2010. július 23., péntek

Nem vagyok egy Picasso...

de tegnap úgy éreztem, hogy a kék korszakomat élem. :))

Amikor hazajöttem a legfrissebb szerzeményeimmel, csak itthon tűnt fel, hogy jobbára kék dolgokat vettem. Vagy egy kis zöldet. Azt hiszem ez nem véletlen. Dolgozik a tudatalatti. Ilyen színekre vágyik legjobban, azt hiszem víz, vagyis inkább tenger formájában. Arra viszont még várnia kell, úgyhogy addig maradnak a frissítő gombok. :)




Amikor a zöldek is becsatlakoznak:


Ehhez a régi amerikás ötlethez már csak ez a kékes "lelés" hiányzott :) :


A következő párt cipőmániásoknak ajánlom, mert mostantól a hajadban is hordhatod őket. :)))))


Ha már az elején Picassot emlegettem, akkor beteszem ide a kedvenc képemet róla - nem tőle. :))

13 megjegyzés:

BCili írta...

a 3. csapat, a frissek azok a legjobbak, na meg persze a cipők és Picasso ujjai :)

Hunszil írta...

Nagyon teszik mindegyik.. ezután jön majd a rózsaszín korszak:)))

Attilalívia írta...

Nagyon szuperek :-) baromira tetszik mindegyik :-)))

Üdv Lívi

Névtelen írta...

jajjjj, ezek az én kedvenc színeim!!!És mi lesz a gonbokból?a halacskás csatt a legédesebb,de nekem fiaim vannak....:-))Erika

estibogar írta...

Na te aztán rendesen beindultál...2 nap alatt ennyi szépség... :)

Reni írta...

ÓÓÓÓÓÓÓÓ...nem tudnék választani, mindet elfogadnám :)

ikercsajok írta...

mind nagyon szép:)

jam írta...

Nagyon jók lettek, Picassót pedig nagyon szeretem. Nekem az amerikás és a cipős tetszik a legjobban, de a többi is iszonyú jó.

Névtelen írta...

Szia!Nagyon szepek!Azt szeretnem kerdezni,hogy nem tennel-e fel egy kepet arrol,hogy hogyan is nez ki a hatso oldala a gomboknak?!
Banglades

Borsheka írta...

A kék korszakod nagyon tetszik : )) És az a rafináltan hajtogatott kis zsebes is : ) Meg a zöldek, és a pöttyösök : D
Épp ez a kép kb. 15 éve valamelyik aluljáró kávézójában vidított fel először, és most is megmosolyogtatott : ) Biztosan azért is szeretem Picassot annyira, mert egy napon születtünk : ) )

Fércművek írta...

A Kálvin téren volt egy pékségben. Én is ott szerettem bele. :)))))

Borsheka írta...

Tényleg! A Kálvin téren! : ))

Névtelen írta...

Szia! Gyonyoru ez a kek korszakos sorozat! Az en kerdesem az lenne, hogy lehetseges-e ilyen mintakkal klipszes fulcsit kesziteni? Kulonosen a kozepso kekes minta (a legelso foton) tetszik es egy par fulbevalo nagyon jol mutatna ebbol...