2010. augusztus 1., vasárnap

And the winners are...

Nem csigázom tovább az idegeiteket, íme a nyertes triumvirátus tagjai:

Nyuszkó CSIBÉ-hez költözik.

A kreatív csomaggal FORGÁCS FANNI foglalatoskodhat.

Az utalványát gombokra pedig ERZSÉBET válthatja be.

GRATULÁLOK NEKIK!

Kérném őket, hogy a címükkel keressenek meg mélben, hogy mihamarabb küldhessem a csomagokat. :)

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki velem játszott! Számomra hihetetlen mennyiségű komment érkezett.

Hamarosan kiderül, hogy azért van még valami a tarsolyomban, mert az augusztus 15-ei WAMPon egy mérföldkőhöz érkezünk. Pont egy évvel ezelőtt voltunk először, úgyhogy szülinapi meglepetés várható vásár fronton. :)

21 megjegyzés:

Erika írta...

Egy kicsit fáj a szívem!:)
De a nyerteseknek gratulálok!

Fércművek írta...

Nekem sem könnyű, hogy most ennyi ember csalódott... de lesz még játék. :)

Jutus írta...

Gratulálok a szerencsés nyerteseknek és köszönöm a lehetőséget!!!!

Barbi írta...

Gratulálok a mázlistáknak! Köszi Judit a játékot! :D

Fanni írta...

óóó de megdobbant a szívem amikor megláttam a Fannit... :(

Lidércke írta...

Gratulálok nekik! :)

m írta...

Nagy lesz az öröm a nyerteseknél, gratulálunk!:)

Erzsébet írta...

Nagyon örülök! Köszönöm!!! Írok e-mailt. :-)

Timici írta...

gratulálok a nyerteseknek!

inecsg írta...

Gratulálok a nyerteseknek, és irígykedek nagyon rájuk! :-)

Mona írta...

Gratu a nyerteseknek! Én már nagyon várom a 15-ét! :)

csipkelelkű írta...

Gratulálok a nyerteseknek, és megpróbálok velük örülni :)))) Majd legközelebb.

Aledi írta...

Á..., nincs szerencsém. Nem baj, majd az ötös lottón :)

hekka írta...

Gratulálok a nyerteseknek, és köszi a játékot!

juditti írta...

Gratulálok a nyerteseknek! :-)

Forgács Fanni írta...

IGEN? IGEN. IGEN!!!!

Ez hihetetlen!

Köszönöm! És még egyszer köszönöm!

Kb. egy órája értem haza a hatalmas kapolcsi forgatagból, 10 napos vásárral a hátam mögött, fáradtan, tele élménnyel, és egy ilyen hír fogad!!!
Fantasztikus!

Köszönöm Judit a játékot, a nyereményt, és a többieknek a gratulációt ;)!

Csibe írta...

Nyeeerteeem! :)
Nagyon szépen köszönöm!
Pár napig távol a géptől, és egy fantasztikus hírre nyitom ki a "ládikámat" :)
KisManóm is nagyon örülni fog, imádja a nyuszikat!
Gratulálok én is a többieknek, és még egyszer nagyon-nagyon köszönöm!

Fércművek írta...

:))
Fanni, írsz nekem egy címet? :)

Forgács Fanni írta...

Az volt az első :). Messze szóló szép üzenetben elküldtem a címlistában szereplő e-mail-edre.
Ha nem érkezett meg, légyszi írj nekem!
Köszi!

Fanni

Fércművek írta...

Sajnos nem. :(

info@fercmuvek.hu

Forgács Fanni írta...

Nos újra megpróbáltam....
Bízom benne, hogy most odaér... ;)