2010. július 28., szerda

Ötkarikás játékok

Merthogy ezt is ki kellett próbálnom. Már régóta tervezgettem, hogy leülök a gombos dobozok mellé válogatási céllal és egyik este meg is történt. Utána már csak ragasztani kellett és voilá:


Valahogy így festenek, hogyha karkötőként funkcionálnak :) :




Panaszkodnivalóm nincs, mert rekord mennyiségű jelentkezés érkezett a játékra. :) Köszönöm mindenkinek. Még mindig csak kapkodom a fejemet. :))) Azért gondoltam szólok, hogy még van egy pár nap a zárásig, hátha valaki még szeretne csatlakozni itt.

7 megjegyzés:

BCili írta...

egy dolog hiányzik nekem róluk, egy kis cérna a gomblulakból ... olyan gombolt-fércművek lenne.

Fércművek írta...

Hihi, itthon is ezt ötletelték. :)) Majd next time megpróbáljuk úgy. :)

lapappilon írta...

ötletes darabok!

Fanni írta...

juj ezek csodaszépek :) a legjobb a kéken a kockás...:)

Eta írta...

Nagyon jók.Nekem inkább egy lógó logo hiányzik.:o)

Sara írta...

A mi me gusta todo lo original asi que solo puedo decir guaooo!!!

Krisztallit írta...

Nekem is nagyon "csupaszak" így, a cérnásítás remek ötlet.Önmagában a műanyag és a fém az én szememnek nem jó párosítás, itt mindegyik nagyon hangsúlyos.