2010. július 20., kedd

JÁTÉK

Az előző bejegyzés nem provokáció volt, de elértük a bűvös számot, úgyhogy indulhat a játék. :)

Arra gondoltam, hogy három nyeremény is lesz, hogy mindenki válogathasson kedvére. A játék a szokásos egyszerűséggel zajlik. Hagyj egy megjegyzést, írd meg, hogy melyik ajándékot választanád. Kérek mindenkit, hogy elérhetőséget is adjon meg, ha az nincs meg amúgy a profilban.

Na nézzük, miből választhattok.

Nem kérdés, hogy az ELSŐ egy nyuszkó. Mégpedig répás hasú. :)


A MÁSODIK egy kreatív csomag apró holmik készítéséhez. Van benne egy kis filc, falatnyi csuda anyagok, szalagok, gyűrű - és kitűző alapok.


A HARMADIK egy 5000 forintos vásárlási utalvány a GomBoltba. A Meskán is le lehet vásárolni, vagy személyesen egy WAMPon.

Nem sértődök meg, ha ti is hirdetitek a játékot, bár avval a saját esélyeiteket rontjátok. :))

El ne felejtsem megemlíteni, hogy köszönöm mind a 401 rendszeres olvasónak, hogy erre jár és érdeklődik a fércek, gombok iránt!! :))

Határidő: Július 31. este 8 óra

320 megjegyzés:

1 – 200 / 320   Újabbak›   Legújabbak»
Nasi írta...

Gratulálok ehhez a szép számhoz és köszönöm a játékot! Én a nyuszit szeretném megnyerni :)

Nasi
http://szpa.blogspot.com/

Insh írta...

Húúú micsoda szépségek :) Nagy dilemma, nagy dilemma... De azt hiszem én a vásárlási utalványt választanám :)

jucii írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
jucii írta...

Hmm... Mivel a határidő előtti napon lesz a szülinapom, nagyon szeretném, ha az a drága nyuszkó megköszöntene :)

Lidércke írta...

Fantasztikus ajándékok! A csomag lenne a favoritom most. :) Azok az anyagok, szalagok.... hmmm :)) Gratulálok még egyszer, és köszönöm a lehetőséget!
(Kiteszem az Öltögetőre - bár tényleg nem kéne rontanom az esélyeimet. :D)

Dia írta...

Én is szeretnék játszani! :-)
Mit is, mit is...mind a hármat nem lehet? :-) :-)
Hát, ha nem, akkor én a nyuszkót választanám! köszönöm!

Susu írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Insh írta...

Hupsz lemaradt az elérhetőség, dodietook kukac gmail pont com :)

Dia írta...

ja, az elérhetőségem: picipoci76kukacgémélpontcom

Edit írta...

402! Nyuszit szeretnék, természetesen!
fabianbibi@gmail.com

inecsg írta...

Én is beállnék a sorba! Nehéz döntés, melyiket is választanám. A másodikra esett a választásom, a kreatív csomagra!
Köszönöm a lehetőséget, további sok energiát az alkotáshoz!
www.inecsg.blogspot.com

Nina írta...

Gratulálok :)

A második csomagot szeretném, élek halok a pöttyös szalagokért :)) Nem tudom, hol szerzed be őket, nagyon tetszenek :)

Enikavics írta...

ohh:) Köszönjük a játékot!:) GomBolt utalvány!!!:) Ölelés!!:)

Anita írta...

Az a kis kreatív csomag nagyon csábít ám....:) Örülök, hogy játszhatok és gratulálok a sok olvasódhoz!

Névtelen írta...

Szia!
Én a vásárlási utalványt választanám és gratlálok:)
Kriszta
nkmzena kukac yahoo pont com

Noémi írta...

Nem is kérdés: a nyuszkót szeretném! :-)
Gratulálok a sok rendszeres olvasóhoz!

Egy rendszeres zugolvasó

Névtelen írta...

Gratulálok a népes olvasótáborhoz!
Én a nyuszkót választanám, elérhetőség: gabedi050709[kukac]gmail[pont]com

Edina

Kiskalács írta...

Jajj de jó lehetőség!
Gratulálok a sok érdeklődőhöz.

Én a kreatív csomagba ásnám bele magam. :D

Dóri

böpörö írta...

Sokszor ennyit kívánok még Neked, és egyértelműen a nyuszit kérném:)
b.rekapentek(kuk)gmail.

patonaifabian írta...

Ha lehetne mind a hármat, de nem. S mivel kreatívkodni imádok (ha-ha-ha) így a kreatív csomagot szeretném. Nagyon:D
patonaifabian kukac gmail pont com

Enci írta...

Kedves Dorka! gratulálok a szép számokhoz! azt hiszem, én a vásárlási utalványt választanám.
kiss.enikoe@gmail.com

Teca írta...

Gratulálok!

Nagyon örülnék a nyuszinak, a répás hasúnak! :)

Emi írta...

A kreativ csomagot szeretném, és gratulálok mindenhez. :)

emi26(kukac)citromail(pont)hu

Tobber írta...

Szeretnék bejelentkezni a GomBolt-meska-wamp-utalványra, nagyon kacsintgatok egy táskádra... :)
tobnlc kukac jahú pont kom

kämopf írta...

szia,
én a nyuffot szeretném; nagyon kedves!

