2010. augusztus 27., péntek

Mindenkitől előre elnézést kérek

Nem vagyok csúcsformában. Gondoltam, majd elmúlik, de nem. Az allergia letepert. Elég ramatyul nézek ki, a férjem azt mondta, hogy sehova se menjek hétvégén. Amúgy sem vagyok egy matyóhímzés, de a két bedurrant szem sokat ront az eddigieken is. Mindig hordok napszemüveget, de szigorúan a fejem tetején. Hát most a szememre húzom. Úgyhogy lehet, hogy nem kell nekem a kitűző, mert én leszek az, aki a sötétben is napszemüvegben lesz. Na nem ilyen trendiben, de most ez a kép tetszett meg. :)

10 megjegyzés:

F.Gina írta...

jaj-jaj, te szegény :(((

F.Gina írta...

Esni fog az eső, hátha akkor jobb egy kicsivel :))

a Matula ikrek írta...

Huhh, az első sor után megijedtem, hogy nem jössz, ehhez képest egy enyhe maffiózó beütés a napszemüveggel semmiség! :)
Azért jobbulást! :)

Aledi írta...

Ugyan már! Én meg úgy leégtem az erdei nyaralás alatt, hogy az egész arcom, nyakam hámlik, és paprikapiros. (Úgyis ez a kedvenc színem :) Akkora napszemüveg nincs, ami ezt eltakarja, úgyhogy lehet csadorban megyek :)De megyek!

hordosv írta...

Nálunk csak a férjem allergiás, ettől családilag szenvedünk( én játszóterezem általában) de a Pollens nevü homeos bogyó neki segíteni szokott valamennyit. Hátha neked is. Holnap én is igyekszem ott lenni a talin, hogy lássalak, akár szemüvegben is:)

Juhizs írta...

Ne izé'jjé má''' gyere!!!
Napszemüvegben, vagy anélkül :-)
Nem volt időm ajándékokat gyártani, de ajándékul elmesélem Neked majd, hogy jártam a Szépművészetiben... már ezért érdemes eljönnöd (azt hiszem...;-)

Fércművek írta...

Eszembe sem jutott, hogy nem megyek. Még akkor is ott leszek, ha leszakad az ég és ladikon jutunk oda. :))

Krisztallit írta...

Azt hittem inkognitóban szerettél volna maradni kvázi 500 olvasó mellett!?
Mi innen Szentendréről az uszodától indulunk, ne emlegesd az égszakadást, azért úszva nem megyek.

Hunszil írta...

Na ahogy szokták mondani Murphy... nálunk ömlik az eső:) úgy hogy lehet, hogy én is úszok reggel, jobbulást, neked és kereslek a szemüvegedbe:))))
arra gondoltam Rebeka nem jön -e el veled:)))) Legalább tudnák, hogy én is ott vagyok:))))

Fércművek írta...

:))) Remélem azért mindenki odaér vizijárművek használata nélkül is. :))

Rebeka nem velünk lakik, mert ajándékba vettem, de tudom, hogy nagyon jó dolga van. :)