2010. szeptember 11., szombat

Ember tervez...

Hát én, az ember nem így terveztem a napot. Most nem mélyedek el a részletekben, de most - 22.15 - sikerült bejutni a házba, úgyhogy a holnapi WAMP-pal kicsit el vagyok csúszva. Ahogy minden mással is. Úgyhogy rövid leszek.
Holnap WAMP. Gyertek, ha van kedvetek, vagy csak szorítsatok, hogy ne legyen ilyen cudar idő, mint a mai volt.
Holnap véget ér a rémjellem író verseny is. Itt is köszönöm, hogy ennyien jelentkeztetek és ilyen sok klassz jellemet írtatok! :))) "Útközben", látva a sok jelentkezőt, kitaláltam még egy rémes ajándékot, amit kisorsolnék a versenyzők között. Viszont ahhoz kellene nekem még egy hét. Utólagos engedelmetekkel egy kicsit módosítanám a verseny kiírását. A rémjellemek beküldési határideje 12-e marad , de lájkolni még egy hétig, 19-ig lehet őket. Így azoknak is lesz még esélyük tetszikeket kapni, akik az utolsók között küldtek jellemeket. Köszi a megértést! :)

Ja, és éljenek a lakatosok! :)

1 megjegyzés:

sunnee írta...

http://creasun.blogspot.com/2010/09/dijat-kaptam.html