Bi. írta...

Szia, gratulálok! :) teljesüljön minden apró, kicsi, nagy és óriási álmod!...

ajjaj, nagyon nehéz választani!
...
...
.......
hát talán a kreatív csomag :)))
köszönöm!!

bibiart(pont)bolt(kukac)gmail(pont)com

Ági írta...

Gratulálok! Nagyon tetszenek a munkáid! Csak így tovább! Én a vásárlási utalványt szeretném :)

azeszti írta...

hajjaj...micsoda lehetőség! nagy-nagy vívódás árán a gomboltos utalványt szeretném, úgy döntöttem :)
esztycske(kukac)gmail(pont)com

Rétvári (Bátonyi) írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kála írta...

Gratulálok a bűvös számhoz :-)! És ha már a turis kincsvadászó képességeidet nem lehet megnyerni, akkor legyen a sok-sok kincses kreatív csomag :-D.

lapappilon írta...

szia!
jaj az a nyuszkó, mennyire édes!
a nyusziért szállok ringbe! :-D

lapappilon@gmail.com

pusz

Anna írta...

Szia!
Gratulálok a 400 feletti olvasók táborához! Szeretnék én is játszani, szívem szerint az összesért:), de én az utalványért játszanék :)

naca89@freemail.hu

Erika írta...

Gratulálni szeretnék a népes olvasók táborához! Szép szám!
Nagy dilemma előtt állok, hogy melyik ajándékot válasszak, mert mindegyik tetszik.
Így hát maradok a kreatív csomagnál!!

Suzi írta...

Én is gratulálok!!!
Jaj, de mennyire szeretnék már egy nyuszkót!!!

Ena írta...

Szia!

Gratulálok, én is szeretnék jelentkezni és a GomBolt-os utalványt választanám.

(kingesz@citromail.hu)

kinga írta...

Gratulálok!! :)
Olyan opció nincs, hogy mindegyikért lehet jelentkezni, ugye? :$ :)
Hát ha muszáj lesz választani, akkor öööööö..... nagyon hívogató a gombboltos utalvány, de nekem már nem szabad :D
Még vívódok a másik kettő között, mert egy nyuszkó mégiscsak egy igazi férc-nyeremény lenne, de a csomagot meg szuperül fel tudnám használni. hm-hm...
Legyen a kreatív csomag, majd anyát ráállítom a nyuszkóra :D :)

bettina. írta...

szia!
gartulálok a soksok "rajongódhoz"!:)
énis szeretnék jelentkeznia játékba!
nagyon nehéz döntés....mertmindegyik nagyon frapáns felajánlás! de éna 3.kra szeretnék voksonli!

elérhetőségem:katona.bettina@gmail.com

Reni írta...

Gratulálok a 400 rokonlélekhez :)
Napok óta nézegetem a GomBolt kínálatát, és csak azért nem vásároltam eddig, mert nem tudtam választani... Hátha most. Szóval GomBolt utalványt szeretnék. Nagyon.

visnyeirenata@gmail.com

kirszti írta...

Szia! Gratulálok a sok "rajongóhoz", én is közéjük tartozom :) A GomBolt utalványnak nagyon tudnék örülni :)

erlakitoth@gmail.com

Hencsilli írta...

Gratulálok a sok rendszeres olvasóhoz! Én a kreatív csomagot szeretném :D

Mák írta...

ezt a lehetőséget nem lehet kihagyni:)!Kőszi szépen!Vásárlási utalványt szeretnék, bár a nyuszi is nagy kedvenc, de mégis inkább.....természetesen kiteszem..

Rozmarine írta...

Szia!
Gratulálok ehhez a szép olvasói számhoz!:)
Én is szeretnék játszani, és ha már választani is lehet, akkor a kreatív csomagot szeretném. :)
További szép napot! :D

rozmarine@citromail.hu

Nils Holgersonné írta...

huu, gratulálok, nagy rajongód vagyok!
az ajándékokból a kreativ csomagot szeretném, de nagyon nehez valasztani!

kiteszem majd a blogomba (ami egyben az elerhetosegem is, de ugyis naponta -tobbszor- jarok erre),

Nils Holgersonné

Zsuzsi írta...

Én is gratulálok :)
és a 2. csomagot választanám, ha...

Névtelen írta...

Én is szeretnék játszani, a nyuszkót választom. Elérhetőségem: ksziksza@yahoo.com

Jámbor Zsófi írta...

szia!

beszállnék a játékba, a kreatív csomagot szeretném :)

Theia írta...

nehéz eldönteni, de azt hiszem Nyuszkó. :-)

Lara írta...

Ha lehet akkor minda haromert szeretnek jatszani. :)Hatha olyan szerencsem lesz,hogy vlamelyiknek a nyertese lehetek.

ikercsajok írta...

gratula a sok rendszeres olvasodhoz:)
nagyon szuper mindhárom nyeremény.
én a vásárlási utalványt választanám:)
zsovia@freemail.hu, nem tudom hogy az email cimem megvan e blogon szoval inkább leirtam:)
mégegyszer gratula:D

Sziltó írta...

