2010. augusztus 31., kedd

Intenzív hétvége

A sűrű után ez a jelző jutott hirtelen eszembe. Mert tényleg nagyon intenzív volt.

Egy biztos, rátok, kedves kreatív bloggerek nem vagyok allergiás. :))) A blogtalin és az utána elkövetett after party-n sem volt szinte semmi bajom, na de utána.... a családom csak nézett, mert az allergia bepótolta az elmaradt napi intenzitást. A WAMPra már úgy paklotam be este az autóba, hogy igazából azt sem nagyon láttam mit csinálok... Na de ne ugorjunk ennyire előre. :) Szóval blogtali. Valahogy nem volt bennem semmi félsz, semmi szorongás, ahogy azt másoknál olvastam. Viszont mindenféle várakozás nélkül mentem. Mert nem tudtam, hogy mire számíthatok, úgyhogy azt gondoltam, hogy csak simán csapjunk a lecsóba, lesz, ami lesz. Jó volt látni a régi ismerősöket és persze nagyon nézelődtem és próbáltam beazonosítani másokat, akikkel még nem találkoztam. Na erre volt nagyon kevés idő. Volt egy-két "kötelező köröm", amit lefutottam (értsd: előre megbeszélt :) ), utána egy igencsak gyors pillantást vetettem az árusokra és mire visszamentem a terembe, a csapat fele elszállingózott. Na ezt a részét nagyon sajnáltam. Mert mire úgy igazán feloldódott volna az ember, már vége is volt. Tudom, hogy senkinek nem nagyon volt kedve a kiállok és bemutatkozom részhez, de talán mégis ragaszkodni kellene hozzá a következő alkalommal, mert nekem ez is nagyon hiányzott. Mindenkinek nagyon köszönöm, aki érdeklődött a fércek és a gombok iránt, remélem minél kevesebb embernek okoztam csalódást. Ha belegondolok hihetetlen sok kedves szót, pillantást, mosolyt és nem utolsó sorban ajándékot kaptam ezalatt a rövid idő alatt is. Viszont a fényképezőgépig még nem jutottam el, úgyhogy lesz egy külön képes bejegyzésem. (Mert igen, se a találkozóra, se a WAMPra nem vittem masinát... no comment, mondom, hogy nem vagyok százas.)
Nagyon örültem, hogy a rövid tali után Borsheka és Mici eljöttek hozzám egy kicsit csacsogni. Kizárólag a műhelybe, a pizzát is a vágóasztalon ettük meg. A férjem erre csak annyit mondott, hogy "Ti hülyék vagytok". :)))))))))) Hát igen, kinek mi a fontos. :))) (Egyébként a poharak is lent vannak azóta is. :) )
Merthogy másnap már a WAMP felé vettük az irányt. Ami egyszerűen fergeteges volt. Rengeteg ember volt, pezsgett a város, érződött, hogy sokan visszatértek a nyaralásból, hamarosan őszi üzemmódra váltanak az emberek. Mindemellett sok-sok program szórakoztatta a környékre tévedőket, egy rövid időre én is átszaladtam a Goubára, ahol a Zsidó Nyári Fesztivál keretein belül XL-es vásár volt. Hááát, ott sem voltak kevesen. :)) Az külön örömbomba volt, hogy a fiúk kijöttek látogatóba és nagyon tetszett nekik a vásári forgatag. (Egy korábbi próbálkozás kudarcba fulladt, mert Barnus nem nagyon bírja a tömeget. )
És hogy miért nincs időm még mindig fényképezni, újakkal jönni? Mert éppen az éves lomtalanítás folyik nálunk. Aki ismer, tudja, hogy van miből mazsoláznom. Mostanában szinte csak anyagokat gyüjtök, de azért van feldolgoznivaló a múltamból. :) Úgyhogy a hétfő-kedd erről szól. (A kétkedőknek üzenem, hogy igenis képes vagyok megválni egy-két dologtól. : ) ) (Egy kis adalék a mennyiségről. Amikor ide költöztünk, akkor a költöztetők már szinte végeztek a lakással és azt hitték túl vannak a nehezén, már csak egy kis pince van hátra... Amikor meglátták mi minden van ott, dobtak egy hátast és rájöttek, hogy a lakás ehhez képest a negyedik emeletével együtt semmiség volt. :))) Kétszer fordultak... ) )

Holnaptól pedig újra oviba szoktatás van, ami ismét nem lesz könnyű, mert Barnus már napok óta tiltakozik ellene.

Szóval jövök majd, amikor tudok. Sőt, legközelebb képekkel. :)

11 megjegyzés:

Zazálea írta...

De jó, hogy hozzám is eljöttél... :o)))

boGár krea írta...

Én meg szörnyen sajnálom, hogy épp nem voltam ott!
És, hogy ne csak Zazán keresztül üzengessek, köszönöm szépen a Snoopykat!
Azt meg el sem tudom képzelni, egy ilyen hétvége után hogyan tudsz lomtalanítani? Én tegnap olyan voltam, mint akit jól agyon vertek. Ma már kicsit jobb...

Fércművek írta...

Én is mindig olyan vagyok, de attól sajnos az élet megy tovább. :))

Szívesen. :)

Juhizs írta...

Költöztetés terén nem tudsz engem überelni...
Tíz éve a költöztetők cipeltek egy ménkű nehéz csomagot, mondták, hogy húúú biztos tégla van benne...
Nem mertem megmondani, hogy felmenőim hamvai, nehéz edényekben meg minden, de ez így tudom, hogy morbid... szóval ehhez képest a Te motyód semmi volt ;-)
(Nem sértődöm meg, ha törlöd ezt a hozzászólást)

F.Gina írta...

Igen, én is sajnáltam, hogy annyian elszaladtak, és a többség nem akart bemutatkozni :(( Nekem volt hozzá hangom, hogy kint ordibáljak, de mások erre nem vállalkoztak :))
Majd legközelebb.
Az órától teljesen meghatódtam, igazán nagylelkű vagy ! És csodás, és nem esik szét, és nem nagyon merem még utcára felvenni, nehogy elhagyjam :))
Az after partyt meg kissé irigylem :))
Puszi Gina

Mici írta...

:) Még ilyet! Afterpartistul!

Fércművek írta...

Juhizs: Eddig még sosem töröltem hozzászólást. :)))

Gina: Köszönjük neked! :)

Fércművek írta...

Mici: :))) Majd csinálok több helyet, hátha más gombol is. :)))))

kinema üvegékszer írta...

Örültem, hogy pár szó erejéig azért tudtam veled beszélgetni és a rémeket is megfogdoshattam!!:-)))) Jaaa, és én is az afterparti-irigykedő lennék!!!!!:-))))) Marcsi

Fércművek írta...

Legközelebb, ha nyáriasabb időben lesz részünk, a kertben még többen is elférünk. :))

kinema üvegékszer írta...

Húúú, de izgi!!!!!:-)))))