2010. augusztus 19., csütörtök

Vol.4.

Gyorsan felteszem most a következő adagot, mert lehet, hogy elalszom és reggel már nem lesz rá érkezésem. :))

KOMPÓC

Ha maga alatt van, a hulló faleveleket visszaragasztja a fára.

Az iskolában mindig megdicsérték,

hogy milyen rémesen vezeti a füzeteit.

Szívesen hallgat japán popot, miközben fagyit hegyez.


PIDU

Nem tud kettesével lépcsőzni.

Ez nagy szívfájdalma.

Szívesen gyűjtene bélyegeket, de nem bírja el őket.

Legutóbb 74 volt az IQ-ja. Nem okos, úgyhogy erre büszke.


SPEDLEN

Gondja van a színek felismerésével.

Kedvenc színe a kilenc.

Szeretett volna idegenvezető lenni, de fél az idegenektől

és nem tud tájékozódni.

Az oviban tűzoltó volt a legjobb barátja jele.


MILSI

A könyveket visszafelé olvassa.

Kedvence a Kogallisc Irge.

Így nem kell végig izgulnia.

Természetesen a filmeket is visszafelé nézi.

A Vissza a jövőbe kicsit összezavarta.


ROSSO

Gyűjti az illatos radírokat és sokat töpreng,

hogy hova tűnnek a kiradírozott szavak.

Filozófus alkat.

Nem érti, hogy a görögdinnyék miért nem kék-fehérek.


Természetesen nem csak szórakoztatásul mutogattam meg egy-két jellemet. Hétfőn újra jelentkezem és indul a Rémjellem író verseny. :))))) Már most lehet gondolkodni a legabszurdabb ötleteken. :) Mindenkinek jó hétvégét!

9 megjegyzés:

Emi írta...

Rosso a kedvencem. :)

sesame írta...

Mért pont hétfőn? Én akkor megyek gólyatáborba! :( De gondolom elküldhetem a hétvégén e-amilben, ha addig eszembe jut valami :)

Fércművek írta...

Naná, hogy nem egynapos lesz az akció. :)) Bőven lesz időtök hülyeségeken törni a fejeteket. :))

Pipacsbimbó írta...

A legnagyobb probléma ezekkel, hogy képtelen vagyok kedvencet választani, mert mind annyira édes. :)

Noémi írta...

Úgy elméláztam azon, hogy hova tűnnek a kiradírozott szavak, mintha az egy vers lenne.

Islim is jó. :)

Raindrop írta...

A Vissza a jövőbe kicsit összezavarta.

:DDD Kész vagyok!

- Maminti, a kicsi zöld tündér - írta...

Nekem ez a kedvencem:
"Ha maga alatt van, a hulló faleveleket visszaragasztja a fára."
Nagyon jók!!!
Már összeírtam pár fura dolgot magamról és izgatottan várom a hétfőt...

Lara írta...

Rosso aranyos abszolut ram jelemzo.

Mona írta...

Én a Dirty Dancing-et (Piszkos tánc) néztem meg visszafelé 16 évesen? Háromszor egymás után :))
Asszem benevezek!