2010. augusztus 24., kedd

Sűrű hétvégék

Az előzőre sem panaszkodhatok, mert mint azt már tudjátok Pécsett jártam.


Barátokkal, de ha nem veszik zokon, akkor inkább rokonokkal, mert ugye a barátok az ember választott családja. És stimmel is, mert zsörtölődünk, veszekszünk, sértődünk is a sok-sok röhögés, játék, közös kaland és poén mellett. Jajj, nagyon szeretem őket. :)) Örülök, hogy együtt voltunk. Mostanában aztán igazán értékesek ezek a pillanatok, még akkor is ha senki sem kísér el éjszaka egy gyros-ért. :P


A pécsi székesegyház megbabonázott. Meglepődtem milyen hatással volt rám. Illik vagy nem, de a szerelmet juttatta eszembe. Azt a szerelem első látásra típust. Jön egy érzés és egyszerűen leteper. Nincs mit tenni ellene.

Nem voltak nagy terveim, de végül a Munkácsy-trilógiát mégsem hagytam ki. Nem bántam meg. Külön élmény volt, hogy hiányzott a múzeum "feeling". A látogatók beszélgettek, megosztottak, mutogattak. A téma ellenére valahogy hiányzott az emelkedettség, jó értelemben. :)

Az út kellemes élménye volt az is, hogy nem is tudom mióta először álmodtam, de legalábbis emlékeztem az álmomra. Ez is újdonság volt. Lehet, hogy azért mert igen jókat aludtam. :)))

És mindjárt itt van a következő sűrű hétvége.
Szombaton blogtalálkozó Gina szervezésében. Hihetetlen, de vagy 60 embert olvastam a listáján, akik ott lesznek. Már alig várom, hiszen sokakat ismerek, de többeket nem. :)


Vasárnap Pedig WAMP ismét dupla standon, szerintem a Gödörben, de ez majd később kiderül. :)

4 megjegyzés:

Anais írta...

Bizony remek volt, kezdhetünk gyűjteni Toszkánára! :-)
Mondjuk ott kevés eséllyel kapsz éjszaka gyrost! :-D

Fércművek írta...

Hát, itt sem jártam sikerrel. :)) Toszkánában biztos másra fog fájni a fogam. :)

Evelin írta...

Pécs már egy fél Toszkána :) Én is imádok ott élni..

DoRcY írta...

Én Pécsen tanultam nagyon sokáig, s még most is szívesen járok vissza. Csodálatos város (L) :))) Vártam pedig a Mesterségek Ünnepén hátha ott leszel.. Mert én meg pont Pestre menten, mikor te Pécsre :D