2010. szeptember 23., csütörtök

Hosszú

Na jó, nem annyira, de hosszabb láncok születtek tegnap, mint az eddigiek. Csak úgy. Vagyis mert sikerült hozzájutnom alapanyagokhoz. Az anyagok mellett régóta halmozok fel apró izéket is. A charmos karkötőknél már sokat felhasználtam, de most egy újabb helyre is kerülhetnek a kincsek. (Nekem legalábbis azok. :) ) Szóval a legtöbb teljesen egyedi, mert sajnos nincs belőlük több "alkatrész".


Up & away

Ezek a felhős fa gyöngyök (?) hosszú évek óta állnak nálam. Egy régi gyerekjátékról csüngtek le. Fogalmam sem volt, hogy mire lehet őket használni. Aztán tegnap a kis repülővel összeállt a kép.



Romantikus matrózoknak

Régebben a kezembe került egy kislány ruha. Tengeri téma volt az anyagon, de rózsaszínben. Világítótorony, halacskák, hajók, ilyenek. Nagyon vaciláltam, hogy kell-e ez nekem, mert elég borsos volt az ára még turi viszonylatban is. Ott hagytam. Azóta is bántam. Sokszor visszamentem, de nem akadtam rá. Pár hete viszont ugyanabból az anyagból találtam egy kis szoknyát. Még a cimke is rajta volt. Meg sem néztem az árát, rögtön raktam a kosaramba. :)) Így született meg a romantikus matróz. :) Mert ezt a vasmacskát nem nagyon tudtam elképzelni a klasszikus tengerész színekkel, de így szerintem passzolnak. Külön ráadás a halacskás zár. Annak sem volt eddig helye. :) Eddig...

Tovább is van, mondjam még? :))

5 megjegyzés:

Julcsi írta...

Viccelsz??? Naná, hogy mondjad!
Az eddigiek nagyon ígéretesek:)

eszterda írta...

Nagyon jók!:)))

a Matula ikrek írta...

Mondjad! :o) (a szóellenőrzés szerint is "ignmu"=IGeN MUndjad

cinnamon írta...

persze hogy naná!
Várom a folytatást!!!! :)

Angel írta...

A halas kapocs csudálatos! Na jó, nem csak az :)