2010. szeptember 16., csütörtök

Csomagot kaptam

Messziről. Kathy küldött nekem szépséges anyagokat. Aki járt már a blogján, láthatta, hogy milyen különleges anyagokkal dolgozik. Én most ezekből kaptam egy kis - na jó, nem is kis :) - ízelítőt. Nagyon szépen köszönöm itt is! Az első utam rögtön a préshez vezetett. Máris nyakláncokat láttam magam előtt belőlük.


Szerintem nagyon szépek lettek, de igazság szerint meggyűlt a bajom a fényképezésükkel. Amúgy sincs sok fény, de az anyagok fényessége, csillogása miatt sem sikerült egy igazán jó képet sem készítenem róluk. Ez sem egy bajnok darab, de ezeken legalább látszik valami az eredeti színekből, a szépségükből. Ha sikerül, majd mutatok róluk egyenként is képeket. :)))

Köszönöm Kathy! :)

Másoktól is kaptam már nagyon szép anyagokat és csuda dolgok születtek belőlük, de a vásári készülődés miatt ők sem lettek megörökítve. Gina és Borsheka anyagai is csodálatosan mutatnak a gombokon, úgyhogy nem csoda, hogy hazafelé már nem maradt belőlük fényképeznivaló. :)

Sokszor elgondolkodom azon is, hogy jó lenne egy-egy szezonra beállni egy-egy fajta kínálatra -nagyképűen kollekciónak is nevezhetném - de aztán eszembe jut, hogy miért várnék evvel vagy avval az ötlettel, anyaggal egy-két szezont, amikor én most rögtön szeretném elkészíteni? Igazság szerint a tapasztalat is azt mutatja, hogy a vásárlók szeretnek válogatni. Ahhoz meg biza választék kell. Ha szerencsém van, akkor mindenki talál magának valamit. Azt hiszem én maradok annál a verziónál, hogy a változatosság gyönyörködtet és így legalább garantálni tudom, hogy aki megáll az asztalunknál, mindig talál valami újdonságot, ami korábban még nem volt. :)

9 megjegyzés:

Zazálea írta...

Mindjárt úton az enyém, mindjárt! Összekészítve, beborítékolva, feladatlanul. :o(

Fércművek írta...

Azt is nagyon köszönöm!!!! Akkor tuti megint a prés felé veszem az irányt. :))

Aledi írta...

Valóban szépséges anyagokat használ Kathy, és azt hiszem a maradékok is méltó helyre kerültek :)

Kathy írta...

Meg sok sok "preses" orat kivanok hozzajuk! :)))

Mák írta...

Olvasgatás szinten is olyan rég jártam errefelé (mmint blogspot, nem nálad), mert valahogy annyi minden van most körülöttem...nah ez mindegy is, csak azt akartam mondani, hogy jó volt olvasni a pozitív gondolataid áramlatát, egyből jobb lett a kedvem és tudom is ,hogy ez hiányzott...Szép a nyaklánc a változatosság meg gyönyörködtet:D

Erika írta...

Gyönyörűek lettek ezek a láncok, mint mindig!!

Ügye milyen szépséges anyagokkal dolgozik Kathy! Én is ismerem ezeket az anyagokat.:))))

Vera Násfa írta...

Kathy ruhakölteményei tényleg gyönyörűek! Nagyon kedves, hogy küldött neked anyagokat és te csodás ékszereket készítettél belőlük! :-)

Fércművek írta...

Tudom ám, hogy nagyon jó dolgom van. :)))

kinema üvegékszer írta...

ÉS az anyagok is milyen mázlisták, micsoda jó dolguk van!!:-))))