2010. augusztus 8., vasárnap

?

Gondolom nem lesz nehéz kitalálni, mi készült. Többek között. :)


Jó lenne, ha azt írhatnám, hogy nyaralás miatt hallgattam el egy kicsit, de nem ez történt.
Már régóta elterveztük, hogy egy pár napot - minden mást eldobva - csak varrással töltünk. Nagyon jól szórakoztunk, még haladtunk is egy keveset. Régi figurák kerültek elő és újak is születtek. Lesznek majd képek, de az internet mellett a fényképezőt is "eldobtuk". :)
Hogy mi az apropó? (Azon kívül, hogy az nem is kérdés, hogy milyen jó csak egy dologra koncentrálni, de ezt ebben a körben nem kell magyarázni... :) ) Jövő vasárnap WAMP. Elérkeztünk egy újabb mérföldkőhöz. Pont egy éve voltunk először WAMPolni. Úgyhogy megint ünnepelünk egy kicsit. Mert most úgy érzem, hogy van mit. Nekem itt belül. Mivel az egész fércelés véletlenül indult, nem írhatom, hogy mindent elterveztem előre, mert ez enyhe túlzás lenne. De azért álmodoztam és úgy érzem, hogy messze túlteljesítettek ott fent, ami a valóraváltást illeti. :) További részletekről írok még a héten.

Azt is le kell írnom, hogy nagyon örültem, hogy Borsheka nálunk járt. Csak remélni merem, hogy jól érezte magát és lesz kedve máskor is eljönni a fércműhelybe. :) Csodálatos anyagokat, kincseket kaptam tőle, de sajnos ezekről sincs még kép. Azért köszönöm! :)

12 megjegyzés:

Mici írta...

A nagyi, a farkas pocakjában? Szegényke. El-me-be-te-gek vagy-tok!!! De ezért szeretünk benneteket!

Julcsi írta...

Jaj, nekem fel sem tűnt, ami Micinek! Tényleg elmebeteg, de a jó értelemben:)

Lidércke írta...

Én meg szemüvegtokra tippeltem volna.... Fantáziátlan vagyok. :D

hekka írta...

Azt a betyár hétszázát!!! Nem esett le, csak amikor olvastam Micit. Nem hiszem el!!! Nagyon jóóóóóóóóóó! :)))

Fércművek írta...

És ez csak a farkas egyik fele. :)))) (Ez történik, ha a férj is beszáll az ötletelésbe. :)) )

Piroseper írta...

Miii??? Ez az ötlet nagyon jó!!!! :) Remélem láthatunk majd teljes képet is!

Borsheka írta...

Nagyon jó lett! : )) Persze én könnyen tudhatok efféle titkokat a műhely mélyéről : )
És B. nagyon örült, hogy ott lehetett, és van még kedve és persze köszöni :) Köszönöm : ))

Raindrop írta...

Hát bepisilek a nagyin mekkora fazon lett! :D Az ötletről nem is beszélek! :D

Tündérlátta írta...

Anyóka nagyon jó!!

Mina írta...

Juj ez a farkas nagyon agybeteg szülemény lett, de jóó! :D Ötletes, nagyon.

Mária írta...

Szia nagyon helyesek a figuráid:) ügyes vagy:)

Laborc Zsófia írta...

Nagyon szuper ez a farkas a nagymamával a pocakjában!! Bárkinek mutatom mutatom mindneki nevet..:D
CSak így tovább! :)

üdv.Zsófi