2010. július 15., csütörtök

Punk süni

Őrült régen már készítettem sünit. Ezt. Meg ilyet és egyszer táskát, de arról azt hiszem nincsen kép. Én ennyire emlékszem. Most ismét készítettem néhányat egy megrendelés nyomán, de csak őt sikerült lencsevégre kapnom. Igaz ezt is gyorsan kellett, mert valaki már le is csapott rá a műhelyben, de azt még megengedte, hogy lekapjam. :) Hamarosan kis és nagy tüskéshátú...na jó, szalagoshátú barátok érkeznek. :))


Nekem olyan punk. :)

Aztán lekaptam postázás előtt ezt a szettet is, mert a maradék anyagból már nem nagyon jön ki több ilyen és megtetszett. Éljenek a megrendelések! :)


Piszok melegem van nekem is. Nem zavar annyira így, hogy nem kell sűrűn a városba járni és a napok nagy részét itthon töltöm, de az energia szintem érezhetően megcsappant. Még jó, hogy a hétre csak a műhely rendberakását terveztem, úgyis csak ennyi telik tőlem. :)

8 megjegyzés:

Zazálea írta...

Igazi punk! :o)

Mák írta...

Férci...ne haragudj meg, de most ahogy a pozitívat is ki kell mondanom ezt is....nem szeretem ezt a sünid..sült punk..bocsiiiiiii...elis bújok..

sesame írta...

Mint tiszteletbeli sünrajongó, rendkívül örvendetesnek találom, hogy te is bővíted a sünök népes táborát! :D (úgy látszik kicsit megbuggyantam ebben a melegben..)

babicsek írta...

Nekem a süni és a snoopys szett is nagyon tetszik,még több ilyet:D

patonaifabian írta...

Egykori Snoopy rajongó, inkább őt választanám. A sünöket is szeretem de ez most..... De ha azt gondolom beleesett egy csoki fürdőbe, akkor rendben van:)

cinnamon írta...

Huh, úgy látom a Snoopys kollekció vészesen fogy! Még jó hogy nekem már van mire várnom! (Nagyon izgulok már!)
Ez a Snoopys szett fülbevaló és gyűrű? Neken innen úgy tűnik! És nagyon tetszik!
A süniket is szeretem, és azok a pink árnyalatú "tüskék".... :)
Jó kreatívkodást és reméljük hamarosan enyhül a kánikulai meleg is!

Cserfescsillag írta...

Lehetséges, hogy a Snoopys - szett az enyém (pirul). :)

Nagyon szeretem az alkotásaidat - továbbra is - .

rojalka írta...

Egy kedves ismerősöm tuti oda lenne a Snoopy-ért.
A süni aranyos.
Nézd mit leltem: http://borsa.hu/wamp-kulcstarto-20100222