2010. augusztus 1., vasárnap

Farkasfog

Látszik, hogy hosszú évekig mennyire nem érdekelt, de még csak meg sem érintett ez a "varrós" dolog. Gyerekkoromban természetes volt és valahogy mostanáig nem esett le, hogy a családban volt, akinek műhelye volt és foglalkozásszerűen űzte a varrást. Ma már többszörös dédi és nem nagyon varr. Nemrégen találkoztunk és kaptam tőle egy nagy szatyor mindenfélét a régi időkből. Például ezt a bontatlan, nem kis adag, farkasfogat. :) Naná, hogy egy kicsit beindult a fantáziám.


Régi kedvencem a medúza, mint varromány. Itthon nem annyira népszerű, de én juszt is oda vagyok érte. :) Ha már tenger, akkor lett halacska is.


Jött egy kérés rozmárra. Van, hogy sokat agyalok egy-egy kérésen - van, ami még mindig folyamatban van, de egyszerűen nem jön az ihlet... - ő viszont hamar a papíron termett és megvarrva is tetszett. :))

9 megjegyzés:

Piroseper írta...

Hűű, de szuperek ezek a tengeri lények! :)

Vacskamati írta...

Tök édesek! Csak a rozmárnak hiányzik a zorra.. :D

cskata írta...

húúúúúúúúúúúú,micsoda kincseket kaptál!!! és tetszik,ahogy felhasználtad!!! a halacska a kedvencem!!! :)

gerdushi írta...

ó, az a kis halacska ennivaló nagyon :)

Fanni írta...

medúzaaa, ez isteni :D

böpörö írta...

Tényleg szuper a medúza, nadehát nem én lennék, ha nem a rozmár lenne a kedvenc:)))))))
Köszönöm szépen! Pont olyan lett, mint ahogy vártam:)

Mona írta...

Nagyon ötletesek!

csipkelelkű írta...

Szokás szerint csúúúúcs. Pont most voltunk otthon a szüleimnél, Anyukám nekem adott mindent a varródobozából, ami már évek óta ott porosodik, például pár méter piros és sárga farkasfogat. Mindent begyűjtöttem, mert ilyen hörcsög vagyok, ha varródobozokról van szó, de nem volt fogalmam sem róla, hogy mire fogom használni, na most már van :) Persze nem szó szerint ebben a formában, de kaptam ötletet, aztán hogy mikor lesz idő megvalósítani...

Fércművek írta...

:)))))