)

Mici írta...

Hát nekem egyszer csak lett rajta egy nyuszkóm. ;) Eddig csak egy általam készített sárga-hangya matrica integetett a hűtőnkről, és olykor azok a lapos izék, amik egy-egy pártkampányban kerültek hozzánk. Azt azért szeretjük(tük), mert lehet játszani dobálósat velük. Messziről eldobod, és feltapad a hűtőre. Nagyon klassz móka. De amióta megnyuszkósodott a készülék, azóta nem tűröm meg rajta a béna pártlogókat.
Amúgy egy kicsi darabról beszélünk, ami derékig (se) ér, ezért nem nagyon mutat jól rajta mondjuk egy bevásárlólista. Az ötlet viszont tetszik. Ha nagy hűtőszekrényem lenne, tutira telepakolnám mindenfélével.

Judit írta...

Nagyon ötletesek:))) Nekünk is van, de fogyóban, mert mióta a büdös kölke néha nézegeti("Anyaaaa, csak megnézegeteeeeem"), azóta valahogy megcsappant a számuk drasztikusan.

Evelin írta...

Én receptekkel pakolom tele a hűtőnket,és aztán véletlenül néha rajtamarad pár,no meg éttermek/pizzák stb telefonszámaival :) az fontos :D

Evelin írta...

pizzák=pizzériák :D

boGár krea írta...

Nálunk tele van. Eredetileg azt gondoltam, hogy rendetlenség lesz tőle, de győzött a praktikum.
Van bevásárlólista, havi naptár az aktuális családi programokkal, gyerekorvos rendelési ideje, fagyasztóban lévő dolgok listája, néhány buzdító, pozitív mondat a nehezebb napokra...
Mindenféle hűtőmágnes tartja őket, egyiket sem szeretem (illetve 10 db mágnes várja, hogy belőlük legyenek a szeretem-darabok).

Filccel nem írnék rá, bár csak króm színű műanyag, de azért félteném...

Lényeg a lényeg: a telepakolt hűtő sztem otthonos! (Főleg ha nem csak kívül...:))

rojalka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Puszedli írta...

Azta! Ezek az én lyukas agyamnak nagyon praktikusak! 8)

rojalka írta...

Nálunk száműzve lettek a mágnesek.Anna lányom mindet a szönyeg alá rakosgatta.:)

Névtelen írta...

hi-hi...ezektől jókedve kerekedik az embernek már areggeli ébredésnél ha kinyitja a"hüttőt".De csatlakozom az előttem szólókhoz a kicsi a fából készülteket amik kézmagasságban voltak mind bepakolta a gépalá meg a szekrény közé és közben édesen nézett rám: Anya eldugtam!:-)))Erika

Tobber írta...

Legyen két nagy mágnes: "Van itthon" + "Venni kell" feliratokkal és csinálj sok kicsit tej, tejföl, tojás, liszt, cukor, só, joghurt feliratokkal, esetleg képekkel (gyerekek örömére). Lehet alácsoportosítani mi van, mit kell venni. :))
(És nagyobb bevétel egy szettet eladni, ha már üzletasszony vagy, így kell gondolkoznod.) ;)

F.Gina írta...

Ezek nagyon helyesek ! Tobber ötlete is remek !
Nekem csak egy képecskés van rajta : "Tartózkodj a házimunkától !"
Persze ezt tudom magamtól is :))