2010. augusztus 23., hétfő

Pécs

elvarázsolt. Pedig nem először voltam, de mégcsak nem is másodszor. Jó volt a társaság, az idő, az időzítés. :)


Bikalon kezdtünk, az élménybirtokon. Teljesen jó az alapötlet, kár lett volna kihagyni a lovagi tornát, de a kézművességet bemutató házak valahogy nem győztek meg. Kevésnek éreztem őket.

Tetszett, hogy fűszernövények és egyéb zöldség funcionáltak a bejáratnál díszként. :)


Nagyon tetszett a fogadó hangulata.


és persze a szabóműhelyt is meg kellett örökíteni. :)


Pécsett klassz szállás, jóleső forgatag és pezsgés fogadott minket. Tényleg jó volt az időzítés így 20-án, amikor Pécs még Európa kultúrális fővárosa is éppen. Lehetett érezni, hogy tömegeket vonz a dolog. A vásári forgatagban meglátogattam először Molikát, aztán másnap Lidérckével is összejött végre a találkánk. :)) Jó volt látni őket és a portékáikat , az ajándékaikkal pedig teljesen zavarba hoztak. :) A szemfülesek már kiszúrhatták Molika szörnyes tartóját az első képen. A nyuszkós telefontartómat már le is cseréltem rá. :) Lidérckétől egy csoda táskát kaptam. Annyira illik hozzám, hogy csak na, de nem is csoda, mert tiszta összeesküvés áll mögötte. :))) Az már csak hab a tortán, hogy mennyire megy a leendő őszi kabátomhoz:



Kingával ugyan nem jött össze a találka, de nagyon örülök, hogy az anyukájával legalább megismerkedtem. :)) Legnagyobb meglepetésemre náluk is egy csomag várt. A posta szerint ugyan már járt nálam ez a csomag, de mégis visszakerült hozzájuk avval az indokkal, hogy nem kerestem... No comment.:( De így legalább házhoz mentem érte. :)))) Az első képen már cseresznyéslány ékszert is felfedezhettetek.

És igen, mindez még nem elég, mert csuda anyagokat kaptam még Molikától és Kingától is.
Köszönöm szépen mindenkinek! :))


Olyan hosszú ez a bejegyzés, hogy inkább majd legközelebb folytatom. :)
Hamarosan jövök a Zsebrémjellem író verseny részleteivel is. :)

6 megjegyzés:

kinga írta...

:))

Lidércke írta...

Tényleg passzol a kabáthoz. :))) Úgy örülök, hogy jöttél! :)))

Borsheka írta...

Pécs nekem is nagy kedvencem : )
És a táskád... : )))
Örülök, hogy jól érezted magad!

Mák írta...

MOst picit irigy vagyok..neeeem...nagyon irigy vagyok!Ég is a fülem az irigység miatt...nah de Pécs a szívem csücske város...olyan régen jártam már ott...Nah meg a többi irigységem tárgyát inkább fel sem sorolom..gondolom sejted:D

Fércművek írta...

:))

molika-krea írta...

hát én most annyira, de annyira, de annyira meg vagyok hatva, hogy az csuda :o)))))