Répás nyuszi. Egyértelműen :o)

Bán Kitti írta...

Gratulálok én is a sok sok olvasóhoz!!
Én a kreatív csomagot választanám... Bár a nyuszkó is nagyon aranyos :))

Bán Kitti írta...

ja! e-mail cím: kit-ty@vipmail.hu

Vargáné Csapó ágnes írta...

Nekem a nyuszi tetszik,nagyon :)

Vargáné Csapó ágnes írta...

ja email: mucli0525@freemail.hu

boGár krea írta...

Ámulok és bámulok!
Egyrészt a 400 feletti számon (óriási, gratulálok!), másrészt a csoda nyereményeken! Egyetértek Kingával, a nyuszi az igazi férces nyeremény, de én sem bújhatok ki a bőrömből, úgyhogy nem hagyhatom ki a kreatív csomagot! Bárcsak....

csipkelelkű írta...

Egyértelműen a Nyúl a befutó :) Habár azok az anyagok... Meg azért a vásárlási utalvány is... De nem, maradok a Nyúlnál.
csipkelelku@gmail.com

Melusee írta...

Szia!

Gratulálok a most már 403-hoz :) Egyszer majd én is szeretnék eljutni ide...
Én az anyag-szalag csomagot szeretném megnyerni. És drukkolok is magamnak, mert még sosem nyertem.

Bakarasz írta...

Gratulálok a sikereidhez, szeretem a dolgaidat nagyon, és nehéz a választás, de mivel a sok pöttyös szépségnek nem tudok ellenállni, a kreatív csomagot szeretném! Köszönöm a szuper játéklehetőséget, és minden jót kívánok! :))

*bakarasz.blogspot.com*
*bakarasz@postafiok.hu

szolongo írta...

ma van a szülinapom! micsoda ajándék lenne egy nyuszi..imádom az oldalad sokszor meglátogatlak. szolongo@yahoo.co.uk

noodlewoman írta...

Mindegyik szuper, de én mégis a apró "kacatos" csomagot választom, szuper színek, szalagok! :)

Kriszta írta...

Beállok én is a gratulálok sorába :))) Én is a kreatív csomagot választanám, hirtelen mint egy film pergett le a szemem előtt ez a sok szépség ahogyan véleges formát ölt :)))))

tormacsillus írta...

Gratulálok! Én a második ajándékra pályáznék, annyira szépek azok az anyagok, meg persze a pöttyös szalagok is...

Csilla
http://tormacsillus.blogspot.com/

Névtelen írta...

Szia!En is gratulalni szeretnek,es a masodik csomagot valasztanam :D Nagyon bejonnek xd

Nora
noraerika@citromail.hu

Balázsi Anna írta...

Szia,
én is szeretnék gratulálni a munkáidhoz, már vagy féléve rendszeresen olvasom a blogodat, és nagyon ispirálóan hat.
én a vásárlási utalványt szeretném megnyerni:$:)

e-mail cimem: b_anna89@yahoo.com

további jó fércelődést:)

Anna

Honey írta...

Hatalmas gartuláció a 400-hoz!! :o) Húúúhhhaaaa... Nehéz döntés! Úgyis régóta szeretnék már elmenni a Wamp-ra, így az utalványt választanám! Elérhetőség: honeymano(kukac)citromail(pont)hu
/Augusztus 4-ig nyaralok, ha esetleg én nyerném (de jó is lenne!!), addig nem tudok jelentkezni./

eszka írta...

Nagyon szép munkáid vannak, imádom őket. A vásárlási utalvány jól jönne. :-)
Eszter
eszka@freemail.hu

Nyunyu írta...

Gratulálok a sok rajongóhoz!
Én is játszanék az utalványért.

borsoo írta...

Én is garatulálok, hasonlóan az előttem szólókhoz. És ha esetleg...., akkor a kreatív csomagot szeretném.

Egy rendszeres, bár be nem jelentkezett olvasó :)

cervus75(at)gmail(dot)com

Farscape írta...

Természetesen nyuszi :-)

Farscape írta...

Természetesen nyuszi :-)

Petrus írta...

Nagy nagy gratuláció. =)
Én is szeretnék játszani..nehéz döntés, de talán az utalványra pályáznék. =D

Judit írta...

Gratulálok, hihetetlen milyen munka van mögötted. Hú, nagyon nagy dilemma, melyiket válasszam. A kreatív csomag nagyon vonzó számomra:)

Niro írta...

Én is beállok a sorba, a vásárlási utalványt választanám :-)

jvdori írta...

De jó, én a kreatív csomagot nyerném meg legszívesebben, de tulképp bármelyiket :)
jvdori@gmail.com

estibogar írta...

De jó...szép kis szám a 401.Gratulálok...Még legalább 10-szer ennyit...Èn a gombboltos cuccost szeretném, mert már korábban is szemezgettem a snoopy-s szettel...

Névtelen írta...

Gratulálok!

Szeretném az utalványt ...

Légy továbbra is ilyen kreatív!
Üdv: Kriszta.
krisztina73@freemail.hu

E.M.A.K. írta...

