2010. augusztus 17., kedd

A zsebrémekről régen esett szó...

pedig az egyik legkelendőbb fércek a vásárokon. Nagyon szeretem, hogyha valaki rájuk kattan, és hosszú percekig csak áll és olvassa a jellemeiket és nevetgél magában vagy baráti társaságban.

Három napot hamarosan Pécs környékén töltünk, úgyhogy a blog hét is kurta lesz. Sok újdonság nincs a tarsolyomban, szóval gondoltam rémjellemekkel szórakoztatlak benneteket. :) Később úgyis tervem van velük, úgyhogy jó lesz megismerni az eddigieket. :)



Íme az első adag:

KOLBED

Maga sem érti miért, de vonzzák a sörsátrak.

Csak ceruzával szeret írni, neki a toll, az olyan végleges.

Az almát csak kukaccal együtt szereti enni kizárólag állva.


VOREP

Gyűjti a gyerekrajzokat.

Az omladozó vakolattól kirázza a hideg.

Egyszer szeretne egy svájci bankszámlát nyitni.


PLATI

Szíve szerint esernyőtartókat gyűjtene,

hiszen kedvenc országa Nagy-Britannia.

Sosem marad fenn szilveszterkor,

de az év többi napján hajnalig olvas.

Fél a fokhagymaprésektől.


PURLIN

Mindent gyűjt, amire egy vízilónak szüksége lehet karácsonykor.

Nem szereti a Forma-1-et, csak Beckham miatt nézi.

150 km-nél távolabb még nem járt.(Ne kérdezd mitől 150 km-re…)


BALDBUN

Személyesen ismeri Budapest össze csatornafedelét.

Ha tehetné, mindig kockás nyakkendőt viselne.

Csak 62-ig tud számolni.

19 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Anyám! :o)
Ezek a jellemszösszenetek hány százalékban önéletrajzi ihletésűek? :oD

Fércművek írta...

Na, ez úgy szokott lenni, hogy vagy itthon nagyon fáradtan kezdek neki az írásnak, vagy buszokon, villmosokon kapom elő a füzetecskéimet, hogy jegyzeteljek. Csöppet sem nézhetek ki őrültnek. :)))

sunnee írta...

Szia!

Megírnád nekem, hogy mikor és merre lesztek Pécsett (mailbe is jöhet, ha Neked az jobb). Megnézném élőben is ezeket a zsebrémeket. :)
Köszi!

Fércművek írta...

Igazság szerint fogalmam sincs, merre leszünk, mert ez olyan nyaralásféle lenne, mindenféle kötött program nélkül, de a Széchényi téren tuti megfordulok majd egyszer. :) Ők most csak illusztrációk, nem pont ilyenek vannak most "raktáron". :)

Móni írta...

:DDD nagyon jók!!!

Barbi írta...

Hjaj, hát mindig könnyesre röhögöm magam az apró kis bemutatkozókon! :D Hát oltári a mostani kör is, legyen még!!!!
Szívesen kötném arcokhoz is őket! :D
Vorep különösen szimpi, én is szeretnék egy svájci bankszámlát! ;D

Lidércke írta...

Annyira szeretem a jellemrajzokat! :DD Már hiányzott. "Az almát csak kukaccal együtt szereti enni kizárólag állva." Ha ilyen jut eszedbe a buszon, nem vihogsz fel? :D

Sunnee, a Széchenyi téren 20-án, 21-én kézművesvásár lesz, gyere te is! Igaz, Jutka nem árul, de az én standomra ellátogat majd. :) (Ez volt a reklám helye, remélem, nem haragszol.)

Sara írta...

Pero que bien, me gustan son muy divertidos.

Annás írta...

Nagyon helyesek így együtt :)

Raindrop írta...

Erősen durván csapkodtam a térdem Judit! Ez überdurva! :DDD
Ki kéne adni kiskönyben: Zsebrém jellemrajzok címmel.

Timi írta...

Könnyesre röhögtem a szemeimet :D Purlin magamra emlékeztet :))))

sunnee írta...

Lidércke!

Köszi az infót! Biztosan kimegyek megnézni. :)

Jutka!

Remélem lesz még alkalmam élőben is látni a zsebrémeket! :)

sesame írta...

Te jó ég! :D

kinga írta...

pécs környékén? hoool? :)
a rémek rémesen jók!

Csibe írta...

:))) de jóóók!!!

Fércművek írta...

Sunnee, Kinga: Holnapra megpróbálom kitalálni, hogy mikor megyek a vásárba Lidérckéhez és akkor az lehet egy fix pont. :)) 21-e a biztosabb, de ez nem csak rajtam múlik, mert többen megyünk. :)

Noémi írta...

Szellemes......
Mindkét értelemben!!

kinema üvegékszer írta...

Ez zseniális!:-))) Szétröhögtem magam!:-))))) Nekem két kedvencem van, nem inkább három. Iszonyat szimpi Vorep, Plati és Kolbed!:-) Szóval ez csúcs! Köszönöm, jó reggelem lett! Marcsi

kinga írta...

Ajj..
20-án Hévízen van fellépésem, 21-én meg ha minden igaz, családilag megyünk a Mesterségek Ünnepére...
Egyébként mondtam már, hogy ez a kép iszonyatosan nagyon jó? :))