2010. július 27., kedd

Telefontok

Tulajdonképpen semmi az egész, csak mivel mostanában egy érintőképernyős telefonnal rohangálok, már nagyon kellett valami borító. Szóval varrtam magamnak egy tartót. Van egy sima szürke is, de aztán meggondoltam magam és kell rá nekem a nyuszkó, na... :)


Mellesleg annyiféle telefon van. Ti, aki készítetek tokokat, hogyan méretezitek be? Mert persze lehet mindenféle záródással, de nekem az jön be, ami olyan passzentos, hogy nem tud kicsusszani belőle magától csak ha én akarom. :)

7 megjegyzés:

Mona írta...

Nagyon klassz!
Lesz cicás változata? :)))))))))))

Nasi írta...

Nagyon tetszik :)

Fanni írta...

úgy kell, hogy csinálsz egyet, mikor "felpróbálod", rájössz, hogy nem jó, aztán csinálsz még egyet. legalábbis én így szoktam. :)

katha írta...

nagyon kedves kis darab :)

Katus írta...

Én is csak próbálgatom. Bár nálam egyszerűbb, mert kötöm vagy horgolom, vagy kombinálom a kettőt, és így tuti lesz. Mint pl. itt:
http://katus-kreativsagok.blogspot.com/2010/06/ajandek-evzarora.html

Hajnoca írta...

Naaa, a név kötelez neeeem?
Amúgy meg nagyon snassz lett volna nélküle.

m írta...

Édes, ahogy kukucskál a nyuszkó!