2010. szeptember 29., szerda

A legújabb játékunk

Egész évben az őszt várjuk. Nézegetjük a dió - és gesztenyefákat, hogy mikor szüretelhetünk. A megszokott útvonalról nem térhetünk le. Üres zsebbel nem jöhetünk haza. És amikor már untuk a diótörést és a gesztenyemanó készítést, valami más felhasználási módot kellett keresni. Úgyhogy új sportot űzünk. A kosárlabda után szabadon nálunk egyre népszerűbb a kosárgesztenye. :))


Egyszerű a szabály. Messziről próbálj meg beletalálni a kosárba. Igen, igen, elég sok megy mellé, de sebaj, mi abból is játékot csinálunk. Ha már elfogyott a gesztenyénk, akkor az a verseny, hogy ki tud többet összeszedni a szétgurultakból. :)))

Ritkán írok a gyerekekről, mert már teljesen másról szól a blog, de ezt azért megosztom. DVD-ket szoktak nézni a fiúk, de TV-t szinte soha. Mostanában belefutottak kétszer az X-faktorba. Nem kötötte le őket, de azért rá kellett jönnünk, hogy ilyen rövid idő is elég ahhoz, hogy a TV hatással legyen rájuk. Barnus pár nappal később egy vacsoránál egy sima eldöntendő kérdésre inkább így válaszolt: "Kapsz tőlem egy igent." :)))))))))))))) Én azt hittem leesek a székről a nevetéstől.

Teljesen más: Csilla, pár bejegyzéssel korábban írtál nekem a méhecskés nyakláncokról, de nem tudom hol keresselek a részletekkel. Kérlek, hogy írj nekem. :)

4 megjegyzés:

Mona írta...

Én is imádok kosárgesztenyézni :) Az egyik legkedveltebb őszi játék az oviban. Erre azt kell mondanom, hogy: IGEN! :)

Julcsi írta...

Nálunk is x-faktor-hülyeség láz ég. Tegnap reggel a virslik keresztben álltak a Bende tányérján, amikor eléraktam: virslix-faktor:)

Fércművek írta...

:))) Éljenek a gyerekek. :) Egyébként hihetetlen, hogy mennyi lehet nevetni a humorukon. :)

kinema üvegékszer írta...

Én mint őszi lány (épp ma):-)), szóval mint az ősz és a gesztenyék nagy nagy szerelmese...azt kell mondja, szédületes játék a kosárgeszti!!! Kifogom próbálni, úgyis rámfér már egy kis mozgás:-)))