2010. augusztus 31., kedd

Képek

Erről-arról. Mivel az események nincsenek megörökítve, azokról mutatok képet, akik, amik hozzám költöztek. :)

Első volt a sorban Mici kecskéje/kosa/reMEKe. :)) Még most sem tudom mivel érdemeltem ki, de családilag nagyon örülünk neki. Köszönöm! :)


És pesze az a híres nevezetes hátsója. :)


Régebben már szerelembe estem Borsheka nyuszijával. (Hiába, no, itt az idő nyulakat is gyüjteni, de még milyeneket. :) ) A blogján kicsit szomorkás volt a hangulata, de úgy vettem észre jól érzi magát nálunk és sokat mosolyog. :)) Imádom.


Be kell vallanom, kisebb harc alakult ki itthon, hogy ki hol lakjon, de jelentem én nyertem, mindannyian maradnak. :))


És, hogy ki figyel még a csoportképen? Szerintem mindenki felismeri Aledi babáját. :))Őt is nagyon szépen köszönöm. (Lent a műhelyben már csuda kis kollekcióm van kedves ismerősök munkáiból. Ha egyszer még jó idő lesz idén, kiviszem őket a kertbe egy csoportkép erejéig.)


Hordosv-től is kaptam egy jegesmacit. A Meskán mindig ő volt a kedvencem. Milyen jó nekem, hogy lett is egy. :)) (Szolgálati közlemény egyébként neki, hogy az ollója nálam maradt, úgyhogy ha tetszik, ha nem, de egyszer még össze kell futnunk. :)) Persze választhatod a postát is.... :) )


Jöjjön a szépség, amit csere-berén nyertem:


Dia munkája. Ott ugyan balga módra nem dicsértem, de teljesen oda vagyok érte. Nagyon értékelem a hímzést. Az időt, a türelmet, a kitartást. Köszönöm szépen! :)

Hihetetlen, de még nincs itt a vége. (Én mondtam, hogy intenzív volt. :)) )


Lidérckétől kaptam egy csuda kitűzőt, Byme Évitől egy gyönyörű levendula párnácskát - meg lehet valaha unni ezt az illatot?? nekem még nem sikerült... . A szivecskével magamat leptem meg a Goubán, mert azóta oda vagyok ezért az anyagért, amióta Brigi megnyerte. Legalább egy ilyen kis darab mostmár van nekem is. :)))

Na és persze az alapanyagok.


Nem kérdés, hogy gombokat vennem kellett és még nem tudom, hogy mire fogom használni, de azt a ferdepántot sem tudtam ott hagyni. :)) Zelnicétől kaptam egy újabb adag Keep away from fire cimkét, úgyhogy lassan lehet készülni a karácsonyra a hóemberekkel. :)) Ezenkívül egyre többen tudják, hogy nálam nagyon jó helyre kerülnek az apró, másoknak már szinte használhatatlan anyagdarabok. A Meseboltos Lajos Katinak köszönöm, hogy gondolt rám és evvel a szép adaggal lepett meg. Ha nagy leszek, meghálálom. :))))))) A csomagomat még Mici és Gina egészítette ki. Nekik is puszi érte. :))

Azért lehet látni egy részét annak, amivel az időmet töltöttem. A többi pedig még titok marad, amíg nem lesz belőle valami. :))))

Na, jó volt nekem, vagy jó volt nekem? :))

13 megjegyzés:

kinema üvegékszer írta...

:-)))))))))))))

Zazálea írta...

figyusz, nekem annyi, de annyi kisméretű textildarabom van, Dunát tudok rekeszteni, készülök kidobni, csak mondom. Felhajítom a blogomba vmelyik nap, jó?
Hogy jó volt-e, az nem kérdés. :O))))

Fércművek írta...

Semmit ne dobj ki! (Hogy lehet egy rémült pofát kifejezni???) 3X3 centis darab is lehet kincs. :))

F.Gina írta...

Jó volt neked :)))
Én is gyűjtöm külön dobozban, vettem egy csomó apró rózsást, a hulladék a tiéd :))
Nem mesélted, bevált-e a sok apró textilbőr négyzet, vagy még a sorukra várnak ?

Dia írta...

Azt a mindenit, mennyi szépség!!!! Nem csodálom, hogy boldog voltál!
Az én részemről nagyon nagyon szívesen, sok szeretettel és remélem tudod majd hasznosítani :-) (ja, nem tudom mennyire érződik, az én kis apró tűpárnámban is levendula van :-) )

puszi

Aledi írta...

Annyira örültem, hogy találkoztunk (a Wampon történt két másodperc nem volt sok :)

Az a kecske hátsó! :)))

Pénzes írta...

jujj, azokat a gombokat honnan szerezted? :D nagyon kíváncsi lettem...:D

Csibe írta...

Úúú, mennyi szépségesség!

Kathy írta...

Mar elore tervezem, hogy amikor megyek haza, ellatogatok a Wampra! Igaz fogalmam nincs hol lehet, de biztos meg fogom talalni. Annyira kivancsi lennek Ratok Lanyok, es szeretnek sokmindenkivel szemelyesen is megismerkedni!
Ha kuldesz egy cimet, en nagyon szivesen kuldok neked sok sok kis fecnis anyagot! Ugy is mindig csak rakosgatom azokat, mert kidobni meg sajnalom. :))

Fércművek írta...

Írtam mail-t. :)

hordosv írta...

Örülök, hogy ez a maci volt a kedvenc:) Mi lett a neve? Mert nálunk a porszívónak is van neve....

Az olló miatt legalább muszáj lesz összehoznunk egy találkozót:) Mellesleg Boróka bari üdvözletét küldi:)

Fércművek írta...

Nálunk csak én adok neveket és azt hiszem befutó a Hópihe. :))

Borsheka írta...

Még meg sem köszöntem... De nekem nagyon jó volt : )) Köszönöm : ))