2010. szeptember 20., hétfő

A megrendelések megihletik az embert + kiegészítés

Egy ideje nem hímeztem gyűrűket. Belém bújt a kisördög, mert másnál is láttam, de aztán persze megörültem, amikor régebbieket kértek újra. Virág és fű hímezgetés közben eszembe jutott a méhecske, ami régebben is előfordult és a virágos gyűrűk alapja. Már meg is volt az első történetes nyaklánc.



Aztán egy madárka ugrott be, aztán meg lassan le a nyakláncról. :)



A rét pedig adott volt a kötelező hímzés mellett:


Mutatok egy képet is. A szemfülesek észrevehetik, hogy ez a hímzés már járt a blogon. Egy kis tartón. Még a blogtalálkozón nyertem Levydiától. Nagyon tetszett, már akkor is, de tudtam, hogy nem nagyon használok ilyen szütyőket, úgyhogy engedélyt kértem tőle, hogy lefejtsem és inkább bekeretezzem, mert a falon szívesebben és többször nézegetem és el sem koszolódik. Köszönöm! :)


Utoljára jöjjenek a rémek. Kaptam pár levelet, hogy szeretnék megnézni az aktuális rémségeimet. Nehéz volt őket összeterelgetni, de íme itt vannak. Ha minden igaz, nagyítható a verzió. Ha valaki kedvet kapna egyhez, írjon mail-t és megbeszéljük a részleteket. (infokukacfercmuvek.hu)


Kiegészítem az előző bejegyzést. Textilországban és a Divat körtében olvashattok rólam. Köszönöm mind a kettő lehetőséget. Azt hiszem a blogon keresztül nyitott könyv az életem, de hátha valakinek még tudok újat mondani/tudnak újat mondani rólam. :))

A másik is "hazabeszélés". Holnap estig még licitálhattok erre a táskára, bár őszintén már így is túlszárnyaltátok a várakozásaimat. :)) Ezt is nagyon köszönöm Dani nevében is!

10 megjegyzés:

Susu írta...

Gyönyörűek a nyakláncok! És a rémek.... egyszerűen rémesen édesek! :)

Julcsi írta...

Ezek a láncok mesések! Akarom mondani történetesek:)))

Barbi írta...

Nagyon szééééépek! :)
Ami a hímzett gyűrűket illeti! Már hamarosan postázom neked a cserehímzéseimet (épp itt az ideje, mert az ég tudja, mikor jutok el a Wampra...). Azok között is van egy méhecske, ami extramini!!!! :D
És a RW dvd-t sem feledtem! :)

Fércművek írta...

Én sem felejtettem ám el semmit. :) Képzeld még az is benne van a levegőben, hogy lehet, hogy felétek járunk októberben. :)))

Susu, Julcsi: Nagyon örülök, ha tetszenek. :)

Tündérlátta írta...

Nagyon jópofa, egyedi a nyaklánc! Rém kreatív!

Csilla írta...

Ilyen méhecskés láncot lehetne rendelni. 3-an vagyunk barátnők a gimi óta és majdnem egyszerre születtünk, így minden évben másnál van a szülinap és ő ad ajándékot a másik 2 ünnepeltnek. Idén én vagyok a soros és mivel 3 hetes a bébim, ezért a WAMP-ra sajna nem jutok el a standodhoz. De ez nagyon tetszik és már úgy is rendeltem tőled egy rainbows karkötőt és egyebeket. 3 egyforma darab kellene. Mit szólsz?
Üdv: Csilla

Fércművek írta...

Csilla: Szerintem semmi akadálya. megkeresnél e-mai-ben is, hogy megbeszéljük a részleteket? :)
infokukacfercmuvekponthu

Dia írta...

Nagyon szépek lettek a nyakláncok!
köszönöm, hogy megmutattad a képet, nagyon szép keretet választottál!

Fércművek írta...

Örülök, ha tetszik neked. Tudom, hogy ez fontos a hímzőknek és reménykedtem, hogy tetszik. :) Majd azt is mutatom, ha sok más társával együtt - akik a lépcsőfordulóban várakoznak türelmesen - felkerül a falra. :)

Barbi írta...

Nem mondod Judit! Mennyire szuper lenne!!!!!!
És a fenti anyagodat nézve, azt hiszem összehozok egy hímzett kalitkát! Na, köll-e?