2010. szeptember 14., kedd

Gombos

Furcsa dolog ez a blogolás. Amikor benne van az ember, nehéz elképzelni, hogy egy napig mondjuk ne írjon, de ha valamiért eltávolodik a dologtól, akkor nehéz visszazökkenni, újra felvenni a fonalat. Legalábbis nekem. :) Pedig lenne mit mesélni, lenne mit mutatni, de valahogy nincs késztetésem például a fényképezésre. Sajnos így vagyok a levelekkel is. Ha nem válaszolok, reagálok azonnal, akkor félő, hogy elveszik a megválaszolnadó levél a tengerben. Szóval, aki úgy érzi mellőzve van, nyugodtan írjon újra. Én vagyok a hunyó. Most van egy hónap két vásár között, talán rendezni tudom a dolgaimat, mert ez az intenzív nyár egy kicsit összekuszálta a dolgokat. :)

A sok mutogatni való között van ez a két gyöngy vagy micsoda. Az egyik egy pólóról való díszítés - igen, nekem van szívem szétszedni kész dolgokat, ha látok bennük fantáziát :) - a másik egy turiban lelt nyakláncról való. Nem is olyan régen velük is a tarsolyomban elindultam a városba. Olyan kellemes színűeknek találtam őket, hogy a gombhoz a kabáthoz esetét újra gondolva a gyöngyhöz a gombot elvet akartam követni. Mert azt tudtam, hogy nyakláncban szeretném őket viszont látni.


Azt viszont álmomban sem gondoltam volna, hogy sikerül olyan anyagot találni, ami mind a kettőhöz illik. :)) Nézegettem egy ideig, a kép talán nem adja vissza, de nagyon harmónikusak együtt.


Amikor anyagvadászatra indul az ember, van, hogy gombok ugranak elé:


Ismét gyarapodott azok sora, akik nem jutottak el a blogig, de a vásárlókig igen. :))). Ez a táska viszont itt maradt. Talán mert tudta, hogy itthon nagy kedvenc. Maga a táska már nem is tudom mióta megvan, de mindig úgy éreztem, hogy hiányzik az i-ről a pont. Amit én az anyag ihletésére egy bagolyban láttam meg. :) Előző héten megvarrtam rá. Mondanom sem kell, bagolyból sosem elég. Őt külön is el akarták vinni, de nem hagytam. :P Újból bizonyítást nyert, hogy bagolyból és csigából nem tudunk annyit vinni, hogy elég legyen. :)



A Meskán hamarosan megjelennek a gombos DIY (csináld magad) csomagok. Sokan kérdezték, hogy mikor lesznek "csak" gombok. Mostanában...






Ne felejtsétek, még van egy kis idő olvasgatni a rémjellemeket a fércbook-on! :)

9 megjegyzés:

Lidércke írta...

Egyik jobb, minta a másik. :) A bagoly édes, a piros gombszett meg mesés. :))

Fércművek írta...

Igen, az nagyon lidérckés, most, hogy "mondod". :)

Csirli írta...

Fercbook!:DDDD

kinga írta...

Amit az elején írtál... nos, teljesen átérzem :) velem mindig ugyanez van. Azt sem tudom hol áll a fejem, lusta vagyok fotózni, csomagolni (óóó, azt utálom a legjobban:D:D) viszont nagyon szeretek facebook-ozni. De a levelekre sokszor késve válaszolok :$ Vagy még a noteszomban is képes vagyok elkeverni a megrendeléseket. Tiszta káosz, na de ilyen vagyok :))

Ó, és persze, hogy bagolyból sosem elég!! :)

Kathy írta...

Nagyon meses az a nyaklanc! Irto jok a szinek! Na es a bagolykarol meg a taskarol nem is beszelve!
Megerkezett mar a posta?

Kriszpicur írta...

A nyaklánc szupi( ilyenkor sajnálom,hogy fémérzékeny vagyok..:( ).
A táska...háááát :)))
A gombjaid meg ...
Szóval,szóhoz sem jutok :D

hekka írta...

A baglyot továbbra is imádom! A gombok pedig a szokásosak: szuperek! :)))

boGár krea írta...

Kinga a szívemből szólt, és persze te is. Nagyon elmaradtam a blog-ügyi teendőkkel, a Meskáról már nem is beszélve...

Amúgy a nyaklánc színei csodásan harmónikusak, tényleg!

PiciMeli írta...

Nagyon szép a táska, és minden amit mutatsz. Kár, hogy csak a Wamp-on lehet látni a teljes készletet.
:-(
Majd írsz nekem mail-t? Tudod :-)