2010. szeptember 25., szombat

Gyertek, rontsátok az esélyeimet :)

A napokban egy 80-as évekbeli dal jutott az eszembe. Talán ez volt az első popdal, ami megtetszett. Még angolul sem igazán tudtam, de egy mondat a szövegből már akkor is megfogott és rögtön megértettem. Robbie Nevil C'est la vie című dalában volt: "When you're down, there's just one way to go." Hát igen, a lentről már felfelé tartok. Ebben nektek is nagy szerepetek van. A Daninak utalt dupla licit után elkelt a képen látható kisebb nyuszkó is. Kathy Dani testvérének vette meg, én meg utalom is nekik az árát. Köszönöm!!:)
A napokban egy játszóterezés alkalmával összefutottam Belin Judittal. Nagyon jó volt őket újra látni. Boti nagyot nőtt és irigykedhettek, mert Csanádot is láttam élőben. Nagyon jól esett beszélgetni. Igaz, hogy mostanában rossz időt jósolnak, de azért remélem hamarosan újra összefutunk. :)))
Brigitől egy csodálatos anyagos borítékot kaptam. Nagyon szép anyagokat használ, úgyhogy nagyon örültem, hogy ezekkel a szépségekkel gazdagodott a fecni gyüjteményem. :) A nagy meglepetés, hogy egy régóta irigyelt anyagot, amit régebben egy játékon nyert, elküldött nekem. Itt is nagyon köszönöm és mutatom, ha készítettem belőlük gombokat. :)

Azt majd később mutogatom, hogy mivel színesítem idén az őszt avagy mivel leptem meg magam vagy mások engem. :)))

És akkor most jöjjön Kenny. Én mondtam Ninának, hogy a "piacon" sokkal jobb Kenny-k vannak, de ő ragaszkodott hozzá, hogy férc Kenny-je legyen. Csere-bere alap ő, már ha tényleg megtetszik Ninának. :))


És akkor az esélyek rontásáról. Ritkán játszom, mert úgyis mindig elfelejteném kitenni a felhívásokat, úgyhogy inkább bele sem fogok, de most néhánynak nem tudtam ellenállni:

Ringu ékszereiért oda vagyok. Hordani nem nagyon hordok, de ez lassan megváltozhat, mert olyan szépeket látok mostanában. :)


Karina nyakmelegítője is csodálatos, úgyhogy ott is kellett kommentet hagynom. :))


Punkyjazz medáljánál sem volt kérdés, hogy teszek egy próbát. :))


Niro-nál pedig csuda mütyürökért lehet szerencsét próbálni. :)


Katt a képekre. :)

A végére ideszúrom a dalt, csak úgy. :))



5 megjegyzés:

Nina írta...

Köszönöm szépen FércKenny-t, tökéletes, nekem nagyon tetszik :)))
Remélem, másoknak is, és fognak kérni Tőled egy South Park kollekciót :D

VKOrsi írta...

ááááá Kenny nagyon jóóóó!!!

Claju írta...

Kenny rajongó vagyok! Úgyhogy hidd el, nagyon jó lett!!!

Karina írta...

Én meg nagyon örültem a jelentkezésednek! Köszönöm!!

homjak írta...

Kenny nagyon jó és már jelentkeztem is a gyönyörűséges nyakmelegítőért :)