Jaj, de jó, szeretem a játékokat!!! Lehet izgulni, hányan is nevezünk. Bár így csalóka, mert 3az1ben van ... én az utalványra neveznék. Gombból sose elég!!!
Köszi a lehetőséget!

Aledi írta...

Hú, nagyon gratulálok!
A nyuszkó is nagyon kacsingatott rám, de a pöttyös szalagok győztek :)

Mona írta...

Nekem is nagyon tetszik a nyuszid, de most inkább magamra gondolok a kislányom helyett :) és a kreatív csomagot választanám. Szeretnék megbarátkozni a varrással, a kitűzőkkel és a gombokkal :)Első játékom. Köszönöm a lehetőséget!
molnarmo@t-online.hu

Mona írta...

Úú, most látom, hogy a 80. lettem, 80-ban születtem. Remélem, szerencsét hoz! :)

Julcsi írta...

Iszonyú sokadiknak, de jelentkezem:) Csakis azért, mert tetszenek a feltételeid. Na meg azért, mert a répáshasú nagyon jó helyen lehetne nálunk:)

Kriszta írta...

Beállnék én is a gratulálók sorába a 83. helyre, remélem lesz még nagyon sok-sok bejegyzés, imádom a nyuszkóidatm meg a mackóidat meg a ..., szóval nagyon örülnék egy fércnyuszkónak!
Köszönöm a lehetőséget! (remélem én leszek a szerencsés nyertes;))

Attilalívia írta...

Szió!

Én is, én is jelentkeznék a játékra :-)))!!!
Gratulálok a munkáid csodaszépek, csak így tovább!!!
Én a kreatív csomagot választanám :-) (atilivi@gmail.com)

Üdv Lívi

Bodros írta...

Szia Judit!
Én is nagyon szeretem a blogodat és csak így tovább:))
nagy a kísértés az összes ajándék nagyon jó, de én most szerintem az ajándék utalványt szeretném megnyerni magamnak:)
bodros11@gmail.com

Névtelen írta...

Hát én is gratulálok és még nem a négyszázadik a bejegyzés, biztosan lesz még!!!:-)A második csomagot választanám és kreatívságom nem lévén nagy boldogan "BoGár" Briginek ajándékoznám.
Szóval hátha...fusi.erika@axelero.hu

Szihaj írta...

Sokadikként, de ideértem én is, természetesen jelentkezem a játékra :)))
Ha lenne olyan szerencsém... én az utalványt választanám :))

emilil írta...

vásárlási utalványnak nagyon örülnék:)

csj írta...

Gratulálok és további sok sikert kívánok!
Nem volt könnyű a választás, mert imádom a munkáidat, de végül mégis a csomagra esett a választásom!

Barbi írta...

Húúú, én a kreatív csomagodnak nagyon örülnék! :D
Azért a nyuszi se kutya! :D
Sok sikert a továbbiakban is, legyen még sok ilyen bűvös számod! :D
Pusz!

Blackberry írta...

Szia! Igen, én is jelentkezem. Az ajándékutalvány nagyon jó lenne.
http://krisztabead.blogspot.com/

Strugamano írta...

Ez igen! Gratulálok a sok állandó olvasóhoz (nem véletlen a nagy érdeklődés) és az 5 óra alatt közel 90 kommenthez. A játékot ki nem hagynám én sem . Ha netán nyernék akkor lelkes foltmunkázóhoz híven a kreatív csomagot választanám. Minden jót kívánok neked, az eddigiekhez hasonló sikereket, örömöket!

PunkyJazz írta...

Gratulálok! :))
Én a második kis csomagnak örülnék! ;)

ovijuci írta...

Szia!
Hu,nagyon sok jelentkező feni a fogát a nyereményekre.Nekem a második pakk szimpi,biztosan megihletne egy esős délutánon.
E-mail:foglszingerjudit@gmail.com

mimke írta...

Na kilépek itt a csendes olvasótáborból ilyen ajánlatra: én is a csomagocskát szeretném...
mimke

Raindrop írta...

Nagyon nagyon sok szeretettel gratulálok Judit! :)
Fércművek csak egy van, és örök!

Viktória írta...

Szia Judit!
Gratula a 404-hez! :)

Én a kreatív csomira ácsingózom...

horimarika írta...

Gratulálok! Nekem a nyuszika tetszik...

Nadirah írta...

Szia!
Hihetetlen számig jutottál, nagyon gratulálok hozzá, és őszintén szólva nem is csodálkozom! Szívesen felhasználnám a gombos utalványt, ha esetleg én lennék a szerencsés!:))
Betti

Petra írta...

Gratulálok! Én a kreatív csomagot szeretném, annyi minden szép van benne...!!!

p33trus@gmail.com

BCili írta...

Nem semmi, hogy 400, de az se semmi, hogy több mint 100 megjegyzés van már itt.
Jelentkezem én is a nyereményre, és tulajdon képen bármelyiket szívesen választanám, s nem is tudok dönteni melyik mellett tegyem le a voksom. Napok óta eszembe vagy, hogy írok neked, azt hiszem ideje belekezdenem.
Sok olvasót, és még több fércet és gombot kívánok!

Zsukka írta...

