2010. július 31., szombat

Vegyes vágott

Igen, tudom, írhatnék a nyertesekről, de még nem jött el az idő. Még van egy pár perc "zárásig". :)

Nyolckor leültetem a fiúkat a sorsoló urnák elé és jól kihúzzuk a nyerteseket, de csak holnap árulom el kiknek kedvezett a szerencse. :)))

Addig egy kis vegyes vágott.

Bemutatom a legújabb kedvencemet, a gomb gyöngysort. (Nyelvtörőnek is jó és most ő az aktuális szerelem. :) Én tudom, hogy a hosszú láncok korszakát éljük, de ha már ékszer, akkor nekem az egy rövid kis gyöngysorral kezdődik. Úgy látszik árral szemben megyek, de hátha másnak is tetszik majd. :) )



Mostantól nem kifogás, hogy nem tud az ember lánya gomb fülit hordani, mert nincs kifúrva a füle, mert megérkeztek a klipszek. :))


Mivel szembejöttek ezek a fém Snoopy-k, már van ilyen szett is. :)

8 megjegyzés:

Sviro írta...

Ezek a Snoopy-k nagyon édesek, lecsaphatok rájuk? Írok mail-t.

Fércművek írta...

Már szóltam is nekik, hogy költöznek. :)

Theia írta...

nekem nagyon tetszik a nyaklánc!

boGár krea írta...

Én ha valamit, akkor leginkább rövid láncot hordok.
Hol jönnek szembe Snoopy-k? Mert én még nem találkoztam velük... :)

Emi írta...

Hihetetlen vagy. :) Én is csak rövid láncokat hordok. :) ÉS ez szerintem nagyon jó lett. :) A klipszes fülik is jók. A múltkor vettem a Pillangó artban egy csodálatos gombfülbevalót. :) Annyira imádom. Sötétbarna, és halványrózsaszín minták vannak benne. :)

zazálea írta...

Árral szemben, mint a lazac, attól is olyan egyedi, kitartó és nemes, tudod. :o))))

Fanni írta...

csodaszép a nyaklánc

F.Gina írta...

El vagyok olvadva ettől a nyaklánctól :))