2010. augusztus 16., hétfő

Előre ittunk a medve bőrére...

de ki bánja? :)) Ma van pontosan az egy éves évfordulója a wampos debütálásnak, de mi tegnap megünnepeltük. (Valószínűleg ma kevesebben jöttek volna el és talán többet is kellett volna fizetni a jogtalan területfoglalásért. :))) )


Köszi mindenkinek, aki ott volt. Már a vásár kezdetén egy Madonna szám ugrott be. Nem is annyira a dal, inkább a videóklipp miatt. (Sajnos azt a bizonyos mondatot külön nem sikerült megtalálnom, de aki kiváncsi az eredetire, az nézze végig a bejegyzés végén.) A végén van egy mondat. Mike Myers mondja, hogy "It's good to be me." :) Ritka pillanat, de a szauna szerű idő ellenére jól éreztem magam a bőrömben. Azt hiszem ezért (is) szeretem a WAMPot, meg ezt az egészet, mert ebben a közegben igazán jól érzem magamat. (Remélem néhányan értik, amit "mondani" akarok.)

Volt minden. Érdeklődés, kedves visszatérők, kedves először meglátogatók, ajándékok, sőt torta is. Nyuszkó is rendületlenül eregette az 1-est formáző lufit. Köszönöm. Köszönjük. A mostot is és az elmúlt egy évet is és remélem jövőre, veletek, ugyanitt... :))


A meleg sajnos nem kedvezett a tortának sem, de nagyon finom volt. Köszönjük tosinéni!! :)

És akkor az a bizonyos:

18 megjegyzés:

sesame írta...

Gratulálok,így utólag is! Egy hónapja terveztem,hogy ezt a wampot meglátogatom,de családi nyaraláson voltam,és csak ma értem haza..Sebaj, majd legközelebb! Egyszer csak sikerül már kijutni,hiszen nincs messze.. :)

kinema üvegékszer írta...

Boldog születésnapot!:-))))

cinnamon írta...

Én is szívből gratulálok!
És nagyon sajnálom, hogy ezt élőben nem tehettem, de a Balatonról nem sikerült időben felérnem!
Remélem ezt még számtalanszor bepótolhatom!
Úgyhogy továbbra is csak sok szépet és jót! :)

Honey írta...

Gratulálok! Olyan jó lett volna ezt élőben mondani... Megnézegetni a pultod, megtapizni a nyuszkókat. :o) Csak azt nem értem Miskolcon miért nincs Wamp? Még sosem voltam, de mindig olyan jó olvasni a bejegyzéseidet, és annyira vágyakozom, hogy legalább az életben egyszer eljussak én is. :o)

csipkerózsika írta...

Kérlek látogass el hozzám,szeretnék adni neked valamit:)

kinga írta...

az első képen az a mici?? :))

Fércművek írta...

Nagyon rendesek vagytok. Gyertek majd egyszer, ha tudtok.

Miskolcra üzenem, hogy ott legalább nagyon jó régiség vásár van havonta egyszer. Én oda vágyok mindig kincset keresni, de van, hogy megteszi más helyettem. :)))

Kinga, de igen, most látom, hogy ott van Mici és Juhizs is. Remélem nem haragszanak, én - önző módon - csak az asztalt figyeltem.

Ledeczki Anna írta...

Gyönyörű asztal!!! Gratulálok a születésnaphoz, és igen, én értem :)), hiányzik is nagyon:(

Borsheka írta...

Az apukámmal egyszerre van a szülinapotok : )) Úgyhogy még sokat, boldogat, ilyet és még olyanabbat : ))

Reni írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Reni írta...

Négyzet alakú és ovális gombgyűrűket teszel fel valamikor Meskára? Vagy lehet rendelni?
Mióta bemutattad a blogon őket, azok után vágyakozom :)

Honey írta...

Óóóó persze, Miskolcon van régiségvásár! De mire a nyuszkók régiségnek fognak számítani, és megjelennek a miskolci piacon, addig én rég járókerettel fogom űzni az ipart! :oD

Fércművek írta...

Köszönöm. :)

Reni: Ha megírod, hogy melyik tetszett, akkor elintézzük. :))

info@fercmuvek.hu

Fércművek írta...

Honey: Csak most olvastam. :)))))

Névtelen írta...

Very еnergetіc рoѕt, I еnjoyeԁ that a lot.
Wіll thеrе bе a pаrt 2?

Look into my blog pοst ipad repair puchong

Névtelen írta...

Quality content is the important to interest the viewers to go to seе the web ѕіte,
that's what this web site is providing.

Here is my web page ... macbook repair selangor

Névtelen írta...

Ηeу еxcеptional websіte!
Does running a blog such аѕ this rеquire
a massіve amount ωork? I've very little understanding of computer programming but I had been hoping to start my own blog soon. Anyway, should you have any recommendations or techniques for new blog owners please share. I understand this is off topic however I just wanted to ask. Thank you!

My web-site; bluehost mail bluehost wordpress

Névtelen írta...

What's up, just wanted to say, I liked this article. It was helpful. Keep on posting!

Feel free to surf to my webpage :: ipad Repair kepong