Ó, hát azt a vásárlási utalványt én is el tudnám verni a GomBoltban :D!
Köszi a játékot, és maradok továbbra is kifogyhatatlan ötleteid rajongója :D!

Lilla írta...

Szeretnék játszani. Hosszas vacilálás után a kreatív csomagra pályázom .-) Minden csodaszép!
tamrun@gmail.com

soli írta...

Ó, hát ki nem maradhatok! A nyuszkót szeretném, de nagyon. A csuda számhoz pedig gratula!

lavínia írta...

Én is szeretnék játszani :)
Sokat hezitáltam de végül az utalvány mellett döntöttem :)

anna.lavinia@citromail.hu

Orsi írta...

Én a vásárlási utalványnak örülnék, de nagyon:) És nagy gratula a szép kerek számhoz, sok sok kreatív energiát a folytatáshoz!

ezistorta@gmail.com

a Matula ikrek írta...

Nyilván a nyúl. :)
Mi is gratulálunk, igazán büszke lehetsz az alkotásaidra! :)

tallina írta...

Gratula a szép kerek számhoz, s nem utosósorban a fércekhez!!!
Csábító mindhárom nyeremény, de én a kreatív csomagra fenem a fogam a mesés szalagok miatt :-)

Enikő írta...

hűha! gratula a számokhoz, bár nem csodálom :P
Nem is tudom mit választanék:D azt hiszem a kreatív csomagot...
remélem a határidő előtti szülinap szerencsét hoz végre valahára :)
coranella[kukac]gmail[pont]com

Katus írta...

Fantasztikus vagy! Nagy nehezen kitaláltam, melyiket szeretném, ha én nyernék: Nyuszkót. :)

Katus írta...

Az elérhetőségem a profilomban. :)

helen írta...

Gratula :))) És naná, hogy jövök játszani! Nyuszit szeretném :) De nagyon. Vinném új zélandra is!

Cecii írta...

Én is gratulálok és kívánok további termékeny alkotói munkát!És persze köszönöm a játékot, én a 2.csomagnak örülnék.:)

Reralle írta...

Hűű, fél nap alatt ennyi jelentkező... Nem semmi, bár nem csodálom! :D Mind a három ajándéknak elképesztően örülnék. Nagy a dilemma...

Eldöntöttem: a nyuszi kell! :)

Nem tudom, hogy van-e elérhetőség a profilomba, úgyhogy itt egy e-mail: mita@citromail.hu

Puszedli írta...

Váov, gratulálok! :)

Én a gomboltos ajándékutalványra hajtok.. Már olyan régen kinéztem magamnak a (!) könyvjelzőt.

sesame írta...

Ez tényleg komoly dilemma..Imádom a nyuszkóidat..de legyen inkább az utalvány! :) (pláne,mert úgyis megyek WAMP-ra :) )

Cinella írta...

Gratulálok a sok-sok olvasódhoz, bejegyzéseidhez, hozzászólásokhoz! Nagyon szépeket alkotsz mindig meg-meg nézegetem őket. Én a keratív csomagot szeretném, remélem Fortuna kegyes lesz hozzám.
Cinella
http://cinella-sylvia.blogspot.com/

Bernadett írta...

Nyuszkóóó, de jó lenne! :)
vargabern kukac gmail pont com

Pénzes írta...

hmm nehéz döntés, de a legjobb a GomBolt utalvány lenne =)
további jó varrogatást/gombolást:
hanga =)

Krisztina írta...

Szia!
Gratulálok a szép számhoz!
Még új vagyok itt, de nagyon tetszenek a munkáid!
Az ajándékutalványt szeretném választani. Sajnos az eredményt csak késve fogom megtudni, mert nyaralni leszek, addig is rághatom a körmöm :)

elérhetőség: goczek[kukac]gmail.com

Ágota írta...

Én is szívből gratulálok!
Be kell vallanom,hogy én még soha nem nyertem sajnos semmit az életben, de hátha majd most szerencsém lesz!!!!!!!
Én a nyuszikát szeretném /persze ha esetleg én nyerném meg, akkor odaadnám a Kingámnak /

Krisztallit írta...

Csak nem hitted, hogy kimaradok a jóból? Hosszas tanakodás után a színkavalkád csomagot választanám hátha jár hozzá pár férces tanács is a felhasználást illetően :-))

fxtina írta...

Üdv.! Véletlenül akadtam erre a blogra, és épp játékfelhívás van. Még sosem nyertem semmit, hátha most... A vásárlási utalványt választanám, mert bekukkantottam a boltodba és halálosan szerelemes lettem a piros pöttyös hajcsatokba...

MuffinQueen írta...

Szia! Gratulálok, én az utalványt szeretném megnyerni!
csorgezsofi@freemail.hu

Timea írta...

Azt hiszem én is megpróbálkozom a játékkal. ^_^
A kreatív csomagot választanám.

Evelin írta...

ÚHa, 125 hsz?? :) Semmi esélyem :D De azért,igazából bármelyiknek borzasztóan örülnék :)

Ha már muszáj választani.. akkor a gomboltos vásárlási utalványt :)

SzOdi írta...

