2010. augusztus 4., szerda

ÚJDONSÁGOK!

Adagolhatnám lépésekben, mutathatnám egyenként, sőt esetleg a végleges verziókat, de én nem ilyen vagyok. :)) Ezért kapja meg nálunk mindig mindenki idő előtt az ajándékokat is. Sosem bírunk magunkkal. :)

Már régóta vártam erre a napra. Azt hiszem van egy belső kényszer is bennem, hogy valami újat keressek - és ha tudok, alkossak is :) - mindenben, amivel éppen foglalkozom, de a gombolók terjedése most mégjobban felpörgette bennem ezt a folyamatot. Nagy örömömre bemutathatom a négyzetes behúzott gombokat. Teljes a szerelem. :))


Tudom, hogy a gombokban pont a kerekségüket szeretem nagyon, de egy idő után másfelé is lehet kacsintgatni. :))



A kerekek sem lesznek hanyagolva, csak szélesedik a paletta.

Lesznek majd néha oválisak:

Erősen kísérleti fázisban vannak - de mivel annyira nagyon tetszenek, nem adom fel, amíg tökéletesek nem lesznek...

... a peremes gombok:


Na, mit szóltok? :)

Nem mellesleg készült néhány türkizes karkötő, mert csak. :)

34 megjegyzés:

tormacsillus írta...

huh, szuperek a négyzetesek:) annyira szépek a szövetek is, amiből csináltad..

Mici írta...

Hűűű de faca! Asszem összekaphatja magát a többi gombos. ;)

azeszti írta...

hú tényleg szuperjók a négyzetesek! azon a peremes madárkáson meg nincs is már mit tökéletesíteni, maga a tökély :) hihetetlen vagy továbbra is...

Evelin írta...

Csúúúúhúhúúúcsss :)))
Jahj miért... a pénztárcám nem vastagszik olyan sebességgel,mint ahogy a fantáziád (meg a kezed) dolgozik :)

Flier Judit írta...

A négyzetesek is és a peremesek is nagyon tetszenek. Rengeteg lehetőség van bennük, csuda dolgok fognak még születni, ebben biztos vagyok!

Kála írta...

Óóó, az a peremes madaras valami csoda!!! A többi is tetszik, de ez valami hihetetlenül jó! Mi lesz belőle? Hátha pont arra lenne szükségem... :-)

csj írta...

Azta mennyi újdonság! Nem is tudom hirtelen melyik tetszik a legjobban! És ezek a gyönyörű anyagok...

babicsek írta...

Atyaég,egyik szebb,mint a másik:D

rojalka írta...

Nagyon jóóóók!

Évi kreatív oldala írta...

Csúcs!!! :)

agika írta...

Nagyon szépek,nekem főleg a szögletesek,és peremesek tetszenek!;)

Zazálea írta...

Négyzeteset, sokat! Valami csúcs...

Jandó írta...

Hogy mind milyen jó lett, és mennyire különleges. :) Csak ámulok. A kedvencem az ovális, de a többi is nagyon tetszik.

Lidércke írta...

Pl. ezt szeretem benned, hogy mindig megújulsz. :) A peremesek nagyanyám ruháit juttatják eszembe, neki voltak ilyen gombjai. :) Szépek, ötletesek! Gratula. :)

Sara írta...

Qoe monada!!! me encanta tu trabajo. Besos.

Fércművek írta...

Nagyon örülök, hogy nektek is tetszenek. :))

Lidércke: Az ő gombjai is két anyag párosításából készültek? Mert ahol én találtam, ott csak egyből voltak és nem is értettem, hogy hogy hagyhatták ki ezt a remek lehetőséget. :)))

Forgács Fanni írta...

Tudod mi az egészben a legjobb? Hogy most már nekem is van ezekből a csodálatos anyagokból. Megékezett a csomagom!!!! Köszönöm! Fantasztikus! Az eufóriámról a blogomban bővebben holnap...
A gombjaidtól pedig egyenesen elájulok :). Gyönyörű mind.

Lidércke írta...

Nem, nem, csak egyféle volt, csak a forma idézte meg bennem. :) A tieid abszolút egyediek!

Barbara írta...

Nekem is a peremes madárkás :)
A négyzetek pedig milyen jók lennének mágnesnek is!

m írta...

Én azt hittem, tényleg mágnesek (Barbarára utalva). De gombnak is kiválóak!!! Legyen ötven belőlük egy ruhán:)!!! És gyönyörűek az anyagaid, mesések...

Viktória írta...

Hűűű, nagyon jók a szögletesek,a pillangós-rózsás' abszolút szerelem:)

yoolee2009design@gmail.com írta...

CSudaszépek!Főleg a szögletesek!Elképesztő milyen fantáziád van, hogy mennyit ki tudsz hozni a Gombokból:)))

hanga írta...

A négyszögletes madárkás szerelem.
Látom nagyon bőséges a termés mára :)

kinema üvegékszer írta...

Atya ég, azok a türkiz karkötők! Imádom őket!:-D

Anzsi írta...

de gyönyörűek!!!!!!!!!!!!!!!!

vadjutka írta...

húúú, de szuper!

Raindrop írta...

Őrült jók lettek! :)
A hajgumi telitalálat!

Kiváncsi vagyok, mikor nyúlják le ezt is... :/

Csibe írta...

Csodaszépségesek!

Strugamano írta...

Húúú, ezek a négyzetesek megszólítottak!

Krisztallit írta...

Frappáns továbblépés!!! Minden elismerésem!!
Helyenként magam is szögletes vagyok, így nem kérdés, hogy melyik a kedvencem!

zsuzska néni írta...

A szögletes totál király!!!

anyahajó írta...

Imádom, amik eszedbe jutnak, főleg a szögletest!

niniel írta...

A szögletesek és a pöttyös peremű kismadaras szerelem első látásra!!

Csics_eri írta...

Üssétek be az etsyn (www.etsy.com) azt, hogy fabric button square és kiderül, hogy már hányan "nyúlták le" a négyszögletes ötletet! Ha már ott jártok, meg lehet nézni, mi újság csak simán fabric button téren is...