2010. augusztus 12., csütörtök

Szavak helyett

Nem így terveztem ezt a hetet. Gondoltam mutogatok sok-sok fércet, gombot, de teljesen kimerültem, úgyhogy erre már nem volt energiám. Aki kiváncsi a szülinapi kínálatra, lehet, hogy el kell jönnie. :)) Addigra gatyába rázom magam. Még sosem jött össze, de úgy tervezem, hogy szombaton már nem készülődök, főleg nem az utolsó pillanatokig, hanem egy kis pihenést is beiktatok.

A cím is vásári mókára vonatkozik. Eddig mindig varázsszavak voltak olvashatók a honlapon az érdeklődöknek és akciólesőknek. Szülinap ide vagy oda, ez most elmarad. Varázsszó helyett varázsdoboz lesz. :))


Amikor tanítottam ez volt a "magic box" a gyerekeknek. Mindig volt benne valami érdekesség, ha feltűnt az órán. Most évekig a fiúk kincsecskéit tárolta, de most újra kölcsönkértem. Kerültek bele apró fércek, gyűrűk, csatok, kitűzők meg minden egyéb. Ajándékként. Minden vásárló választhat valamit a dobozból a készlet erejéig. Itt a szülinapos ajándékoz. :)) Szóval varázsszó helyett most majd keressétek a varázsdobozt. :)


Megléptem a fércműveket egy "cégtáblával" a nagy napra való tekintettel. Ha majd nem vásározik velünk nyuszkó, boldogan elsétálgat majd a kertben. :))
Artisan Gabinak itt is nagyon köszönöm. Teljesen olyan lett, amilyet elképzeltem. Eddig is tudtam - tapasztalatból - hogy csuda dolgokat készít, de hogy az én elképzelésemet is megvalósította, az az igazi csuda. :)


Felpróbálta a répa sálamat is. :)


A vásárra elkészültek a "szokásos" nyuszkós táskák fekete alapon alulról kukucskáló nyuszival, de én mégis inkább egy másikat mutatok most meg. Legyen újdonság is. :) Kísérletképpen megvarrtam a lufis nyuszkós kitűző után a táska verziót. Csak az a gond, hogy annyira tetszik, hogy nem biztos, hogy meg tudok tőle válni...


Mutatok még néhány kincset, amiket napok óta nézegetek, mert olyan szépek:

11 megjegyzés:

Lidércke írta...

Hú, azok a dobozos kincsek... meg a nagy nyuszi... meg a répasál... a táskát meg el ne add! :)))

Flier Judit írta...

Ezek az anyagok valami csodásak!

Mák írta...

Hmmmm ezt a ládikát szívesen megturnám:D:D:D:D:D...Tudom dög vagyok, de ez az igazság:D:D:D..Olyan jó mások kincseit nézegetni!!Nekem most nincs nagyon mutogatnivalóm...

Anzsi írta...

Dejó!!!!! csudaszép minden! Jó lenne választani valamit :)

hanga írta...

Abban kincsesládikóban el tudnék most matatni. Vagy egy fél órát.

kinga írta...

dearanyos a lufis :))
amikor kicsi voltam, angolon nálunk is volt magic box :)))

Bodros írta...

Az a nyuszis táska nagyon aranyos, úgy megszeretgetném magamnak:)
a többi is nagyon aranyos, lehet hogy kimegyek a Wampra és turizok magamnak valamit a magic box-ból:)

Evelin írta...

Ilyenkor nem szeretem azért,hogy nem vagyok pesti. De csak ilyenkor :) Nagyon nem :(

PiciMeli írta...

Húú, de lefogadnám a kincses ládikádat. Imádom minden egyes kis darabkáját, ami benne van.
Bár mehetnék a Wampra. Ugye ha marad valami, én is kapok belőle? Vidéki, aki nem jut most el :-)
S várom türelmesen a soromat.
Szép hétvégét.
Meli

Borsheka írta...

Hűűű, ez a lufis nyuszis!! Nem csodálom, hogy szeretnéd a magad közelében tudni! : )) De ugye nincs kitömve a nyuszkó vagy a lufija ; )) Mert akkor ugye csak aranyárban beszerezhető : )))

Fércművek írta...

Gyertek, csak gyertek turkálni a dobozban. :)))

PiciMeli: Nem felejtettem el semmit, sőt, csak azok a fárnya motorok kifognak rajtam... de nem adom fel. :)

Borsheka: Olyan jót nevettem, hogy csak na. :))) Ez egy igazi bennfentes poén volt. :)) Még mindig mosolygok. (Egyébként egyszer megpróbáltam kitömni a táskán az applikációt, de nagyon randa lett, úgyhogy maradok a 2D-nél. :)) )