Szia!
Gratula a sok olvasóhoz, és a szép munkákhoz! Én a 2.-at választanám, ha lehet szodi.blogspot.hu Köszii

-j- írta...

ahhh... nem látom a megjegyzést, amit órákkal ezelőtt küldtem :( ha csak én vagyok vaksi, akkor sorry...

a lényeg:
NYUSZKÓ... ceretem :D

Anna írta...

Oh Judit:)) A nyuszi, az anyagok, de hát most a Gombok az új szerelem és hát a halacskás meg a párizsi szett, meg a lógós fülbevalók és egy karkötő..........
De jó lenne:))

Előre is köszi, hogy ilyen nagylelkű felajánlást tettél:))

Csak így tovább és Mr. Lufi egyszer csak eljön közelebb is, mi pedig minél hamarabb találkozunk:)

Üdv

Anna

Archideal írta...

Imádom a munkáidat:)
és a nyuszinak nagyon örülnék :)
gotz.judit@freemail.hu

gerdushi írta...

hűha, húha. énis a nyuszkónak örülnék most legjobban. :)

Mosolyideál írta...

Játszanéék :)

nauraabb@gmail.com

(Vásárlási utalványért küzdök :))

Jutus írta...

Gratulálok én is és szeretnék játszani!!:)A 2. kreatív csomagot választanám,ha nyernék.:DDD

Zilla írta...

Én is gratulálok, én is játszanék, én is a vásárlási utalványt szeretném!

További szép sikereket kivánok!

kreativkuckom)kukac(gmail)pont(com

vadjutka írta...

Jó játék :-)

A harmadikat választanám - simán el tudnám költeni :-)

vadjutka gmail com

andrea írta...

nyusziiii!

szirkapontgmailpontcom

Juju írta...

Szia Judit!
Nagyon megörültem, mikor megláttam nálad a játékot. Remélem szerencsével járok. :)
Vacilláltam rajta, de azt hiszem, a harmadikat választanám, mert sok mindenbe beleszerettem WAMP-on.
87.juju@gmail.com

krisz írta...

Hat persze hogy a nyuszit!!!!!!!!!!!

Bejus írta...

Szija Judit!

Micsoda számok, hát nem véletlen, megérdemled. Gratulálok!! :) Jelentkeznék a játékodra én is! :) Én a harmadik nyereményt választanám, ha nyernék. Imádom a munkáidat, de ezt te is tudod,mert már sokszor bizonyítottam,hogy hűséges rajongód /vásárlód/ vagyok! ;)

Puszi
Bejus
/gyenge.beatrix/kukac/freemail.hu/

Névtelen írta...

Szia!
Én is szeretnék játszani!
ez az elérhetőségem: mesterteknosatgmaildotcom
Vásárlási utalványért szeretnék játszani!

Anna írta...

Szia,
nagyon megtetszettek azok a csodás szalagok és anyagok. Éééén szeretnééém a második ajándékot...
pasztorka@gmail.com

maze írta...

Sok szép kerek számot kívánok még neked!

Magamnak meg a második ajándékot :)

sunnee írta...

Szia!

Gratulálok a sok rendszeres olvasóhoz!
Én nagyon szeretnék egy ilyen édes kis nyuszkót! :)
Edina

sunneeke@gmail.com

Kriszts írta...

Szia Judit!

Gratulálok a sok olvasóhoz!
A második nyereményért szeretnék indulni.
További sok sikert kívánok, üdv:
Kriszta

agika írta...

Szeretnék én is játszani!
Nekem a második,és a harmadik ajándék tetszene!:)

Üdv:Ági

agnes.trifunovne@gmail.com

Évi kreatív oldala írta...

Gratulálok a szép számhoz, nem semmi!
Én is beállok a sorba, bár szerintem nem túl sok az esélyem rá, hogy nyerek, de ha mégis akkor én az utalványt választanám!
dalmadieva@gmail.com

hekka írta...

Gratulálok a 407-hez :)))! És Nyuszit szeretnék!

dyna írta...

Még sokszor ennyi lelkes hozzászólást (na meg persze hozzászólót!), magamnak pedig egy répa hasú nyuszkót kívánnék! ;)

Szép napot mindenkinek: dyna
(tothdyna kukac gmail pont com)

aiane írta...

Annyira,annyira aranyos dolgokat készítesz!!!Gratulálok hozzá :D Aktuális kedvenceim a punk süni, illetve a hímzett katicás gyűrű. Ezért a játékban, a harmadikat, a vásárlási utalványt választanám :)emailem: aiane@freemail.hu

yoolee2009design@gmail.com írta...

Mindhárom szuper!Annyira nehéz dönteni!!!Najóóó, najóóó, legyen a...GOMBOLT Utalvány:)), e-mail: yoolee2009design@gmail.com

yoolee2009design@gmail.com írta...

ÉS én lettem a 150.megjegyzés! azért ez se semmi!!Gratulálok az elképesztő számokhoz!!!

Erzsébet írta...

Nehéz választani, de végül a 3.-ik.

kekezust írta...

Ó, hát persze, hogy egy nyúlmániás kölök anyjaként a csudanyussz!
A "nézőszámhoz" meg gratulálok :-)

Cserfescsillag írta...

Nekem is a sorsolás előtti napon lesz a szülinapom (mint Juciinak). :)

Én a kreatív csomagnak örülnék nagyon.

