2010. augusztus 9., hétfő

A férc állatkert újabb tagokkal bővült

Koala véletlenül került hozzánk. Egy kiszabott macira véletlenül "rászállt" egy katicakezdemény kerek alapja, ránéztem és mondtam, hogyha igazítunk egy kicsit a fülén, akkor ez biza egy koala. Nekem legalábbis. :)))


A táskán már pózoló oroszlán kért magának hátlapot, hogy játékként is funkcionálhasson. (Egyszer gondoltam rá, hogy meg kellene varrni a horoszkópos jegyeket. Mondjuk, hogy egy ki van pipálva és még aktuális is. :)) )


Mostanában megrendelésre előkerült a zsiráf is, úgyhogy a kulcstartó mérethez képest ő is nőtt egy kicsit. :))


Na persze nem hagyhatom ki a farkast, úgyhogy itt van a fél mese egy állatkába tömörítve. :) Az alapot a kavicsos anyag adta meg. Mivel sok állatnak a pocakja anyaggal bélelt a kezdetek óta, gondoltuk ez az anyag tökéletesen megfelel farkas komának. :) És akkor rámnézett a férjem és mondta, hogy akkor már nagymama is kell abba a pocakba. Így született meg a kétoldalas farkas. Hogy ki a célközönség? Háááát, mindenki, aki olyan pihent, mint mi. :))))


11 megjegyzés:

léna írta...

jézusom! de jó a nagymama a pocakban!!!áááá:D

gerdushi írta...

nagyiii. ez nagyon ötletes. :) nagyon tetszik. :)

patonaifabian írta...

Ja-ha-ha-haj! Eszméletlen

Viktória írta...

A Farkast IMÁDOM! :)

(horoszpókokat én is most varrok, nekem rákom van :D - bááár ezek magánhasználatra lesznek, de ha készen leszek, megmutizom)

Lidércke írta...

Tündériek, a farkas meg dinka. :D Az oroszlán a kedvencem. :))

kinga írta...

A koala szőrös füle nagyon jó :)
a farkas meg...váá:)
főleg a köves anyag!

Honey írta...

Ez tényleg elég pihent... :OD De naggggyyyooooon jóóóó!!! És Piroska hol van? :o)

lapappilon írta...

de édesek!
:-D

böpörö írta...

a NAGY zsiráááf:) Ő a kedvenc.
Meg a farkas a nagymamis felével.

Csibe írta...

A nagymamis haláli jó!...a többi nagyon édes, a koala a kedvenc :)

estibogar írta...

Hát ez a farkas.....:)