2010. július 13., kedd

Újabb gombok

Az anyagvadászat mostmár szerves része a mindennapoknak.
A legújabb kedves szerzeményeim:


Valamiért rögtön a szívembe lopta magát ez a retro teki svájci sapkában. :)


A selymes Snoopyknak sem tudtam ellenállni. :)


A párizsi anyagból is készítettem fekete csattal hajbavalót:


Megint egy kérés/kérdés: a Kinder csoki közepére lenne szükségem. Nem a csokira, nem a játékra, hanem a közte lévő sárga tojásra. (Nem tudom a hivatalos nevét, már ha van neki. :)) ) Természetesen nagyobb mennyiségben. Van valakinek ötlete honnan lehetne beszerezni?

21 megjegyzés:

Borsheka írta...

Ipari mennyiségben nincs ötletem, honnan beszerezhető, 13 db-ot tudok felajánlani. Valamiért félretettem őket későbbi hasznosításra, de az még ráér : ) Nálunk minden van, de csak kisipari mennyiségben : ))

Borsheka írta...

Jaj, és a csatok nagyon jók : )) De a répa-szkafanderes nyúl az verhetetlen! : )))

cinnamon írta...

Ó ne!Ez a végzet!
Eddig nagy nehezn ellen bírtam állni az óriási kisértésnek!
Mert eddig nem láttam még Snoopyt - ami sajnos a gyengém.
Ó azt hiszem sürgősen rendelnem kell pár dolgot, mert sajnos WAMP idején most sem voltam a városban!
ÉLJEN SNOOPY! :)

Fércművek írta...

Jajj, de jó Borsheka újra hallani felőled. :))))) Nagyon örülnék a kisipari mennyiségnek is. :))))

Cinnamon: Írj nyugodtan és más is lehet ám belőlük, csak valahogy a csatra jár a kezem, ha valami újat készítek. Mindent csak párosan. :))
info@fercmuvek.hu

Hajnoca írta...

Nekem is van elméletileg, de persze most nem találom.
Ha meglesz, akkor írok.

Enikavics írta...

A SuperGirl gyűrű teljes szerelem! :)

Fércművek írta...

Akkor gyere el érte és már a tied is. :))))))))))

norikochan írta...

Szia Judit!

Nézelődtél már Vaterán vagy TeszVesz-en? Ott a világon minden kacat van kb...:D
De ha elfogadod, szívesen körülnézek a kishúgom szobájában is, mert garantáltan van egy pár. :)

Nóri

Fércművek írta...

Lehet, hogy neked is jó lenne, mert a gyűrűk biztonságos postázásához gyüjtögetem őket. :)) De köszi.

Aledi írta...

A Snoopyk a kedvenceim :)
Esetleg nézz be a Pecsába, ha arra jársz. Kinder figurákat biztos árulnak, talán van nekik sárga bügyüszük is.

Enikavics írta...

Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! Élni fogok vele!:) Majd konzultálunk az ügyben. Mindenszépetke és nagy ölelés! :)

Mina írta...

Váóó Snoopy :D, imádom Snoppyt nagyon jó :D, és a párizsi anyagba is még mindig bele vagyok szerelmesedve :)

Fanni írta...

Csak most találtam rá a blogodra, gondoltam megkukkantom. Jól itt ragadtam a képernyő előtt. Beleszerettem :) Nagyon ügyes.

Tim írta...

Szia! Minden eddigi gombot és fércet imádnak az ismerősök - malacka/micimackó, hangjegy füli, kisvirágos szett és férc farkas - ^_^ Most egy kérdésem lenne: a Super Girl gomb nincs beszúrós fülbevaló formában? Ha van akkor jelentkeznék egyért! ^_^

Fércművek írta...

Hát az az igazság, hogy a felirat épphogy elfér a 2,5 centi átmérőjű gombon... Szóval csak ilyen nagyban lehetne ebből az anyagból, de majd még agyalok egy kicsit a fóliával. :)

Írsz nekem egy mail-t és akkor ott tudunk egyeztetni. :)

info@fercmuvek.hu

Anzsi írta...

Szia Judit!
Ha esetleg folyamatosan kellenének a sárga kis tojások, akkor szívesen viszek (wamp) majd belőlük, mert nálunk is előfordulnak :)

Fércművek írta...

Jajj, nagyon örülnék nekik. :)) Aztán majd meghálálom. :))

a Matula ikrek írta...

Viszontláttam a párizsi anyagodat! :)
http://www.makeminepink.com/widget/psp/

Fércművek írta...

Hasonló, de nem teljesen ilyen. :) Ez nem papucs, hanem egy csodálatos kislányruha volt. :) De mivel csak fiaim vannak, feláldoztam a jó ügy érdekében. :)))

Violini írta...

Szerintem ha itt közzéteszel egy felhívást, érkezni fognak :-) Van itt anya bőven. Eztán én is félreteszem. Apropó: hóemberhez címke kell még, ugye? Van pár új nextünk :-)))

Fércművek írta...

:)))

Lehet, hogy azért kellene szólni az anyukáknak, hogyha volt a gyerkőc ruhákból kedvencük, akkor gomb formában tovább őrizhetik az anyagot. Nekem van olyan gyűrűm, amin a fiúk kinőtt ingecskéjéből van a maci. Örök emléknek. :)