Cserfescsillag írta...

Nekem is a sorsolás előtti napon lesz a szülinapom (mint Juciinak). :)

Én a kreatív csomagnak örülnék nagyon.

rozfi írta...

Szia!
A harmadik ajándékért szeretnék "harcba szállni". :)
A blogomba is kiteszlek perceken belül (www.ingyencuccok.freeblog.hu).

Jocsi írta...

Szia!
Én is mindjárt csatlakozom a követők táborához! Eddig is olvastalak, csak vhogy elfelejtettem a feliratkozást...
Bármelyik nyereménynek nagyon örülnék! :-)

Karina írta...

Hú, micsoda tolongás! Nem csoda. Gratula a hihetetlen alkotókedvedhez, a hihetetlenül jó ötleteidhez, nem csoda a népes rajongótábor! Míg végigolvastam a többiek kommentjét vívódtam, hogy melyik nyereményért szálljak ringbe :)A második csomag győzött és nagyon köszi, hogy ránk is gondolsz, ha ünnepelsz! (Szóell: omonvot)

Emi írta...

Sokadikként is gratulálok!
Én leánykámnak nyerném szívem szerint a bütykölő csomagot! Hajrá mindenki!

kiseri írta...

Hát ennyi embert! mondhatni, ez még gombócból is sok... de illedelmesen beállok a sorba, mégpedig Hannám nevében a szalagos-fecnis csomagért. Odavan a kütyükért és az értelmetlen dolgokkal való babrálásért...:) nem is értem, kire ütött ez a gyerek?!
(ja, és hátha jut belőle nekem is...:))

DoRcY írta...

Gratulálok és természetesen én is jelentkeznék, de én a gomboltos utalványért :) puszi

Monár Szilvia írta...

Szia Énis szeretnék jelentkezni a játékodra és ötletelő öltögetőként a kreatív csomagért
molszilvi83vgmail.com
arsziblog@blogspot.com

dorka írta...

versenybe szállok az utalványért! ez pedig a 4levelű lóherém, darabokban: ‹3 ‹3 ‹3 ‹3... hátha segít. :)

dorkaborka@gmail.com

B.Dóri írta...

Szia!
Nagyon bírom a cuccokat, amiket készítesz... én nem is nagyon tudok választani... de talán a 3. opció mellett döntök!

Üdv, Dóri

mail címem: dorka018@citromail.hu

Regii írta...

Gratulálok a rengeteg követőhöz és kívánok még 100szor ennyit :) Nagyon nehéz volt választanom de végülis a kreatív csomag maradt.(beleszerettem a szalagokba) :D

www.regiisuti.blogspot.com

Móni írta...

Gratulálok én is a 400 követőhöz... ami azóta már 413 :). És természetesen, a munkádhoz, hiszen nagyon is megérdemled a népszerűségedet!
Én a gombokat választanám, ha lehet...

Esthi írta...

Gratulálok a sok követőhöz, remélem sokáig fogsz hasonló szépeket alkotni, hogy gyönyörködhessünk bennük. Nekem nyuszkó a favorit, régóta szeretnék egy répa imádó huncut mosolyú kis nyuszit.

Okina írta...

Gratulálok a sok olvasódhoz.:)
Én is jelentkezek a játékra. a másodikat választom.Sok szép szalag és anyag.:D

Krisztina írta...

én is a nyuszira pályázom, vagy a harmadik lehetőségre,

először is gratulálok, aki tud az tud, nem hiába van 401 olvasó rendszeresen,

Ercsó írta...

Gratulálok a népes olvasótáborhoz és kívánok még sok szép kreatív napot!:)

Szeretnék a játékra jelentkezni, nagy dilemma után az utalványt választanám.
üdv.
ercsó

ercso.farkas@freemail.hu

Rozix írta...

Gratulálok! Én a nyuszit szeretném!

cinnamon írta...

Nagyon gratulálok!
Ez nem semmi teljesítmény! :) Nagyon szép jubileum!
És kívánok még neked sokszor 400-at!

Oly nehéz a választás, de talán legyen a kreatív csomag!
(utánpótlásnemzedékként!)

(http://moncinnamon.blogspot.com)

Tünde írta...

Szia! Gratula a sok követőhöz, Mester! :)
Szerintem jóval többen vagyunk, mint ami jobb oldalt szerepel, mert aki privát módon követ, azt nem rakja ki.

GomBolt-utalványt szeretnék nyerni.
Köszönöm
tundekov@yahoo.com

Névtelen írta...

Szia!Szeretnek jatszani en is,a 3.ajandekot valasztanam,az ajandekutalvanyt!
gizsanori@yahoo.com

agicaa írta...

Gratulálok!
Én a vásárlási utalványnak örülnék legjobban, mert akkor végre kilátogatnék a WAMP-ra, eddig csak terveztem.:D

Névtelen írta...

gratulálok én is, s a vasárlási utalványnak örülnék a legjobban, mert gomboltos cuccokból sose elég:)
anna0801@freemail.hu

Melinda írta...

