2010. augusztus 26., csütörtök

Maradok a rövideknél

Na nem italban. Abból semmilyen hosszúság és lépés nem érdekel. :)
Láncokról van szó. Mert lemegyek, teszem a dolgom, pipálom ki a listámról a kész dolgokat, hiszen a vásárba készlet kell, kvázi van nekem kötelező feladatom, de sosem bírok magammal. A - mostmár - standard-ek mellett mindig elkalandozom. Most a láncok felé. És még mindig a rövidek jönnek be nekem. Miután új alkatrészekkel ismerkedtem meg, megszületett egy pár újdonság. (Igen, nekem a szalagzáró újdonság, vagy minek hívják. :)) )

Ő mondjuk legyen Piroska. Ez az alapverzió:

Aztán ráugrott egy ilyen plussz. :)


Nektek melyik tetszik? Egyáltalán tetszik? Én nem tudom eldönteni. Így is, úgy is szeretem...

Aztán egy lenes anyagból készült ez a verzió:


Úgy látszik még mindig tengerről álmodom, mert ezeknek a színeknek sem tudtam ellenállni:


Aztán még itt sorakoznak az új selymek. Rájuk nézni is öröm, de ilyen nemes anyaggal dolgozni sem utolsó. :) Olyan mintha egy boltban lettek volna összeválogatva, de sokféle helyről kerültek ide... a férjemmel kitaláltuk, hogy a feliratosat angolul beszélő színvakoknak ajánljuk. :)))



18 megjegyzés:

Ejjkukk írta...

Húúúúúú, ............ nagyon szépek!

Frivolina írta...

Hihetetlen miket csinálsz!!! Nagyon tetszik:)

Claju írta...

Tetszik, tetszik. Piroska tetszik a medállal is, meg anélkül is. Csak más-más öltözethez illik. És én is inkább rövid párti vagyok :)

hanga írta...

Nos, a türkizt szívesen hordanám. Nagyon.

Kathy írta...

Nagyon jol neznek ki! Medal ide, medal oda, mindenkeppen szepek! Meskara nem fognak felkerulni ezekbol?

PiciMeli írta...

Csodaszépek. Mindíg kitalálsz valami különlegességet. Ügyes vagy :-)

Fércművek írta...

Az az igazság, hogy mostanában egyszerűen nincs időm meskázni. Nagyon sok idő őket feltöltögetni, na meg a vásárra is kell a készlet. Persze, ha valakinek megtetszik valami - csak úgy mint eddig - nyugodtan keressem meg e-mail-ben. :))) Arra kicsit rövidebb válaszolni. :)

vadjutka írta...

wooooow, gyönyörűek!

F.Gina írta...

Nagyon-nagyon klassz, nekem bigyó nélkül :))

Lidércke írta...

Nekem bigyóval, és a tengeres is. Meg a színvakos... :D Tök jók!

csipkerózsika írta...

Egyik szebb mint másik,nehéz lenne választani..na meg a színvakos..:D

Molika írta...

Mindegyik klassz, nekem az "elérhető luxus" anyagából is nagyon tetszene, széles drapp és barna selyem szalaggal a nyakpántján.

Móni írta...

Nekem tetszik... mint minden, amit készítesz :)))
A piros nekem is a bigyóval tetszik jobban.

Hunszil írta...

Segítek... nekem mindkettő :))))

mágnes írta...

Sztem stílushoz választható bigyós vagy az alapverzió. De mindkettő nagyon eredeti és mutatós. Előbb-utóbb nekem is be kell szereznem egyet! :) Ráadásul én gyűrűmániás is vagyok.

cinnamon írta...

Nagyon szépek!
Én biztosan magamra ölteném a tengerest! Idei kedvencem a türkiz!!!! :)

Fanni írta...

még ilyen piroska féle aprómintás nyakláncot, rengeteget! nagyon-nagyon szép! (személy szerint az első verzióba szerettem bele)

Evelin írta...

Húúúúúúúúú, gyönyörűek ezek a nyakláncok!! :O Baromi jó,hogy ilyen egyszerűek,de az anyag miatt annyira összetettek mégis.. Szerintem tökéletes,én hordanám bármikor :) A lenes a kedvencem :)