Hűűűű,mennyi játékos kedvű emberke:DD
Gratulálok!Én se szeretnék kimaradni,s ha nekem kedvez a szerencse a második csomagot szeretném:)
Maradok további lelkes rajongód,köszönöm ezt a csodás lehetőséget!!

Cat írta...

Nagyon aranyos a répás nyuszid, úgyhogy beállok én is a sorba, hátha a szerencse erre sodorná :)

Kathy írta...

Juj nekem a kis nyuszkoka a kedvencem! En is jelentkezni szeretnek! Koszi a lehetoseget!

Névtelen írta...

Én is itt vagyok és jelentkezni szeretnék!
Az utalványt választanám.
Margó
fanika61@freemail.hu

Timici írta...

gratulálok a sok-sok rajongódhoz!:o) tudod, ennyi ember nem tévedhet;o)
Én a második nyereményre szeretnék jelentkezni, istenien néz ki ez az anyagcsomag a sok kütyüvel:o)
Köszönöm a lehetőséget és további sok fércet kívánok!:o)
üdv. Timi
timea pont kucsera kukac gmail pont com

sajni írta...

Továbbra is imádom a munkáidat:) mindig nehéz szívvel adom tovább a Tőled rendelt ajándékokat! :)) Nagyon boldoggá tenne bármelyik nyeremény, de ha választani kell, akkor az utalványra páláyznék :)
(szivarvanykucko@mailbox.hu)

cskata írta...

Én is szeretnék pályázni a második ajándékért!!!! és gratulálok én is!!!!!:)

Szömörce írta...

Én is gratulálok:)

Én is az utalványért szállok harcba:)

gyöngyvirág írta...

Nyuszkónk már van, úgyhogy a kreatív csomag és az utalvány között hezitálok. Legyen az utalvány. Egyébként csitt-csattok nincsenek a GomBolt-ban? Csöppke lánykáknak praktikusabb, mint a hullám, vagy a gumi. Ha lenne,és nyernék, biztos arra költeném.

MiniLinzerin írta...

En is jatszanek, a harmadik ajandek lehetosegert :))

dviki írta...

Az esélytelenek nyugalmával....és természetesen a nyuszkóért "nyomulok"! :-D

NoNo írta...

Gratulálok!
Két napig gondolkodtam, és végül a nyuszi mellett döntöttem! :)
További sok sikert!!

Csirli írta...

Huuha! Szeretnem a nyuszit! :)

Csibe írta...

Aztaaa! :) a nyuszit szeretném!

Forgács Fanni írta...

Ebből a buliból én sem maradhatok ki :)!
Mindegyik ajándék fantasztikus!
Én az alkotás szerelmese vagyok és a jóból sohasem elég. A második ajándékra a kreatív csomagra esett a választásom.
Örömteli alkotást kívánok továbbra is!

Névtelen írta...

Gratulálok!! Én is - ugyan csak névtelenül és zugban - ,de szaporítom az olvasóidat!
Éppen ma a fogászaton az asszisztens néni kívánta el a muffinos táskámat, míg a doki bácsi az apró és kevésbé aprók fogait ellenőrizte! Ugye mondanom sem kell, hogy nem adtam!!:))
Mit választanék? Talán a nyulat, de abból balhé lenne, mert anya nem lehetsz ilyen, naaaa én kérem, különben is minek egy anyának egy répás nyúl!
A kreatív csomag nagyon vonzó, de nem menne.
Az utalvány azért jönne jól, mert abból mind a háromnak, meg még anyának is - aki lemond a répás nyúlról - jutna valami!
(orbanne@citromail.hu, arra az esetre, ha szerencsém lenne)
Ági

Gabriella írta...

gratulálok! nekem a nyuszi áll közel a szívemhez. :) Gabó

katica írta...

gratulalok! Es kozsi a lehetoseget!

En a nyuszkot valasztanam!!!

Kati

batorba írta...

Gratulálok én is majd legutolsóként a népes olvasótáborhoz..és szeretnék részt venni. Én a csomagocskát választanám. A blogomban az oldalsóó sávban hirdetem a átékodat, legfölül.
http://batorba.blogspot.com/
Szép napot neked!
Csilla

Zazálea írta...

Jaj, ha lemaradtam volna, meg nem bocsájtotta volna, az biztos. Mármint magamnak. Én talán a vásárlási utalványt választanám, esetleg az apróságokat, netán a nyuszit..? Nem tudom, de azt igen, hogy én úgy, de úgy örülök neked, Jutka, el nem mondhatom. :o))
Hiszed-e?

-krisztina- írta...

Én is játszanék :) a nyusziért :)

szne.krisztinagmailcom

Frivolina írta...

Gratulálok ehhez a szép számhoz!:)
Szívesen nyernék tőled utalványt.
frivolinka@gmail.com

Hunszil írta...

HŰ ha milyen csodaszép választék:) Nyuszkó? vásárlási utalvány? nyami :)de én a kreatív csomagot választanám, már ha nyerek :)))))))))))

Sziranszki írta...

Gratulálok az olvasóidhoz! Nem véletlen jövünk ennyien, ugye tudod! Én az utalvány választanám, ha kedvezne a szerencse :)

«Legrégebbiek ‹Régebbiek   1 – 200 / 320   Újabbak› Legújabbak»